اخبار اخبار .

اخبار

زنجيره صنعتي

يكي از تجهيزات مورد استفاده در اكثر صنايع، زنجيره صنعتي است. در اين مقاله به بررسي زنجيره هاي صنعتي، انواع و كاربردهاي آنها به همراه نكاتي در مورد انتخاب زنجير مناسب مي پردازيم.

زنجيره صنعتي چيست؟
زنجير صنعتي يكي از مهم ترين تجهيزات صنعتي هستند كه اغلب براي انتقال نيرو در وسايل نقليه، ماشين هاي صنعتي يا كشاورزي استفاده مي شود. از جمله ماشين هايي كه زنجير صنعتي نقش مهمي در عملكرد آنها دارند مي توان به تسمه نقاله، ماشين هاي چاپ، خودرو، موتور سيكلت، دوچرخه و ... اشاره كرد.

زنجير را مي توان به دو صورت استفاده كرد، يا براي ايجاد حركت يا انتقال نيرو از يك دنده به دنده ديگر. زنجير بسته به نوع شغل در انواع و ابعاد مختلف براي مشاغل و صنايع مختلف طراحي و ساخته مي شود.

مواد زنجيره اي صنعتي
زنجيرهاي صنعتي معمولاً از فلز معمولاً فولاد ضد زنگ و فولاد كم يا پر كربن ساخته مي شوند و اين يكي از پركاربردترين انواع زنجير صنعتي است. پوشش زنجير بالايي كه براي نگهداري زنجير استفاده مي شود، روكش گالوانيزه است كه از زنجير و عمر طولاني آن محافظت مي كند.

زنجير استيل 316
اين نوع زنجير كه از فولاد 316 ساخته شده است براي استفاده در دماي بسيار بالا و شرايط خورندگي بسيار مناسب مي باشد.

زنجير استيل 304
اين نوع زنجير كه از فولاد 304 ساخته شده است به زنجير «نگير» نيز معروف است. كاربرد اصلي اين زنجير در محيط هاي بسيار خورنده و گرم از نظر دما و شرايط دمايي بالا مي باشد.

زنجير استيل AS 600
اين نوع زنجير نسبت به دو نوع ذكر شده در برابر سايش مقاوم‌تر است و در محيط‌هايي با شرايط سخت‌تر از نظر دما و خورندگي استفاده مي‌شود.

زنجير صنعتي نيكل اندود
آبكاري نيكل براي زنجيره هاي صنعتي در مواقعي كه امكان تماس لحظه اي وجود دارد و يا در شرايطي كه زنجير در محيط مرطوب در معرض آب قرار مي گيرد استفاده مي شود.زنجير صنعتي روكش نقره
به دليل مقاومت نقره در برابر اكسيداسيون، اين پوشش روي زنجيرهايي كه در محيط هاي اسيدي پوشيده مي شوند استفاده مي شود.

كاربرد زنجيره هاي صنعتي
زنجيرها كاربردهاي متنوعي در صنايع دارند كه در ادامه به برخي از مهمترين كاربردها اشاره مي كنيم.

زنجير براي انتقال نيرو، حركت، كشيدن و بلند كردن اجسام استفاده مي شود.

كيفيت زنجير در عمر مفيد ماشين آلات صنعتي موثر است.

از اين تجهيزات مفيد در كشاورزي نيز استفاده مي شود و زنجير كمباين يكي از اين تجهيزات است و با استفاده از آن كمك زيادي به كشاورزان شده است.

علاوه بر موارد فوق، زنجيره ها در صنايع مختلف از جمله:


از آن به عنوان زنجير ليفتراك، زنجير جرثقيل و زنجير بارگيري، زنجيره تراز، زنجير اندازه گيري و زنجير نقاله استفاده مي شود.

ساختار زنجيره صنعت
زنجيرها از قطعات كوچكي تشكيل شده اند كه به كمك پين ها به هم متصل مي شوند.

زنجير نيرو و نيرو را از يك دنده به دنده ديگر منتقل مي كند، به اين صورت كه به يك دنده متصل مي شود و با چرخش دنده با آن درگير مي شود و نيرو را به دنده بعدي منتقل مي كند.

مقدار تواني كه زنجير منتقل مي كند و همچنين استحكام كششي آن به اندازه زنجير و گام آن بستگي دارد.

يكي از معروف ترين تجهيزات اسلينگ زنجيرهاي صنعتي (Chain Sling) مي باشد كه به دليل مقاومت بالا در بسياري از صنايع كاربرد فراواني دارد.

به طور كلي، پس از فرآيند ذوب فولاد آلياژي، فرآيند توليد انبوه آغاز مي شود. در فرآيند توليد زنجيرهاي صنعتي، صفحات زنجيره اي با جوش برقي يا گازي (جوشكاري فرآيندي) قالب گيري مي شوند و براي ديدن حرارت (عمليات حرارتي) آماده مي شوند.پس از گرم شدن، آزمايشي به نام Proof Test بر روي رشته ها انجام مي شود. تست اثبات يك آزمايش مكانيكي است كه با استفاده از دستگاه خاصي انجام مي شود، به اين صورت كه طول معيني زنجير به دو فك دستگاه متصل شده و در زمان معيني نيروي معيني به نمونه زنجير وارد مي شود. نتايج با استفاده از جداول ويژه ارزيابي مي شود. زنجيرها بر اساس تعداد پاها تقسيم مي شوند و در انواع و اندازه هاي مختلف توليد مي شوند.

استانداردهاي بين المللي زنجيره هاي صنعتي
زنجيره هاي صنعتي بر اساس استانداردهاي بين المللي خاصي طراحي و توليد مي شوند كه در زير مشاهده مي كنيد:


انواع زنجيره هاي صنعتي
زنجيره هاي كشاورزي
زنجيرهاي كشاورزي نسبت به ساير انواع زنجير صنعتي كاربرد بيشتري دارند و داراي انواع و اندازه هاي متنوعي هستند كه از استحكام و مقاومت بالايي در برابر سايش برخوردارند.

انواع ديگر زنجيره هاي صنعتي را در زير مشاهده مي كنيد:

  • زنجير دندانه دار معكوس
  • زنجير با گيره پلاستيكي
  • صفحه زنجيره اي
  • زنجير غلتكي ضد زنگ
  • زنجير دوتايي
  • زنجيره بوته اي
  • زنجير نقاله
  • زنجير بالابر
  • زنجير غلتكي با لوازم جانبي
  • از زنجير فولادي صنعتي استفاده نكنيد.
  • زنجير صنعتي تفلون
  • زنجير صنعتي ضد آب
  • زنجيره صنعتي Spiky
  • زنجيره صنعتي پايه بلند


زنجير نقاله يا زنجير انتقال نيرو، زنجير انتقال نيرو
زنجير نقاله از ياتاقان هايي تشكيل شده است كه توسط صفحات به هم متصل مي شوند. هر ياتاقان شامل يك پين، يك بوش و يك غلتك است كه روي آن مي چرخد. طراحي بلبرينگ و بوش در اين نوع زنجير به گونه اي است كه مقاومت بسيار بالايي ايجاد كرده است تا بتوان از اين زنجير در شرايط مختلف محيطي و كاري استفاده كرد.

انواع زنجيره هاي انتقال برق صنعتي

  • زنجير با گام كوتاه و دقت بالا
  • زنجير تك رشته
  • يك سري زنجير دو رديفه تا پنج رديف
  • زنجيرهاي گام كوتاه با دقت بالا سري B
  • زنجيره هاي صنعتي سنگين
  • زنجير دندانه دار دقيق گام كوتاه
  • زنجير ميخ دار سنگين
  • زنجير درايو دو پيچ
  • زنجير موتور سيكلت
  • زنجيره هاي ميدان نفتي
  • زنجير ميدان نفتي سنگين
  • رشته هاي اتصال دوگانه
  • زنجير روكش نيكل


زنجير بي صدا
اين زنجيرها داراي ابعاد، استحكام و سرعت انتقال قدرت متفاوتي هستند.بسياري از رشته هاي ذكر شده، استفاده از آنها را مي توان از نام آنها فهميد. برخي از اين رشته ها كاربردهاي مشابه و حتي رايجي دارند.

زنجيره هاي برق آبي
زنجير كش هيدروليكي از قوي ترين زنجيرهاي صنعتي هستند كه مقاومت در برابر خوردگي بالايي دارند. همچنين در صورت تماس اين زنجير با آب و نمك استفاده از آن بسيار مناسب خواهد بود. اين نوع زنجير داراي استحكام بالاتري نسبت به ساير انواع زنجير و همچنين عمر طولاني تري در حدود 30 برابر انواع ديگر زنجيرهاي صنعتي مي باشد.

ويژگي هاي زنجيره خدمات آبي
زنجيره هاي هيدرو سرويس داراي ويژگي هاي خاصي هستند كه در زير به برخي از آنها اشاره مي شود:

مقاوم در برابر خوردگي
زندگي طولاني تر
تركيب شيميايي كروم شش ظرفيتي آزاد
حفاظت در برابر خوردگي عالي
اكستروژن سرد، بوش صلب و دوار، راندمان بالا
تثبيت صفحات و غلتك ها در كنار هم با دقت بالا
مقاوم در برابر سايش
نياز به روغن كاري به موقع
مزاياي استفاده از زنجير
استفاده از زنجير در صنايع داراي مزاياي متعددي است كه در زير به برخي از آنها اشاره مي شود:

زنجير امكان انتقال نيرو و حركت در فاصله محوري بزرگ تا 8 متر را فراهم كرده است.
زنجيره هاي صنعتي مي توانند نيرو و حركت را به چندين محور به طور همزمان منتقل كنند.
زنجير را مي توان در شرايط محيطي مختلف مانند گرماي زياد، عدم رعايت بهداشت، رطوبت و ... استفاده كرد. و از اين جهت محدوديتي ندارند;
كارايي و كارايي زنجيرها بسيار بالاست.

معايب استفاده از زنجير
مانند تمام تجهيزات صنعتي مفيد، زنجير نيز داراي معايبي است كه برخي از آنها را در ادامه خواهيد خواند:

زنجير سنگين و گران است.
آنها در حين كار صداي زيادي توليد مي كنند كه به دليل سرعت انتقال غير ثابت و نيروي جرم، ضربه و لرزش است.
شرايط نگهداري زنجير به گونه اي است كه مونتاژ دقيق، نگهداري مناسب و روانكاري مداوم مورد نياز است.زنجير مناسب را انتخاب كنيد
با توجه به اينكه زنجير در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد و از پرمصرف ترين تجهيزات در بسياري از صنايع مي باشد، لذا انتخاب صحيح زنجير از اهميت بالايي برخوردار است.

شرايط ساخت زنجير تعيين كننده بسياري از ويژگي هاي آن ها از جمله انتقال نيرو است كه در اندازه هاي مختلف، فضاهاي صنعتي مختلف و كاربردهاي محيطي متفاوت است.

يكي از مهمترين معيارهاي انتخاب زنجير جنس آن است. زنجير از مواد مختلفي ساخته مي شود كه برخي از آنها شامل موارد زير است:

  • فولاد
  • اهن
  • فولاد
  • ورق گالوانيزه
  • پلاستيك


يكي ديگر از معيارهاي مهم براي انتخاب زنجير مناسب مي تواند اندازه، ابعاد و ظاهر زنجير باشد كه با توجه به نوع كار و صنعت و اندازه و ابعاد چرخ دنده ها در يك صنعت خاص طراحي و استفاده مي شود.

چرخ دنده ها از نظر اندازه و شكل به زنجير مخصوص به خود نياز دارند كه براي توليد منطقي توليدكنندگان آنها را بر اساس استاندارد جهاني مشخصي توليد مي كنند تا صاحبان صنايع در سراسر جهان به راحتي بتوانند زنجير مناسب خود را انتخاب كنند.


برچسب: زنجيره صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۰۱ توسط:mehdi موضوع: زنجير صنعتي نظرات (0)

فروآلياژ ازنا، بزرگترين توليد كننده فروسيليسيم در خاورميانه

طي چند روز گذشته برخي از مردم شهرستان ازنا نسبت به واگذاري شركت صنايع فروآلياژ ايران به بخش خصوصي و استفاده از مديران غيربومي در اين مجموعه اعتراضاتي داشتند و اين مشكلات را با خبرگزاري فارس لرستان در ميان گذاشتند.

در همين راستا به سراغ مدير اين كارخانه رفتيم تا از مشكلات مطرح شده توسط مردم مطلع شويم و اطلاعاتي در مورد اين شركت به دست آوريم.

طاهر شاه حسيني مديرعامل شركت فروآلياژ ازنا با اشاره به اينكه شركت صنايع فروآلياژ ايران در سال 1365 در زميني به وسعت 70 هكتار با هدف توليد فروسيليسيم به عنوان تامين كننده مواد اوليه صنايع فولاد و چدن تاسيس شد. در بهمن 1372 به طور رسمي به بهره برداري رسيد، اظهار داشت: در حال حاضر اين كارخانه با توليد سالانه 60 هزار تن فروسيليس و 20 هزار تن پودر ميكروسيليس با سه كوره، بزرگترين توليد كننده و صادركننده فروسيليس در ايران و خاورميانه است.

 

 

وي با بيان اينكه شركت صنايع فروآلياژ ايران در استان لرستان، شهرستان ازنا واقع شده است، افزود: توليد فروسيليس در اين شهرستان به دليل مجاورت با منابع مورد نياز براي توليد فروسيليس (سنگ سيليس) ارزان است و از اين نظر، صنايع فروآلياژ ايران اين شركت هم اكنون با بيش از 91 درصد توان اسمي و توليد 60 هزار تن فروسيليس در سال فعاليت مي كند.

مدير شركت صنايع فروآلياژ ايران شهرستان ازنا تصريح كرد: حدود 60 درصد از محصولات اين مجموعه به بازارهاي داخلي و مابقي به بيش از 25 كشور از جمله تركيه، آلمان، ايتاليا، جمهوري چك، فرانسه، يونان و ... عرضه مي شود. صربستان، هند، پاكستان و ... پخش خواهد شد.

شاه حسيني با بيان اينكه در سال 65 دو شركت فروآلياژي يكي در استان لرستان و ديگري در استان سمنان در حال ساخت بودند، گفت: در سال 1364 در حال ساخت است. سمنان به سرپرستي آقاي حاج بابايي و با توجه به سوابق مثبت خود در اين زمينه اقدام به خريد واحد ازنا نيز نمود.وي گفت: 607 نفر به صورت مستقيم در اين گروه مشغول به كار هستند و تمامي حقوق و مزاياي آنها طبق قانون وزارت كار پرداخت مي شود و هيچ گاه سابقه تاخير در پرداخت حقوق كارگران نداشته ايم.

مدير شركت صنايع فروآلياژ ايران شهرستان ازنا در خصوص شكايت چند تن از شهروندان مبني بر استخدام كارگران غير بومي، گفت: از 607 نفر نيروي كار اين مجتمع تنها چهار نفر غيربومي هستند كه از جمله اين افراد مدير كارخانه مي باشد. مدير اداري، پيمانكاري و يك كارگر و بقيه كاركنان بومي استان لرستان به ويژه شهرستان هاي ازنا و درود هستند.

شاه حسيني با اشاره به اينكه در تمام بحران هاي اقتصادي كه اين كارخانه تجربه كرده حتي يك كارگر اخراج نشده است، تصريح كرد: در حال حاضر اين شركت به هيچ موسسه و بانكي بدهي ندارد و در بهترين شرايط ممكن قرار دارد.

لازم به ذكر است كه فروسيليس مخلوطي از آهن و سيليكون است كه از گرما و ذوب و احياي اكسيد آهن و سيليسيم (كوارتز) توسط مواد كربني مانند زغال سنگ، كك متالورژيكي و زغال چوب در كوره هاي قوس الكتريكي توليد مي شود.
گرد و غبار ميكروسيليس (ميكروسيليكا، دوده سيليس) محصول جانبي فرآيند توليد فروسيليسيون در كوره قوس الكتريكي است.

پودر ميكروسيليس داراي خواص سوپرپوزولاني بوده و در بتن ريزي هاي مربوط به ساخت سازه هاي دريايي، سازه هاي با كلاس مقاومت بالا و كليه سازه هايي كه در معرض حملات شيميايي به ويژه يون هاي كلر و سولفات هستند كاربرد فراواني دارد.


برچسب: فروآلياژ، فروسيليس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۵۹ توسط:mehdi موضوع: فروآلياژ نظرات (0)

كائوچو طبيعي

كائوچو طبيعي
يك رام باكس كه به عنوان لاستيك طبيعي يا رامربن هندي شناخته مي شود ، اغلب در صنعت استفاده مي شود. جالب است بدانيد كه از آنجا كه گياهان روي زمين شكل گرفته اند ، و برخي از فسيل هاي شايعات چند ميليون سال است. خواص انعطاف پذير Rumbell اين ماده را در توليد لوازم خانگي ، بيمارستان و اسباب بازي ها ارائه داده است.

كائوچو طبيعي
اين راري از آب بيش از 400 گياه توليد مي شود ، و بسياري از غرق شدن جهان در سراسر جهان از ارتفاع بيش از 35 متر بالاتر از Hua Brasiliensis توليد مي شود. امروز ، مالاياها در جنوب شرقي آسيا بزرگترين منابع منابع طبيعي جهان در جهان را دارند.

كائوچو طبيعي يا مصنوعي توليد شده در مقياس صنعتي در طول جنگ جهاني دوم. از آن زمان ، توسعه قابل توجه رقيب مصنوعي منجر به توليد محصولات با كيفيت در اين زمينه شده است. توليد سوگند مصنوعي از اواسط دهه 1960 بسيار بيشتر از لاستيك طبيعي بود. با توجه به ويژگي هاي مواد شيميايي ، گرما و مقاومت در برابر مواد شيميايي ، گرما و سلامت خوب به مواد شيميايي ، گرما و سلامت خوب به مواد شيميايي ، هواپيماي كلاوس مصنوعي به طور گسترده اي در زمينه هاي مختلف استفاده مي شود.

انواع مختلف كافه
Dalmuk Natural: كرم مالش طبيعي در آب محصولات زراعي يافت مي شود و هيپونورود به نام هاي متيل و اسرائيل توسط Polymora توليد مي شود. به دليل عواقب Kauchho ، آنها باز مي شوند و گوگرد يا گوگرد و گوگرد جذب مي شوند و در نتيجه ، روكش تبديل به يك رام مي شود.

Rumbox مصنوعي: شايعات مصنوعي از طريق فرآيند لاستيك مصنوعي انجام مي شود.روپاي مصنوعي ديگري نيز از تركيبات ديگر ساخته شده است.

انواع مختلف چكمه ها چيست؟
همانطور كه در بالا ذكر شد ، Rherther داراي زمينه هاي مختلفي از جمله توليد هواپيما ، تجهيزات بيمارستان ، اسباب بازي ها ، اسباب بازي ها است.

لاستيك چگونه توليد مي شود؟
به منظور توليد لاستيك ، سوراخ درخت روبن در فنجان هاي كوچك جمع آوري مي شود ، كه در آن زمان است. نقطه جمع آوري پس از فيلتر با محلول Guniocity محافظت مي شود.

آب ميوه ، كه از درخت شايعه خارج مي شود ، با يك فرآيند انعقاد و با اضافه كردن اسيدها يا نمك تقسيم مي شود. در فرآيند اين فرآيند ، لاستيك به شكل توده سفيد به خمير تقسيم مي شود و سپس در صورت آن ، اين ليست ها به كشورهاي مختلف صادر مي شوند. از آنجا كه لاستيك خام داراي خاصيت ارتجاعي بالا ، گوگرد نيست و سپس براي افزايش انعطاف پذيري و تقويت كاودا به پر شده هايي مانند كربن سياه اضافه مي كند. قابل درك است كه توليد گل رز بسيار گران است.

به روشي جديد ، آب گرم به وسط دو واليك بريده مي شود و به يك دانه تبديل مي شود و اين دانه ها در خشك كن هاي مكانيكي خشك مي شوند. خشك كردن دانه ها از اين طريق سريعتر از روشهاي قديمي است. سپس لاستيك ، كربن سياه ، روغن و ساير مواد مانند كيسه هاي هوا به ميكسر به نام Banbury اضافه مي شوند. اين مواد تشكيل دهنده حدود 7 دقيقه مخلوط مي شوند و پس از خنك شدن به صفحات برش مي دهند.در نهايت پس از قالب گيري لاستيك، حرارت داده شده و به دليل تركيب مولكول هاي لاستيك و گوگرد، لاستيك حالت ارتجاعي پيدا مي كند.

ناگفته نماند كه تا كنون امكان بازيافت لاستيك هاي مصنوعي توليد شده از لاستيك وجود نداشته است.


برچسب: كائوچو طبيعي، لاستيك طبيعي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۵۶ توسط:mehdi موضوع: كائوچو نظرات (0)

بازسازي دكوراسيون داخلي

تعمير و بازسازي ساختمان را به متخصص بسپاريد
تعمير و بازسازي ساختمان يك كار جدي و چالش برانگيز است. براي مرمت و عيب يابي ساختمان و بازسازي آن بايد مراحل مختلفي را طي كرد. به همين دليل بايد تعميرات ساختمان را به عنوان يك پروژه در نظر بگيريم. تعميرات در اين مقياس جايي براي خطا باقي نمي گذارد. براي بازسازي ساختمان بايد فردي را انتخاب كنيد كه تجربه و مهارت كافي در اين زمينه داشته باشد.

آن شخص مي تواند بهترين راه حل ها را براي خدمات تعمير منزل و بازسازي ساختمان به شما ارائه دهد و از بهترين متريال براي اين كار استفاده كند. به اين ترتيب هزينه بازسازي خانه و ساختمان از بودجه پيش بيني شده شما بيشتر نخواهد شد.

اگر به دنبال معتبرترين شركت هاي نوسازي ساختمان براي تعمير ساختمان خود هستيد; شما به راحتي مي توانيد با تشريح ايده خود در فرم درخواست رايگان «تعمير و بازسازي ساختمان»، برآورد هزينه بازسازي ساختمان را رايگان از بهترين كارشناسان دريافت كنيد و با مقايسه سوابق هر متخصص، بهترين متخصص يا شركت تعمير و نوسازي ساختمان را انتخاب كنيد.

منظور از بازسازي ساختمان چيست؟
بهتر است تفاوت بين بازسازي دكوراسيون داخلي و تعمير ساختمان را روشن كنيم. بازسازي ساختمان بسيار گسترده تر از تعمير ساختمان است و به تعمير ديوار و تعويض كاشي محدود نمي شود. پس از انتخاب گروه مهندسان تعميرات ساختمان و شركت نوسازي ساختمان، كارهاي تعمير و نوسازي ساختمان مي تواند از قسمت هاي اساسي و زيرساخت هاي آن شروع شود و تا طراحي و دكوراسيون داخلي ادامه يابد. و عملا ساختمان شما بازسازي خواهد شد.

تعميرات و اصلاحات آپارتمان ها به دليل حجم بالاي تردد در آنها بسيار حائز اهميت است. صاحبان آپارتمان هاي مسكوني تمايل بيشتري به انجام تعميرات و بازسازي كلي خانه دارند.علاوه بر اين مي خواهند دكوراسيون داخلي تغيير كند و فضا براي استفاده بهتر از آپارتمان هاي كوچك بهينه شود.

با اين حال، تعميرات و بازسازي آپارتمان به اين موارد محدود نمي شود و مي تواند بسيار گسترده تر باشد. شايد بهتر باشد اين را بگوييم: تمام تغييراتي كه براي بهبود استحكام، استحكام و ظاهر ساختمان انجام مي شود مانند بازسازي يك ساختمان است.

 

نحوه برآورد هزينه بازسازي ساختمان
هزينه بازسازي ساختمان بايد در ابتداي پروژه مشخص شود و بودجه آن طبق نظر شما بسته شود. هزينه بازسازي خانه با توجه به تغييراتي كه قرار است انجام شود؛ مسلم - قطعي. بديهي است كه هر چه تغييرات در روند تعميرات ساختمان بيشتر شود، هزينه بازسازي ساختمان و آپارتمان افزايش مي يابد.

به طور كلي از آنجايي كه مراحل بازسازي ساختمان و حجم تعميرات ساختمان تاثير بسزايي در هزينه بازسازي خانه دارد و براي هر پروژه متفاوت است، نمي توان به طور دقيق قيمت بازسازي ساختمان را تعيين كرد. هرگونه آسيب به بدنه ساختمان، نشتي و مشكلات نصب در قيمت تعميرات ساختمان موثر است.

هزينه بازسازي خانه هاي قديمي نيز با توجه به كارهايي كه بايد انجام شود تعيين مي شود. در واقع بازسازي ساختمان در مقايسه با تخريب و ساختن ساختمان جديد راه حلي ارزان است. به خصوص اگر زمان كمي براي ايجاد تغييرات داريد.

حقوق پيمانكاران و متخصصين نوسازي ساختمان نيز بستگي به حجم كار و تعداد روزهاي كار دارد و به صورت روزمزد محاسبه مي شود. مثلا براي پروژه بازسازي منزل تعداد كل روزهاي پروژه و ميزان كار را مشخص مي كنند و به كارفرما اطلاع مي دهند. براي برآورد هزينه بازسازي منزل، بازسازي ساختمان و بازسازي آپارتمان مي توانيد همين الان قيمت دريافت كنيد.توجه داشته باشيد كه بازسازي ساختمان در شهرهاي مختلف توسط متخصصان همان شهر انجام مي شود، به عنوان مثال مي توانيد از طريق سايت "خمت از ما" با متخصصان همان شهر ارتباط برقرار كنيد تا به متخصصان دسترسي داشته باشيد و هزينه بازسازي را دريافت كنيد. آپارتمان در مشهد .

 

عوامل موثر بر هزينه بازسازي ساختمان چيست؟
در پروژه تعمير و بازسازي ساختمان، هزينه بايد قبل از شروع پروژه به طور دقيق برآورد شود. بازسازي ساختمان شامل چندين قسمت از جمله بازسازي سرويس بهداشتي، آشپزخانه و يا كل ساختمان مي باشد. عواملي كه بر هزينه تعمير و نوسازي ساختمان تأثير مي گذارد عبارتند از:

اندازه پروژه بازسازي ساختمان.
يكي از معيارهاي مهم براي برآورد هزينه بازسازي ساختمان، اندازه پروژه است. هرچه اندازه فضاي مورد نظر بزرگتر باشد، مصالح بيشتري براي بازسازي خانه و زمان لازم براي بازسازي خانه استفاده مي شود.

 

هزينه بيمه بازسازي منزل
برخي از پيمانكاران پروژه نوسازي ساختمان آن ساختمان را بيمه مي كنند. اين كار مستلزم هزينه اضافي به هزينه تعمير و بازسازي آپارتمان است.

 

هزينه بازسازي توالت و حمام
در پروژه هاي تعميرات ساختمان مي توان بازسازي سرويس بهداشتي را به صورت پروژه اي مجزا انجام داد. بنابراين اگر قصد شما از بازسازي ساختمان فقط بازسازي سرويس بهداشتي است، در نظر داشته باشيد كه هزينه بازسازي سرويس بهداشتي و سرويس بهداشتي با توجه به متراژ و نوع مصالح مصرفي تعيين مي شود.

 

هزينه بازسازي آشپزخانه
بازسازي آشپزخانه يكي ديگر از مراحل بازسازي و تعمير ساختمان است. اگر مي خواهيد فقط آشپزخانه را بازسازي كنيد؛ هزينه بازسازي آشپزخانه با توجه به مواردي مانند اندازه كابينت مورد نياز، دكوراسيون طراحي شده، هزينه كاشي كاري آشپزخانه و ...... مسلم - قطعي

 

بازسازي خانه قديمي فرصتي براي بهبود فضاي زندگي است
خانه هاي قديمي براي ساكنان سابق خود پر از خاطره است. به دليل اين ارزش معنوي، بسياري از آنها دوست ندارند از آن خانه به خانه ديگري نقل مكان كنند و از آنجايي كه بازسازي خانه قديمي به دليل فرسودگي آن اجباري است، به همين دليل بسياري از اين خانه به خانه نياز دارند. بازسازي خانه و تعمير آپارتمان و بازسازي خانه قديمي راه حل خوبي براي اين افراد است.

در واقع براي چنين ساختمان هايي بايد بازسازي داخلي و بازسازي اساسي و زيربنايي انجام شود تا ايمني ساختمان و ظاهر آپارتمان بهبود يابد، به همين دليل بهتر است خدمات بازسازي خانه قديمي داده شود. به يك شركت نوسازي خوب از ساختمان خارج شويد.

 

مراحل بازسازي ساختمان چيست؟
با تصميم به بازسازي خانه، قبل از شروع فرآيند بازسازي دكوراسيون داخلي، بايد از قبل زمان اجراي آن را بدانيد و با توجه به تعداد تغييرات مورد نياز و شرايط آنها، زماني را براي اين كار اختصاص دهيد. پس از آن محدوديت بودجه خود را براي بازسازي مشخص كنيد و اكنون مي توانيد پروژه بازسازي خانه را شروع كنيد. در زير مراحل مختلف بازسازي آپارتمان را به طور كامل شرح داده ايم.

 

انتخاب شركت بازسازي خانه
يكي از مهم ترين قسمت هاي بازسازي منزل، انتخاب يك شركت مجرب و متخصص در امر بازسازي است. ارزيابي يك قرارداد كاري خوب را مي توان در پروژه هاي قبلي آن فرد و رضايت مشتريان قبلي مشاهده كرد.

سرويس آنلاين "خدمات از ما" دسترسي به اين موارد را براي شما آسان كرده است، كافي است با سفارش رايگان در وبسايت يا اپليكيشن "خدمات از ما" به بهترين متخصص دسترسي داشته باشيد و نظرات را به راحتي مشاهده كنيد. از كاربران قبلي و بررسي ساير پروژه هاي متخصص.هزينه بازسازي خانه را بر اساس بودجه خود تخمين بزنيد
پس از انتخاب يك شركت يا پيمانكار خوب، اكنون زمان آن است كه هزينه خانه را بر اساس بودجه مورد نظر خود برآورد كنيد. در اين مرحله لازم است پيمانكار به محل مراجعه و بر اساس نياز خود و بررسي محل تغييرات لازم را مشخص كند.

سپس بر اساس هزينه هاي احتمالي كه ممكن است در حين پروژه پيش بيايد و با توجه به بودجه اي كه در نظر داريد، محدوده قيمت بازسازي منزل را مشخص مي كند و همچنين تعداد تغييرات لازم را توضيح مي دهد.

 

طراحي براي بازسازي خانه
پس از تعيين هزينه بازسازي ساختمان، اكنون نوبت به طراحي قسمت هايي از خانه مي رسد كه نياز به تعمير و بازسازي دارند. در اين مرحله پيمانكار با توجه به خواسته و نظر خود برنامه هاي پيشنهادي خود را ارائه مي كند و پس از مشورت و در نظر گرفتن تمامي جوانب بهترين طرح را انتخاب مي كند تا در شروع عمليات بازسازي وقت تلف نكند.

تخريب و شروع عمليات بازسازي
مرحله آخر مربوط به تخريب قطعاتي است كه طبق طرح پيشنهادي از خانه خارج مي شوند، مراحل تخريب ممكن است شامل آشپزخانه، حمام و سرويس بهداشتي، ديوار پذيرايي و اتاق ها باشد. پس از آن عمليات بازسازي منزل آغاز مي شود كه بايد بر اساس بودجه و نياز خود در انتخاب مصالح و مواد مصرفي به آن توجه ويژه اي داشته باشيد.

 

چگونه مي توانيم بهترين شركت هاي نوسازي ساختمان را پيدا كنيم؟
همانطور كه متوجه شده ايد، هنگامي كه در بازار آنلاين "خمت از ما" خدمات بازسازي و تعمير ساختمان و آپارتمان را سفارش مي دهيد، به راحتي مي توانيد به تمامي شركت هاي نوسازي دسترسي داشته باشيد. انتخاب يكي از آنها ممكن است كمي سخت باشد. به همين منظور ما اين امكان را براي شما فراهم كرده ايم كه با مراجعه به پروفايل و فايل هاي هر متخصص و شركت در امر بازسازي ساختمان و مقايسه قيمت هاي ارائه شده توسط هر يك از آنها بهترين تصميم را بگيريد.خدمات شركت بهسازي ساختمان
به طور كلي براي بازسازي ساختمان هاي قديمي، بازسازي نماي داخلي و خارجي ساختمان، بازسازي خانه هاي كانكس، تعمير و بازسازي آپارتمان ها، ويلاها، باغ ها و ... به خدمات متنوع و گسترده اي نياز است كه بسته به آن ممكن است نياز باشد. در شرايط آن خدمات مختلف ساختماني مطلوب است. اين خدمات شامل موارد زير است كه ممكن است به صورت پروژه ساختماني و يا به صورت يكباره ارائه شود.

 

خدمات ارائه شده توسط شركت نوسازي ساختمان و آپارتمان:
تخريب و گودبرداري ساختمان.
سنگ تراشي، بنايي، ديوارهاي پيش ساخته
گچ كاري، سيمان كاري، سفيد كاري ديوارها
كاشي كاري و سراميك كف و ديوار
سنگ كاري پله، سنگ كاري نماي بيروني ساختمان
ارائه خدمات دكوراسيون پس از بازسازي ساختمان اعم از رنگ آميزي، نصب سقف كاذب و ....

  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
.


برچسب: بازسازي دكوراسيون داخلي، دكوراسيون داخلي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۹:۲۲ توسط:mehdi موضوع: دكوراسيون نظرات (0)

پارتيشن شيشه اي

پارتيشن شيشه اي در واقع همان ديوار شيشه اي است كه دو ناحيه را از هم جدا مي كند. كه براي شخصي سازي يك بخش بسيار مفيد است.

در عصري كه طراحي ساختمان ها و محيط هاي كاري مسير متفاوتي را طي كرده است و همه تجار به دنبال ايجاد تمايز در دفاتر خود هستند، داشتن يك دفتر كار مدرن و مدرن بسيار حائز اهميت است و در ارائه و نمايش شخصيت و ويژگي هاي ما بسيار حائز اهميت است. كار مي تواند موثر باشد به عنوان يك قاعده، يك فضاي كاري خاص، افزايش تعداد مشتريان، ميزان موفقيت در تجارت، افزايش راندمان فروش و رشد تعداد قراردادهاي كاري را به همراه دارد. يكي از راه هاي داشتن يك دفتر كار مدرن استفاده از پارتيشن شيشه اي زيبا است.

كارفرمايان محترم مي توانند با توجه به كارايي پارتيشن و نياز خود از انواع پارتيشن شيشه اي استفاده نمايند. پارتيشن شيشه اي اداري كه يكي از پركاربردترين انواع پارتيشن شيشه اي مي باشد عموما توسط كارفرماياني كه فضاي باز براي خود مي خواهند استفاده مي شود. آنها شغل خود را انتخاب كرده اند و مي خواهند كه هر كارمند فضايي اختصاصي براي بهره وري بيشتر در كار داشته باشد.

 

انواع پارتيشن شيشه اي
پارتيشن هاي شيشه اي بر اساس نوع نصب، نوع كارايي و نوع شيشه به كار رفته در آن تقسيم بندي مي شوند كه هر كدام از اين مدل ها بسته به موقعيت پروژه قابل استفاده هستند. نوع تقسيم بندي در پارتيشن هاي شيشه اي بستگي به نوع شيشه به كار رفته در پارتيشن دارد، شيشه تك جداره يا دوجداره يا رنگي كه هر كدام در دسته بندي جداگانه قرار مي گيرند.

تقسيم بندي ديگر براي پارتيشن هاي شيشه اي مربوط به نوع قاب گرد است، اگر پارتيشن ها داراي فريم گرد باشند و از قاب براي چسباندن بين پانل هاي شيشه اي استفاده شود، از نوع قاب دار مي شوند.در پارتيشن شيشه اي فريم لس از فريم ها نيز استفاده مي شود اما از فريم هاي بسيار نازك استفاده مي شود و در قسمت بالا و پايين ليوان و بين شيشه ها از چسب براي چسباندن ليوان ها به يكديگر استفاده مي شود تا ديد بهتر و وسيع تري داشته باشد.

 

پارتيشن شيشه اي اداري
پارتيشن اداري براي جداسازي فضا در محيط اداري استفاده مي شود پارتيشن اداري به دو صورت بدون فريم و فريم نصب مي شود شيشه اداري دو جداره مي باشد.

قيمت پارتيشن شيشه اي با توجه به اينكه از هيچ گونه مصالح ساختماني در آن استفاده نمي شود كاملاً ارزان است، البته گاهي برخي از افراد براي پرداخت هزينه كمتر از پارتيشن شيشه اي دست دوم استفاده مي كنند و در دفتر كار خود نيز از پارتيشن استفاده مي كنند.

در رابطه با ضخامت پارتيشن هاي شيشه اي بايد توجه داشت كه معمولاً از شيشه هاي سكوريت ده هزار استفاده مي شود همچنين در پارتيشن اداري شيشه اي مي توان از شيشه سكوريت رنگي و مات براي كل فضا يا قسمتي از آن استفاده كرد. . اين است.

پارتيشن شيشه اي براي ادارات مزاياي متعددي را به همراه دارد، يكي از اين موارد مي توان به كاهش هزينه مصالح ساختماني اشاره كرد، پارتيشن ها مي توانند هم شفاف و هم مات، مات يا نيمه مات براي استفاده در اتاق هاي كنفرانس و يا شخصي سازي باشند. . همچنين پارتيشن شيشه اي فريم لس فضاي كمتري را نسبت به نوع قاب دار اشغال مي كند. شما مي توانيد درخواست كنيد كه لوگو يا لوگوي شركت خود بر روي عينك حك شود.

 

پارتيشن دو شيشه اي


اگر به دنبال پارتيشن شيشه اي عايق صدا هستيد، گزينه مناسب براي فضاي خود استفاده از پارتيشن شيشه اي دو جداره است.پارتيشن شيشه اي دو جداره از دو لايه شيشه با ضخامت هاي مختلف تشكيل شده است و فضاي بين آنها با گاز آرگون پر شده است، بنابراين هم عايق صدا و هم عايق سرما مي باشد.

پارتيشن شيشه اي عايق صدا را مي توان به گونه اي اجرا كرد كه بين دو لايه شيشه پرده هاي لوور قرار داده شود تا در صورت نياز كارفرمايان محترم براي مات نمودن فضاي داخلي از آنها استفاده شود. دادن.

پارتيشن شيشه اي دوجداره اداري عمدتا به صورت فريم اجرا مي شود و در صورتي كه كارفرما نيازي به پرده مياني نداشته باشد بدون قاب نيز قابل ارائه مي باشد. فريم هاي پارتيشن شيشه اي دوجداره در انواع مختلفي توليد و عرضه مي شوند، اما به طور كلي فريم هاي پارتيشن شيشه اي دو جداره عريض تر و بزرگتر از تك جداره هستند.

 

   

 

پارتيشن شيشه اي متحرك


پارتيشن هاي شيشه اي به دو صورت ثابت و متحرك قابل ساخت و اجرا هستند و انواع پارتيشن هاي شيشه اي متحرك انواع مختلفي دارند. پارتيشن شيشه اي متحرك براي فضاهايي كه ساخت موقت دارند مناسب است. زيرا اين ديوارهاي شيشه اي را مي توان به راحتي باز كرد و به مكان ديگري منتقل كرد. پارتيشن متحرك شيشه اي از صفحات شيشه اي تشكيل شده است كه توسط بست هايي به كف متصل مي شوند.

1- در حالت اول قسمتي از ديوار شيشه اي مي تواند شيشه ثابت و قسمتي متحرك باشد. كه اين مبل اقتدار درب ورودي را هم دارد. درب هاي ريلي، درب هاي چرخشي و درب هاي اتوماتيك براي تقسيم درب هاي ورودي توصيه مي شود.

2. مدل ديگري از پارتيشن شيشه اي متحرك وجود دارد كه در آن ديوار شيشه اي به لت هاي مساوي تقسيم مي شود كه به كاربر اجازه مي دهد در صورت تمايل كل ديوار شيشه اي يا بخشي از آن را باز كند.از انواع پارتيشن شيشه اي متحرك خارجي مي توان به شيشه بالكن نيز اشاره كرد.

بسته به محل نصب، پارتيشن متحرك را مي توان به صورت پارتيشن شيشه اي ريلي يا تاشو توليد و نصب كرد. شيشه هاي به كار رفته در اين نوع ديوار شيشه اي 10 ميل سكوريت مي باشد و شيشه هاي سكوريت رنگي و سندبلاست نيز در اين زمينه قابل استفاده است.

ديوار متحرك شيشه اي اغلب در مكان هايي كه نياز به تزيين موقت دارند استفاده مي شود به گونه اي كه در مواقع لزوم پارتيشن باز مي شود و پس از رفع نياز بدون اشغال فضاي اضافي بسته مي شود و در گوشه اي از ديوار به هم متصل مي شود. . . .

پارتيشن متحرك به صورت پانل هايي هم اندازه است كه به صورت افقي در داخل ريل حركت مي كنند، اين پارتيشن ها در صورت نياز مي توانند درب شيشه اي داشته باشند، همچنين در زمان بسته شدن پارتيشن، پانل ها روي هم جمع شده و پانل ها قرار مي گيرند. عمودي

 

پارتيشن شيشه اي بدون فريم


پارتيشن شيشه اي فريم لس يا فريم لس (فريم گرد) يكي از مدل هايي است كه بسيار مورد توجه و استقبال طراحان قرار گرفته است. اين نوع پارتيشن شيشه اي سكوريت به دليل نداشتن قاب و ريل فقط به صورت ثابت اجرا مي شود و تاجران قبل از اتمام كار نجاري بايد زيرسازي مناسب اين نوع پارتيشن را انجام دهند.

اين نوع پارتيشن بندي بدون داشتن قاب در اطراف پنجره هاي ثابت انجام مي شود و اين پنجره ها قبل از اتمام كار نجاري محل اجرا به وسيله يراق هاي عنكبوتي و يا توسط قاب هايي كه در داخل كف قرار مي گيرند بر روي زمين ثابت مي شوند. ايستاده در پارتيشن شيشه اي فريم لس حتي از كوچكترين فريمي استفاده نمي شود و در معناي لغوي شيشه ها كاملا برهنه و بدون فريم فلزي هستند.پارتيشن فريم لس يكي از مدرن ترين و خاص ترين انواع پارتيشن شيشه اي است و از ظرافت و زيبايي خاصي برخوردار است.

پارتيشن بدون فريم يا بدون فريم را مي توان با شيشه سكوريت تك جداره ساخت. شيشه پارتيشن بدون فريم را مي توان از شيشه هاي مات يا سندبلاست نيز انتخاب كرد. پارتيشن بدون فريم فضاي بيشتري دارد زيرا فريم ندارد. به همين دليل است كه اين مدل از شيشه هاي جداكننده اتاق بسيار محبوب است. در فضاهاي اداري

 

پارتيشن شيشه اي قاب دار(قيمت پارتيشن شيشه اي)


پارتيشن شيشه اي قاب دار نوعي پارتيشن شيشه اي است كه داراي فريم هاي آلومينيومي يا انواع ديگر فريم در اطراف شيشه مي باشد و براي شيشه قاب ايجاد مي كند. پارتيشن شيشه اي قاب دار به اشكال مختلف ثابت و متحرك طراحي و توليد مي شود و انواع متحرك آن به صورت هاي لولايي و تاشو، لولاي آكاردئوني و نرده اي نيز موجود است.

اين نوع پارتيشن شيشه اي عمدتاً در ادارات، ادارات و مراكز صنعتي و به دليل وجود قاب دور شيشه براي مكان هايي كه احتمال آسيب به شيشه وجود دارد (با توجه به آسيب پذيري شيشه از طرفين) استفاده مي شود. ) يا محل اجرا كاملا آماده است و امكان انجام اصلاحات مانند كنده كاري و قرار دادن قاب براي پارتيشن هاي فريم لس نيز وجود ندارد. پارتيشن هاي فريم دار به دليل قاب بلندشان فضاي بيشتري نسبت به پارتيشن هاي بدون فريم اشغال مي كنند، بنابراين از محبوبيت كمتري برخوردار هستند.

علاوه بر اين استفاده از قاب دور شيشه براي بسياري از سليقه ها جذاب است و استفاده از تضاد رنگي قاب ها و شيشه سكوريت در معماري و طراحي مكان در نهايت جلوه اي منحصر به فرد ايجاد مي كند.قاب ها بنا به خواست و نظر شما كارفرمايان عزيز مي توانند از آلومينيوم ساخته شوند. كه با پوشش رنگ الكترواستاتيك در كيفيت هاي مختلف رنگي از شركت دارتيس و يا از جنس استنلس استيل تهيه شده اند، به همين ترتيب براي شيشه از شيشه سكوريت 10 ميلي متري يا سكوريت لمينت دولايه يا چند لايه مي توان استفاده كرد كه با توجه به كاربري پيشنهاد مي شود. مورد


برچسب: پارتيشن شيشه اي، پارتيشن شيشه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۲۴ توسط:mehdi موضوع: پارتيشن نظرات (0)