اخبار اخبار .

اخبار

کائوچو طبیعی

کائوچو طبیعی
یک رام باکس که به عنوان لاستیک طبیعی یا رامربن هندی شناخته می شود ، اغلب در صنعت استفاده می شود. جالب است بدانید که از آنجا که گیاهان روی زمین شکل گرفته اند ، و برخی از فسیل های شایعات چند میلیون سال است. خواص انعطاف پذیر Rumbell این ماده را در تولید لوازم خانگی ، بیمارستان و اسباب بازی ها ارائه داده است.

کائوچو طبیعی
این راری از آب بیش از 400 گیاه تولید می شود ، و بسیاری از غرق شدن جهان در سراسر جهان از ارتفاع بیش از 35 متر بالاتر از Hua Brasiliensis تولید می شود. امروز ، مالایاها در جنوب شرقی آسیا بزرگترین منابع منابع طبیعی جهان در جهان را دارند.

کائوچو طبیعی یا مصنوعی تولید شده در مقیاس صنعتی در طول جنگ جهانی دوم. از آن زمان ، توسعه قابل توجه رقیب مصنوعی منجر به تولید محصولات با کیفیت در این زمینه شده است. تولید سوگند مصنوعی از اواسط دهه 1960 بسیار بیشتر از لاستیک طبیعی بود. با توجه به ویژگی های مواد شیمیایی ، گرما و مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، گرما و سلامت خوب به مواد شیمیایی ، گرما و سلامت خوب به مواد شیمیایی ، هواپیمای کلاوس مصنوعی به طور گسترده ای در زمینه های مختلف استفاده می شود.

انواع مختلف کافه
Dalmuk Natural: کرم مالش طبیعی در آب محصولات زراعی یافت می شود و هیپونورود به نام های متیل و اسرائیل توسط Polymora تولید می شود. به دلیل عواقب Kauchho ، آنها باز می شوند و گوگرد یا گوگرد و گوگرد جذب می شوند و در نتیجه ، روکش تبدیل به یک رام می شود.

Rumbox مصنوعی: شایعات مصنوعی از طریق فرآیند لاستیک مصنوعی انجام می شود.روپای مصنوعی دیگری نیز از ترکیبات دیگر ساخته شده است.

انواع مختلف چکمه ها چیست؟
همانطور که در بالا ذکر شد ، Rherther دارای زمینه های مختلفی از جمله تولید هواپیما ، تجهیزات بیمارستان ، اسباب بازی ها ، اسباب بازی ها است.

لاستیک چگونه تولید می شود؟
به منظور تولید لاستیک ، سوراخ درخت روبن در فنجان های کوچک جمع آوری می شود ، که در آن زمان است. نقطه جمع آوری پس از فیلتر با محلول Guniocity محافظت می شود.

آب میوه ، که از درخت شایعه خارج می شود ، با یک فرآیند انعقاد و با اضافه کردن اسیدها یا نمک تقسیم می شود. در فرآیند این فرآیند ، لاستیک به شکل توده سفید به خمیر تقسیم می شود و سپس در صورت آن ، این لیست ها به کشورهای مختلف صادر می شوند. از آنجا که لاستیک خام دارای خاصیت ارتجاعی بالا ، گوگرد نیست و سپس برای افزایش انعطاف پذیری و تقویت کاودا به پر شده هایی مانند کربن سیاه اضافه می کند. قابل درک است که تولید گل رز بسیار گران است.

به روشی جدید ، آب گرم به وسط دو والیک بریده می شود و به یک دانه تبدیل می شود و این دانه ها در خشک کن های مکانیکی خشک می شوند. خشک کردن دانه ها از این طریق سریعتر از روشهای قدیمی است. سپس لاستیک ، کربن سیاه ، روغن و سایر مواد مانند کیسه های هوا به میکسر به نام Banbury اضافه می شوند. این مواد تشکیل دهنده حدود 7 دقیقه مخلوط می شوند و پس از خنک شدن به صفحات برش می دهند.در نهایت پس از قالب گیری لاستیک، حرارت داده شده و به دلیل ترکیب مولکول های لاستیک و گوگرد، لاستیک حالت ارتجاعی پیدا می کند.

ناگفته نماند که تا کنون امکان بازیافت لاستیک های مصنوعی تولید شده از لاستیک وجود نداشته است.


برچسب: کائوچو طبیعی، لاستیک طبیعی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۵۶ توسط:mehdi موضوع: كائوچو نظرات (0)