اخبار اخبار .

اخبار

هايفوتراپي چيست و چگونه انجام ميشود؟

ظاهر شدن چين و چروك روي پوست يك واقعيت آشناست كه بارها هنگام نگاه كردن در آينه متوجه آن شده ايم. اين تغييرات ناشي از افزايش سن مي تواند در بسياري از موارد زيبايي ما را تحت تاثير قرار دهد و حتي ما را به فكر وادار كند. حتما براي شما هم پيش آمده است كه با مشاهده چين و چروك در نواحي مختلف صورت و افتادگي پوست و پيدايش خطوط مختلف به دنبال درماني براي رفع آنها باشيد. ليفت صورت ممكن است اولين گزينه اي باشد كه به ذهن مي رسد. اما احتمالا مي دانيد كه راه هاي مختلفي براي ليفت و سفت كردن پوست وجود دارد. هايفوتراپي يك روش زيبايي نسبتاً جديد است كه توانسته است در مدت كوتاهي توجه بسياري از متخصصان را به خود جلب كند. در اين مقاله به بررسي هيپنوتيزم درماني و نحوه انجام آن، كاربردها و مراقبت هاي قبل و بعد از آن مي پردازيم. اگر شما نيز به ليفت صورت هيپوتراپي علاقه داريد، با ما همراه باشيد.

هيپنوتيزم درماني چيست؟
سونوگرافي متمركز با شدت بالا كه HIFU ناميده مي شود، يك روش جديد زيبايي و درماني است كه مي تواند پوست را سفت و سفت كند. بسياري از اين را جايگزين خوبي براي ليفت صورت تهاجمي مي دانند. زيرا هايفو روشي غير تهاجمي و بدون درد است كه از انرژي اولتراسوند براي تحريك كلاژن سازي و سفت شدن پوست استفاده مي كند.

اين درمان مي‌تواند بافت‌هاي بدن را در اعماق زياد هدف قرار دهد و مي‌تواند براي سفت كردن پوست، بلند كردن پوست و شكل دادن به بدن استفاده شود. دستگاه هايفو با روشن كردن لايه‌هاي عميق با انرژي، بازسازي كلاژن و توليد كلاژن جديد را به ناحيه تحت درمان مي‌آورد. اين روش بسيار سريع، آسان و بدون نياز به استراحت است كه به آن "ليفت صورت ناهار" نيز مي گويند.

 



سنگ مرمر پي وي سي - روكش ديوارپوش كامپوزيت - پوستر ديواري سه بعدي - خريد كفپوش pvc و مزاياي آن - طراحي و بازسازي خانه - ورق ماربل شيت - قيمت آجر داخلي - ماربل شيت - خريد ديوارپوش - آجر داخلي - انواع ديوارپوش - ابزارهاي پلي اورتان - سقف كاذب البرز - سنگ مصنوعي - پارتيشن PVC - ماربل شيت - سقف كاذب - ديوارپوش -

 

ظاهر شدن چين و چروك روي پوست يك واقعيت آشناست كه بارها هنگام نگاه كردن در آينه متوجه آن شده ايم. اين تغييرات ناشي از افزايش سن مي تواند در بسياري از موارد زيبايي ما را تحت تاثير قرار دهد و حتي ما را به فكر وادار كند. حتما براي شما هم پيش آمده كه با ديدن چين و چروك در نواحي مختلف صورت و افتادگي پوست و پيدايش خطوط بياني مختلف به دنبال درماني براي رفع آنها باشيد. ليفت صورت ممكن است اولين گزينه اي باشد كه به ذهن مي رسد. اما احتمالا مي دانيد كه راه هاي مختلفي براي ليفت و سفت كردن پوست وجود دارد. هايفوتراپي يك روش زيبايي نسبتاً جديد است كه در مدت زمان كوتاهي توانسته نظر بسياري از متخصصان را به خود جلب كند. در اين مقاله به بررسي هيپنوتيزم درماني و نحوه انجام آن، كاربردها و مراقبت هاي قبل و بعد از آن مي پردازيم. اگر شما نيز به ليفت صورت هيپوتراپي علاقه داريد، با ما همراه باشيد.

ليست محتواي پنهان
1 هيپنوتيزم درماني چيست؟
2 آيا هيپنوتيزم درماني براي چه كساني مناسب است؟
2.1 موارد منع هيپنوتيزم درماني چيست؟
3 كاربردهاي هيپنوتيزم درماني چيست؟
4 هايپرترمي چگونه انجام مي شود؟
5 مراقبت هاي قبل از هيپنوتيزم
6 مراقبت هاي پس از هيپنوتيزم درماني
7 عوارض هيپوتراپي چيست؟
8 هزينه هايپرترمي چقدر است؟
9 بررسي انواع دستگاه هايفوتراپي و نتايج آنها
10 كلمه آخر

11 


هيپنوتيزم درماني چيست؟
سونوگرافي متمركز با شدت بالا كه HIFU نام دارد، يك روش آرايشي و درماني جديد است كه مي تواند پوست را كشيده و سفت كند.بسياري از هيپنوتراپيست ها اين را جايگزين خوبي براي ليفت صورت تهاجمي مي دانند. زيرا هايفو روشي غير تهاجمي و بدون درد است كه از انرژي اولتراسوند براي تحريك كلاژن سازي و سفت شدن پوست استفاده مي كند.

اين درمان مي‌تواند بافت‌هاي بدن را در اعماق زياد هدف قرار دهد و مي‌تواند براي سفت كردن پوست، بلند كردن پوست و شكل دادن به بدن استفاده شود. دستگاه هايفو با روشن كردن لايه‌هاي عميق با انرژي، بازسازي كلاژن و توليد كلاژن جديد را به ناحيه تحت درمان مي‌آورد. اين روش بسيار سريع، آسان و بدون نياز به استراحت است كه به آن "ليفت صورت ناهار" نيز مي گويند.

هيپنوتيزم درماني چيست؟

هيپنوتيزم درماني براي چه كساني مناسب است؟
افراد بالاي 30 سال كانديداي ايده آل براي هيپوتراپي هستند. اين افراد كه علائم طبيعي پيري در ابتدا روي صورتشان ظاهر مي شود، مي توانند هيپوتراپي را به خوبي انجام دهند. اگرچه افراد مسن مي توانند از دستگاه هايفو براي جوانسازي پوست خود استفاده كنند، اما بايد توجه داشته باشند كه پيري پوست آنها نبايد از مقدار مشخصي بيشتر شود. تشخيص اين مقدار بر عهده متخصص است.

موارد منع هيپنوتيزم درماني چيست؟
هيپنوتيزم درماني ممكن است براي همه مناسب نباشد و همه نتايج يكساني از اين درمان نخواهند گرفت. همانطور كه گفته شد، استفاده از دستگاه هايفو براي افراد بالاي 30 سال با پوست نسبتاً افتاده بهترين كار را دارد. بنابراين، افرادي كه آسيب هاي زيادي به پوست خورده اند يا پوست آنها بسيار افتاده است، به احتمال زياد به نتايج دلخواه خود نمي رسند. اين افراد معمولا با چندين جلسه درماني مي توانند به ظاهر دلخواه خود برسند.

مجله پزشكي Healthline به افراد مسن كه پيري پوست آنها بسيار شديدتر از حد طبيعي است توصيه مي كند كه به جاي هيپنوتيزم از روش جراحي سفت كردن پوست استفاده كنند. از سوي ديگر، افرادي كه داراي عفونت‌ها و زخم‌هاي پوستي باز، آكنه‌هاي شديد يا كيستيك و كاشت‌هاي فلزي در ناحيه آسيب‌ديده هستند، نمي‌توانند براي درمان و جوان‌سازي پوست خود تحت هيپوتراپي قرار گيرند.

خريد SMAS
دستگاه هايفو اولترا در دو مدل سه كارتريج و 5 كارتريج از خانواده هايفو مناسب براي كلينيك هاي تخصصي پوست با امكان سفت شدن و جوانسازي پوست، رفع چين و چروك پوست، رفع سياهي و گودي و همچنين لكه ها. روي پوست پوست شل، تغذيه كننده عميق پوست، دستگاهي عالي براي رفع مشكلات و عيوب پوستي است.

 

برچسب: هايفو اولترا، هايفو اولترا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۴۰ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

ليزر تيتانيوم تك هندپيس

كيف پول ديجيتال فيزيكي
نوع ديگري از كيف پول نيز وجود دارد كه از برندهاي مختلف در دنيا و ايران موجود است. استفاده از اين كيف پول ها براي بازرگاني كه تراكنش هاي نسبتا سنگيني دارند توصيه مي شود. يكي از مهم ترين دلايل استفاده از كيف پول هاي فيزيكي، امنيت بيشتر آنها نسبت به كيف پول هاي مجازي است.
ظاهر اين كيف پول ها شباهت زيادي به هارد ديسك هاي SSD و حتي فلش ها دارد. پيشنهاد مي كنيم پس از خريد ارز ديجيتال مورد نظر خود از نگه داشتن آن در صرافي خودداري كرده و بلافاصله آن را به كيف پول خود انتقال دهيد.

نحوه خريد ارزهاي ديجيتال
گاهي اوقات شما نمي توانيد برخي از توكن ها و سكه هاي كمتر شناخته شده مانند Shetcoins را در صرافي هاي ملي پيدا كنيد. شما مي توانيد بسياري از ارزهاي ديجيتال جديد را فقط در برخي صرافي هاي خارجي خريداري كنيد. سوال اينجاست كه تكليف ايرانيان

در داخل كشور چيست؟
براي خريد ارزهاي ديجيتالي كه در صرافي هاي داخلي نمي توانيد آنها را پيدا كنيد، مي توانيد آنها را از چند طريق خريداري كنيد كه ما به عنوان ساده ترين و مطمئن ترين راه براي شما توضيح خواهيم داد.استفاده از مستر كارت و ساير روش هاي پرداخت نيز يكي از راه هاي خريد در اين شرايط است. اما بر اساس تجربه، مخاطبان داخل ايران ترجيح مي دهند از كارت هاي بانكي استفاده كنند و با ريال خريد كنند.

مرحله 1: بيت كوين يا تتر بخريد
همه صرافي هاي ملي داراي بيت كوين و تتر هستند. اين ارزها به عنوان ارزهاي مياني استفاده مي شوند. با استفاده از كارت بانكي مي توانيد اين سكه ها را از صرافي هاي محلي دريافت كنيد.


مرحله دوم: تبديل بيت كوين يا تتر به ارز مورد نظر
بعد از اينكه تتر يا بيت كوين خود را خريديد، مي توانيد با مراجعه به يك صرافي معتبر ارز ديجيتال مورد نظر خود را در ازاي تتر يا بيت كوين دريافت كنيد.


مرحله سوم: انتقال پول الكترونيكي به كيف پول شخصي
براي كاهش خطر مسدود شدن حساب خود، پيشنهاد مي كنيم پس از اتمام تراكنش، تمام سكه هاي خريداري شده را به كيف پول خود منتقل كنيد.


نتيجه گيري
سال ها پيش آشنايي با زبان انگليسي و كامپيوتر يك مهارت و يك مزيت محسوب مي شد. در حالي كه امروزه اين ويژگي ها جزئي از الزامات زندگي (در كشورهاي درجه يك) محسوب مي شود. آشنايي با ارزهاي ديجيتال و امكان معامله در بازار كريپتو نيز همين داستان است.در مقاله پيش روي شما بدون استفاده از اصطلاحات تخصصي به آموزش صفر تا صد ورودي ارزهاي ديجيتال و پاسخ به سوالات چالش برانگيز مبتديان پرداخته شده است. اين اطلاعات مانند الفباي رمزهاي عبور است. مثل جرقه اي براي ورود به دنياي هيجان انگيز و بي پايان او.


برچسب: ليزر تيتانيوم، سوپرانو ايس تيتانيوم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۰:۲۴ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

ليفت صورت با نخ دندان

چند راز بزرگ جراحي ليفت صورت با نخ دندان
چند راز بزرگ در مورد جراحي نخ دندان كه جراحان به شما نمي گويند
جالب است بدانيد كه بسياري از افراد ليفت كره را با نخ انجام مي دهند. بالابرهاي نخي در كره بسيار ارزان هستند و چون خودشان توليد مي كنند برايشان مقرون به صرفه تر است كه بارها ليفت با نخ انجام دهند مثل ايران كه بنزين براي مردمش ارزانتر از آب معدني است. بر خلاف كره اي ها در ايران، بسياري از افراد پس از جراحي ليفت با نخ انتظار تغييرات زيادي در صورت خود دارند و همچنين دوست دارند اين جراحي مدت زيادي طول بكشد. در اين مقاله به شما ثابت خواهيم كرد كه آيا بالابرهاي نخي براي شما مناسب يا مقرون به صرفه هستند يا خير؟ با خواندن اين مقاله، ممكن است تصميم خود را در مورد ليفت با نخ تغيير دهيد و در مورد جراحي ليفت تصميم بگيريد.

در مورد ليفت با نخ چه مي دانيد؟
امروز مي خواهيم جراحي ليفت با نخ را با جراحي ليفت مقايسه كنيم. در واقع جراحي ليفت با نخ براي اولين بار در كره اختراع شد. نخ هاي استفاده شده در اين جراحي مانند سيم خاردار است كه در بافت صورت گير كرده و پوست را به سمت بالا مي كشد.(آموزش ليفت با نخ)

 

چه كساني براي جراحي ليفت با نخ مناسب نيستند؟
زيرا مي دانيم كه هر جراحي ممكن است مزايا و معايبي داشته باشد. مزيت بزرگ ليفت با نخ اين است كه يك جراحي سرپايي است كه نيازي به بيهوشي و بستري شدن ندارد. كردن. اين احتمال نزديك به صفر است مگر اينكه يك تكه بخيه بيرون بيايد و جراحان مجبور شوند بخيه ها را به طور كامل از صورت خارج كنند يا آن عفونت ها را از بين ببرند.

ناگفته نماند كه بلند كردن نخ نيز مي تواند باعث عدم تقارن شود. اين عوامل خطر آن را كمتر مي كند و بسياري از جراحان عمومي مي توانند اين جراحي را انجام دهند، اما چه بهتر كه دكتر زيبايي و بينايي هنري. البته ممكن است هر پزشكي براي راحتي كار اين روش را به هر فردي توصيه كند، اما بايد در نظر داشت كه اين جراحي براي همه مناسب نيست.

ليفت با نخ براي افرادي كه سن زيادي ندارند و افتادگي پوست و چانه شديد نيست و يا افرادي كه فوبيا و ترس از جراحي و بيهوشي دارند و يا به هر دليلي اجازه بيهوشي ندارند يا بيماري خاصي دارند. و نداريد... كانديداي خوبي براي بالا بردن نخ باشيد. بلند كردن نخ به اين معني نيست كه تمام نيازهاي آنها را برآورده مي كند زيرا آنها چاره ديگري ندارند و مجبورند.(آموزش ليزر موهاي زائد)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۴:۵۵ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)

آشنايي با دستگاه ليزر تيتانيوم

دستگاه ليزر تيتانيوم
تا به امروز دستگاه هاي ليزري زيادي ساخته شده اند كه هيچ كدام از نظر كيفيت ساخت و يا كارايي به خوبي ليزرهاي تيتانيوم نيستند. اين فقط يك ادعا نيست، بلكه يك واقعيت است و در هزاران آزمايش پوستي گزارش شده است. قيمت دستگاه ليزر تيتانيوم الما مقرون به صرفه تر است.

يكي از اساسي ترين ويژگي هاي فروش ليزر تيتانيومي وجود هندپيس هاي بسيار قدرتمندي است كه مي توانند كار را به خوبي انجام دهند. در واقع هر يك از هندپيس هاي موجود در دستگاه تيتانيوم داراي عملكردهاي خاصي هستند كه البته در كنار مديريت پزشك معالج قابل استفاده هستند. اين هندپيس ها از طول موج هاي قوي براي حمله به فوليكول هاي مو و ايجاد ريزش دائمي مو استفاده مي كنند.

شايد براي شما اين سوال پيش بيايد كه تفاوت دستگاه ليزر يك دست و دو دست چيست؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم دستگاه هاي ليزر مو مانند تيتانيوم كه از دو هندپيس براي از بين بردن موهاي زائد استفاده مي كنند، طول عمر بيشتري خواهند داشت و همچنين مي توانند كيفيت عملكرد خود را تا سال ها حفظ كنند. در نظر داشته باشيد كه استفاده طولاني مدت از دستگاه هاي ليزر يكي از خواسته هاي قانوني مراكز پوست و مو است.

ناگفته نماند كه در مطالعه و قيمت دستگاه ليزر سوپرانو نيز از طول موج هاي قدرتمند استفاده مي شود. در واقع هر يك از اين طول موج ها براي قسمت هاي خاصي از بدن استفاده مي شود. يعني از طول موج الكس براي از بين بردن موهاي زائد پشت لب يا ابرو استفاده مي شود و براي ساير قسمت هاي بدن از طول موج هايي مانند ديويد و ND Yag در صورت نياز استفاده مي شود.

دستگاه ليزر دايود الكس - ديود
براي خريد دستگاه ليزر الكس دايود با طول موج 755-808 نانومتر يكي از روش هاي جديد و موثر در رفع دائمي موهاي زائد بدن براي انواع پوست و مو معرفي شده است. خريد دستگاه ليزر دايود الكس مجهز به TEC. TEC در واقع نوع بسيار قدرتمندي از سيستم خنك كننده پوست است كه به اين ليزر اجازه مي دهد تا با اعمال قدرت بيش از حد، درد يا سوختگي ايجاد نكند. ليزرهاي با طول موج 755 از اين نوع براي پوست هاي روشن بسيار مناسب هستند. اين طول موج از عمق نفوذ بالا و انرژي براي هر پالس منفرد و جذب بالاتر، كلروفرم ملانين را به لايه اپيدرمي نفوذ مي كند و توسط ملانين موجود در فوليكول هاي مو جذب مي شود. در طول درمان، انرژي ليزر به انرژي گرمايي تبديل مي شود كه در واقع فوليكول هاي مو را از بين مي برد، اما در عين حال هيچ آسيبي به بافت پوست وارد نمي كند. به اين ترتيب، نتيجه بسيار بهتر است و احساس مي شود كه روش حذف موهاي زائد به خوبي انجام شده است. دستگاه ليزر الكس دايود در واقع زيرمجموعه اي از Soprano ICE Platform است. به همين دليل است كه بسياري از ويژگي هاي اين پلتفرم را مي توان در Alex - Diode مشاهده كرد. اين سري از ليزرها براي طيف وسيعي از رنگ پوست و البته انواع مو قابل استفاده است. مدت زمان درمان نيز بسيار سريع و البته بدون درد است. بسياري از كلينيك ها به طور گسترده از اين ليزر براي درمان استفاده مي كنند. در مقايسه با ليزرهاي الكساندرايت در طول موج 755 نانومتر، بايد گفت كه الكس ديود از نظر كارايي هيچ كاستي ندارد و حتي در برخي ويژگي ها مانند درد كمتر بسيار بهتر عمل مي كند.

 

شرح مفصل دوره آموزش ليزر
دوره آموزش ليزر يك دوره آموزشي است كه شامل آموزش با دستگاه الكس و ديويد مي باشد.

محتواي دوره كاملا منطبق بر بازار كار است و بخشي از دوره رايگان در كلينيك برگزار مي شود.

اين دوره توسط متخصص اپراتور ليزر تدريس مي شود. اين دوره به صورت كارگاهي و مهارتي برگزار مي شود.

در پايان دوره، دانشجويان گواهينامه مهر و هولوگرام از دانشگاه، سازمان فني حرفه اي و آكادمي URS انگلستان دريافت خواهند كرد.

اين مركز آموزشي تنها مؤسسه اي است كه از خود دانشگاه گواهي مي دهد نه بسيج يا جهاد و بعد از گذراندن دوره مقدماتي كار مي كند (كاريابي).

يكي از مزاياي موسسه دكتر آرتيد قيمت مناسب نسبت به ساير موسسات و شرايط پرداخت اقساطي آن مي باشد.

لازم به ذكر است مراكز نگهداري آموزشي دكتر آرتيد داراي دسترسي مناسب بوده و در مجاورت مترو واقع شده اند.

يكي از مزاياي اين آموزشگاه اين است كه هنرجويان پس از ثبت نام در يك دوره مي توانند در صورت نياز به صورت رايگان در همان دوره شركت كنند تا آن مهارت را به طور كامل فرا بگيرند.


برچسب: دستگاه ليزر تيتانيوم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۵:۳۸ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)

دستگاه ليزر تيتانيوم 2021

دستگاه ليزر تيتانيوم 2021 از نظر از بين بردن موهاي زائد بدن شگفت انگيز است كه اين دستگاه مي تواند بدني صاف و بدون مو به شما بدهد. اين دستگاه داراي آخرين تكنولوژي سيستم خنك كننده مي باشد

دستگاه ليزر تيتانيوم 2021 از نظر از بين بردن موهاي زائد بدن شگفت انگيز است كه اين دستگاه مي تواند بدني صاف و بدون مو به شما بدهد. اين دستگاه داراي آخرين تكنولوژي سيستم خنك كننده مي باشد كه مي تواند بدون دردسر درمان را براي مشتري انجام دهد، اين دستگاه به گونه اي طراحي شده است كه حداكثر نتايج نهايي را بدون از دست دادن كارايي و حتي آسايش بيمار ارائه دهد. اين دستگاه داراي يك دستگيره استثنايي است كه مي تواند طول موج ها را به طور همزمان شليك كند.

دستگاه ليزر تيتانيوم چيست؟

سوپرانو ايس تيتانيوم دستگاهي براي از بين بردن موهاي زائد بدن است كه با تكنولوژي خنك كننده خود ليزر درماني را براي بيمار بسيار آسان مي كند. اين دستگاه مي تواند با شليك همزمان طول موج ليزر تارهاي مو را هدف قرار دهد. اين دستگاه همچنين داراي فناوري خنك كننده است كه از گرم شدن بيش از حد پوست و آسيب رساندن به آن جلوگيري مي كند. ويژگي هاي پيشرفته اين دستگاه درمان را براي مراجعين و بيماران با هر نوع پوست و رنگي ايمن و بدون عارضه مي كند.

همه چيز درباره دستگاه ليزر تيتانيوم

ليزر الكس دايود 2021 و تيتانيوم يك دستگاه از بين بردن موهاي زائد بسيار موثر با ويژگي هاي ارتقا يافته براي درمان سريع تر، ايمن تر و آسان تر است. اين دستگاه براي انواع پوست و رنگ هاي مختلف بسيار مناسب است.

اين دستگاه چگونه كار مي كند؟

دستگاه ليزر تيتانيوم تك هندپيس از فناوري ديود سه گانه استفاده مي كند و به طور موثر ليزر موهاي زائد را درمان مي كند. فناوري ديود سه گانه سه طول موج مختلف از جمله Alex 755m Speed ​​810nm و YAG 1064nm را ارائه مي دهد. اين طول موج ها مي توانند به عمق هاي مختلف پوست برسند و ساختارهاي آناتوميكي مختلفي را هدف قرار دهند. اين دستگاه مجهز به فناوري خاصي است كه به اپليكاتورها اجازه مي دهد چندين بار از ناحيه درمان عبور كرده و موهاي زائد را از بين ببرند. سيستم ليزر تيتانيوم داراي ويژگي هاي پيشرفته اي است كه سرعت درمان را افزايش مي دهد و راحتي بيمار را تضمين مي كند. اين دستگاه همچنين داراي يك رابط كاربري گرافيكي 15 اينچي با تنظيمات از پيش تعيين شده است كه براي تمامي درمان ها در دسترس است. در زير انواع آنها توضيح داده شده است.

SHR

با استفاده از ليزرهاي Platinum 2021 و SHR براي از بين بردن موهاي زائد، به تدريج پوست را گرم مي كند زيرا پالس هاي كوتاه ليزر را با سرعت بالا حركت مي دهد. فناوري جامع In-Motion به اپليكاتور اجازه مي دهد تا چندين بار از ناحيه تحت درمان عبور كند و به طور موثر فوليكول هاي مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد مو جلوگيري كند.

 

برچسب: دستگاه ليزر تيتانيوم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۰:۲۹ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)

بهبود رتبه الكسا در كمتر از 10 روز

كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

كسب رتبه "الف" و برتر Alexa در شبكه افزايش بازديد و تبادل ترافيك شيك رنك فراهم شد.

ارتقا رتبه سايت ديگر مانند گذشته با صرفا چند تبليغ يا دريافت ترافيك و بازديد از تعدادي سايت يا چند شبكه اجتماعي موثر است اما كافي نيست به همين خاطر جاي تعجبي نيست كه روش هاي جديد نوين و هدفمند شيك رنك روي كار آمده با سيستمي گسترده بيش از تصورات. چرخه اي از سيستم نمايش سايت ها را در قالب شبكه ايجاد كرده ايم تا بصورت نامحدود سايت ها در اين سيستم نمايش داده و بازديد دريافت كنند همين الان ميتوانيد به اين شبكه تكثير شونده متصل شويد و سايت خود را به زنجيره نمايش ميليون ها صفحه سايت و به كل شبكه اتصال دهيد . در كمتر از چند روز شاهد رشد همه جانبه در رتبه سايت خود بويژه "#رتبه_الكسا" خواهيد بود . براي درك بيشتر شبكه و پي بردن به گسترگي آن كافيست لينك chicrank.ir/rank را فراخواني كنيد تا صفحات مختلف به هم زنجير شده سايت ها را در اين چرخه گسترده مشاهده نماييد.

ارتقا رنك الكسا

 

ساير ويژگي و قابليت بسته هاي كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

  •  قابليت ثبت آمار و نمايش در پنل اختصاصي
  •  قابليت مديريت سايت هاي كمپين در پنل اختصاصي
  •  قابليت كسب امتياز رايگان از نمايش سايت هاي چرخه در پنل شبكه
  •  قابليت اختصاص امتياز دريافتي به سايت ها جهت بازديد بيشتر از چرخه نمايش شبكه
  •  به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد دريافتي + بازديد هديه + بيش از 15 چرخه نمايش رايگان صفحات سايت در شبكه
  •  دريافت بازديد واقعي از شبكه وب سايت ها
  •  دريافت بازديد ارگانيك referral از منابع پربازديد
  •  دريافت بازديد معتبر cpm بصورت Campaign
  •  دريافت بازديد مستقيم Direct - Other - Display بصورت همزمان

راهبرد و مزاياي سرويس كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]

خريد كمپين بهبود رتبه الكسا [تضميني]قبل از سفارش كمپين الزاميست از قسمت راهنماي جامع فايل مخصوص سيستم را دانلود و نصب نماييد. اين فايل شامل يك پوشه با پسوند zip است كه در درون آن نيز صفحات html سبك قرار گرفته است . تمامي صفحات فايل نوايندكس و نوفالو هستند و تاثير منفي بر روي سئو سايت شما ندارد. كاربران كل شبكه گسترده سيستم تنها از طريق اين صفحات از سايت شما ديدن و بازديد مي كنند. قرار داشتن كدهاي اختصاصي و سبك بودن صفحات باعث مي شود كه الكسا متوجه تمامي بازديدها شده و با محاسبه و لحاظ كردن تمامي بازديدها ، رتبه سايت شما به شكل چشمگيري بهبود پيدا مي كند. در هنگام سفارش اولين كمپين يوزر و پسورد اختصاصي شبكه را دريافت خواهيد كرد. با ورود به پنل مي توانيد گزارش آمار سايت خود را در چرخه شبكه مشاهده و مديريت كرده و يا از چرخه نمايش زنده سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد. با يوزر و پسورد اختصاصي نيز مي توانيد قبل از پايان دوره سررسيد كمپين خود از نمايش چرخه سايت هاي شبكه امتياز رايگان دريافت نماييد و امتياز كسب شده را به سايت هاي خود جهت نمايش بيشتر در شبكه اختصاص دهيد. (به ازاي اختصاص هر 1 امتياز 1 بازديد و بيش از 15 چرخه نمايش و بازديد رايگان صفحات سايت در شبكه)

جهت مشاهده اطلاعات بيشتر به لينك منبع زير مراجعه نماييد

https://chicrank.ir/cart.php?gid=2

منبع: شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۴:۱۸ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)