اخبار اخبار .

اخبار

ماربل شیت

ورق های ماربل شیت عمدتا از سنگ پودر (پودر کربنات کلسیم) و پلاستیک (تولید کننده دیوارپوش) ساخته شده و برای تزئین دیوارهای داخلی ایده آل هستند. این ورق مرمر PVC به دلیل ویژگی های عالی آن ، به ویژه برای مکان های تجاری عمومی ، در بسیاری از مکان ها قابل استفاده است. بسیار جذاب ، مقرون به صرفه ، ضد آب ، ضد آب با شرایط نصب و نگهداری آسان است و می تواند برای صاحبان مشاغل در دکوراسیون دیوار ، تعمیر دیوار و نوسازی دیوار پس انداز کند. این ماده جایگزین سایر دیوارهای داخلی و مواد زینتی مانند چوب ، فلز ، سنگ طبیعی و سایر مواد مصنوعی و کامپوزیت می شود.

 

خصوصیات ورق های ماربل شیت
ورق های استون شیت طراحی سنگی به دلیل جذابیت و رنگهای زیبا از سنگ مرمر و طراحی کلاسیک ، می توان از آن برای مکانهایی مانند شرکت ها ، محل های اداری ، جلسات ، فروشگاه های مد و سنگ تراشی ، بوتیک ها ، هتل ها و مسافرخانه های استفاده شده ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، قهوه ، قهوه استفاده کرد. مغازه ها ، تئاترها ، چین و سالن های کنسرت ، خانه ها و ویلاها ، نمایشگاه ها ، کلوپ های ورزشی و سالن های پذیرایی و غیره.

به دلیل خاصیت ضد آب ، می توان از آن برای دیوارهای آشپزخانه ، دیوارپوش سنگ مصنوعی استخر ، دیوارپوش حمام و غیره استفاده کرد. به دلیل وزن سبک ، می توان از آن برای تزئین سقف استفاده کرد. برای تزئین سطح ، از این ورق مرمر PVC می توان برای پوشاندن سطحی مانند مبلمان ، کابینت آشپزخانه ، درها ، چمدان ها ، کیسه ها ، سطل زباله و میزهای ناهار خوری استفاده کرد.

اگر قصد دارید از سنگ مرمر برای تزئینات خود استفاده کنید ، باید بدانید که این سنگ اشکالاتی دارد. به عنوان مثال ، بسیار گران است و وزن زیادی دارد ، بنابراین حمل و نصب آن دشوار است. همچنین به اسیدها حتی در اسیدهای طبیعی مانند آب لیمو و سرکه حساس است و می تواند باعث خوردگی و لکه ها شود.پس چه راهی بهتر از این که بتوانیم از هر نظر جایگزین بهتری پیدا کنیم؟

  

تفاوت ورق ماربل شیت
ورق ماربل شیت در صورتی که قیمت بسیار پایین و وزن سبک و استحکام بالایی داشته باشد همین زیبایی را به شما ارائه می دهد. تنوع باورنکردنی نیز وجود دارد. همچنین می توانید به راحتی از مواد شوینده برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. همچنین در مقایسه با سنگ مرمر یک تکه و بدون درز هستند که زیبایی آنها را چندین برابر می کند.

 

 

نصب آسان و ضد باکتری هستند. در برابر تمام شرایط آب و هوایی و رطوبت مقاوم است و برای این منظور در حمام ها و استخرها استفاده می شود. مقاومت خوبی در برابر سایش و خراش دارد و همچنین در برابر آتش نیز مقاوم است. به عنوان عایق صدا نیز استفاده می شود و البته انتقال نور خوبی دارد. قابل سفارش در هر سایز بزرگ یا کوچک.

شما می توانید ورق های پی وی سی طرح دار و همچنین ورق های مرمری را با نازلترین قیمت از رادیشن شاپ خریداری کرده و در دکوراسیون خود استفاده کنید. متخصصین ما در فروشگاه تابش آماده پاسخگویی به تمامی سوالات عمومی و تخصصی شما در زمینه خرید ورق پی وی سی می باشند.

60 61 62 63 64 65


برچسب: ماربل شیت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۹:۰۱ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)