اخبار اخبار .

اخبار

آيا دستگاه‌هاي تحريك الكتريكي عضلات (EMS) كارامد هستند؟

آيا شوك الكتريكي مي تواند باعث رشد سريعتر عضلات شود؟ آيا مي توان آسيب هاي عضلاني بعد از تمرين را كاهش داد و ريكاوري سريع تري داشت؟ آيا با اين روش مي توان به طور مستقيم قدرت را افزايش داد؟

اينها دلايلي هستند كه امروزه بسياري از مردم به دستگاه هاي تحريك الكتريكي عضلات (EMS) روي مي آورند. آنها معتقدند كه اين دستگاه ها راهي آسان و مطمئن براي رشد سريعتر عضلات و افزايش قدرت آنها و همچنين بهبود ريكاوري پس از تمرين هستند. اين را باور كنيد، اما باز هم ممكن است شك داشته باشيد، از طرف ديگر، كل اين روش بسيار علمي به نظر مي رسد و مشاهده مي شود كه بسياري از ورزشكاران حرفه اي از اين وسايل استفاده مي كنند.

اما بايد توجه داشت كه برخي از تحقيقات علمي حتي ارزش چاپ روي كاغذ را ندارند و همانطور كه مي دانيد برخي از ورزشكاران براي دريافت مبالغ بالا حاضر به تبليغ هر محصولي هستند و همچنين بايد گفت كه دستگاه هاي EMS گران است و براي توجيه اين هزينه. اثربخشي آن بايد قابل توجه باشد. هنگامي كه به شواهد علمي در مورد آن نگاه مي كنيم، متوجه مي شويم كه EMS در واقع فقط يك تبليغ نيست و مفيد است، اما تأثير آن واقعاً به اندازه ادعاي سازندگان آن نيست. اگرچه اين دستگاه ها بي خطر هستند، اما نمي توانند تأثير عميقي بر رشد و ريكاوري عضلات شما داشته باشند. البته اين لزوما به اين معنا نيست كه نمي توانيد از آنها استفاده كنيد و از آنها بهره مند شويد. در اين مقاله خواهيد آموخت كه دستگاه ها (EMS) چيست. ، چگونه كار مي كنند و علم در مورد كارايي آنها چه مي گويد.

 

تحريك الكتريكي ماهيچه چيست؟

همانطور كه از نام آن پيداست، تحريك الكتريكي دستگاه عضله سازي به استفاده از جريان الكتريكي براي تحريك عضلات اشاره دارد.اين مي تواند انجام شود زيرا ماهيچه ها به طور طبيعي به سيگنال هاي الكتريكي ارسال شده از مغز پاسخ مي دهند و منقبض مي شوند و EMS اين تكانه ها را تقويت مي كند و در نتيجه انقباض عضلاني افزايش مي يابد.

 

آيا تحريك الكتريكي عضلات كارآمد است؟

اينجاست كه مشكل كمي پيچيده مي شود، موضوع تحريك الكتريكي عضلات در سال 1976 مطرح شد، زماني كه يك دانشمند شوروي سابق در تحقيقات خود نشان داد كه تحريك الكتريكي عضلاني مي تواند قدرت را تا 40٪ در ورزشكاران سطح بالا افزايش دهد. اين مورد توجه زيادي را به خود جلب كرده است و از آن زمان تاكنون صدها مطالعه در مورد تحريك الكتريكي عضلات انجام شده است، در زير خلاصه اي از آنچه در طول سال ها به دست آمده است آورده شده است.

 

آيا تحريك الكتريكي عضلات باعث رشد آنها مي شود؟

به طور خلاصه، تمرين با وزنه شامل انقباضات مكرر عضلاني است و پاسخ شما به اين انقباضات تكراري افزايش رشد و افزايش قدرت است. عضله سازي با دستگاه همچنين ماهيچه‌ها را بارها و بارها منقبض مي‌كنند، بنابراين از نظر تئوري بايد بتوانند رشد عضلاني را تحريك كنند. اما اين مورد نيست. تاكنون هيچ تحقيقي نشان نداده است كه تحريك الكتريكي عضلات مي تواند رشد عضلاني را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. اما اگر فلسفه رشد عضلاني را در نظر بگيريد، تعجب آور نيست. اين دستگاه ها مي توانند بار را افزايش دهند. در ماهيچه ها برق وجود ندارد يعني در اين حالت اصل اضافه بار وجود ندارد و از طرفي دامنه حركتي كه نقش مهمي در رشد عضلات دارد وجود ندارد و تبديل به ماهيچه مي شوند و نبايد مورد توجه قرار گيرند. يك ماهيچه دستگاه ساخت و سازتحريك الكتريكي عضلات

 

آيا تحريك الكتريكي عضلات باعث افزايش قدرت مي شود؟

سه راه اصلي براي افزايش قدرت وجود دارد:

1. حجم عضلات را افزايش دهيد

۲. عملكرد عضلات را افزايش دهيد

3. افزايش راندمان موتور

 

نكته اول واضح است و به همين دليل است كه افراد قوي تر تمايل به حجم بيشتري دارند. اما نكته دوم و سوم اغلب ناديده گرفته مي شود. عملكرد عضلاني به ميزان استفاده بدن از فيبرهاي عضلاني اشاره دارد. هرچه فيبرهاي بيشتري در يك گروه عضلاني فعال شوند، سريع‌تر و سخت‌تر مي‌توانند عمل كنند و در نتيجه وزن تمرين افزايش مي‌يابد. به همين دليل است كه عضلات مي توانند قدرت را بدون افزايش حجم افزايش دهند. آنها مي توانند ياد بگيرند كه كارآمدتر كار مي كنند و به شما اجازه مي دهند حركات را با قدرت بيشتري انجام دهيد.

بازده حركتي به اين معني است كه شما در انجام حركات بهتر مي شويد و در واقع ميزان حركت اضافي و مصرف انرژي را كاهش مي دهيد. بايد فقط براي بلند كردن و پايين آوردن وزنه استفاده شود. به همين دليل است كه بسياري از برنامه هاي قدرتي شامل انجام تعداد زيادي حركات چند مفصلي است. و تاكيد ويژه ايشان بر رعايت فرم صحيح حركات است.

هر چه بيشتر يك فعاليت بدني را به درستي انجام دهيد، بهتر مي توانيد در آن فعاليت كنيد. اكنون، اين مي تواند اسكات يا پرتاب توپ بيسبال باشد. اما در مورد اسكات، هرچه بهتر آنها را انجام دهيد، وزنه هاي بيشتري مي توانيد حركت دهيد. اكنون مي گوييم كه دستگاه هاي EMS مي توانند با بهبود عملكرد عضلاني قدرت را افزايش دهند.بسياري از فيبرهاي عضلاني زماني كه مغز به ماهيچه‌ها مي‌گويد منقبض شوند آماده كار هستند، اما برخي نيز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت خستگي فيبرهاي عضلاني جايگزين شوند. اما EMS از سوي ديگر باعث مي‌شود كه تمام فيبرهاي عضلاني منقبض شوند. ماهيچه. در يك زمان، به همين دليل است كه تحقيقات نشان داده است كه اين دستگاه ها مي توانند 30٪ بيشتر از انقباض عضلاني فيبرها را در حين ورزش فعال كنند.

TDEE چيست؟ راهنماي كامل مصرف كل انرژي روزانه
در نتيجه، تئوري اين است كه با انجام مكرر اين كار، مي‌توانيد توانايي بدن را براي استفاده بيشتر از فيبرهاي عضلاني تحت فشار (كار با وزنه) افزايش دهيد، در تئوري اين عالي به نظر مي‌رسد، اما واقعاً چگونه است؟

برخي تحقيقات نشان داده اند كه تحريك الكتريكي عضلات مي تواند اندكي قدرت را افزايش دهد، در حالي كه برخي ديگر نشان داده اند كه استفاده از آن هيچ تفاوتي ندارد، به نوعي به نتيجه قطعي در مورد اثربخشي اين روش رسيد.


برچسب: عضله سازي با دستگاه، دستگاه عضله سازي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۱:۰۸ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)

خريد دستگاه لاغري

دستگاه كاهش وزن غير تهاجمي
تناسب اندام يكي از آرزوهاي خاص هر كسي است. وزن ايده آل منجر به سلامت جسمي و رواني مي شود و بعيد است كه كسي به دنبال آن باشد. اما چاقي مي‌تواند براي هر كسي ژنتيكي باشد، يا به دلايلي فرد در حال حاضر چاق بوده و از سلامتي خود ناراضي است. زماني كه نام جراحي چاقي به ميان مي آيد، بسياري از افراد به دليل چاقي جزئي يا هر نوع چاقي ديگر مي ترسند و از جراحي امتناع مي كنند.

اما خوشبختانه، به عنوان انسان، علم و فناوري دوباره به ما كمك كرده است و به ما اين امكان را مي دهد كه از طريق دستگاه هاي كاهش وزن غير تهاجمي بدون جراحي به تناسب اندام مطلوب دست پيدا كنيم.

كاهش وزن غير تهاجمي چيست؟
كاهش وزن غير تهاجمي راهي براي خلاص شدن از شر چربي هاي اضافي بدن بدون جراحي است. كاهش وزن غيرتهاجمي عوارض كمي دارد، بنابراين افرادي كه فاصله زيادي با وزن ايده آل خود ندارند نيز از اين روش موثر و مفيد براي رسيدن به تناسب اندام ايده آل استفاده مي كنند؛ اين افراد مي توانند براي خروجي بهتر از دستگاه كاهش وزن غيرتهاجمي استفاده كنند.

جديدترين روش كاهش وزن غير تهاجمي
فناوري هر روز امكانات و زيرساخت هاي مختلفي را براي دستيابي به خروجي با كيفيت بالاتر در اختيار انسان قرار مي دهد. امروزه درمان هاي زيادي براي چاقي موضعي وجود دارد. دستگاه كاهش وزن غير تهاجمي نيازي به جراحي ندارد و دوره نقاهت به كاهش تدريجي چربي بدن كمك مي كند. كاهش چربي در پهلوها، ران ها و شكم را مي توان به صورت غير تهاجمي براي كاهش چربي زير جلدي، به شكل رسوب چربي در زير پوست و روي ماهيچه ها انجام داد.كاهش وزن غير تهاجمي يكي از جديدترين روش هاي كاهش چربي بدن در سراسر جهان است.

بهترين روش كاهش وزن غير تهاجمي بدون جراحي
چرا كاهش وزن غير تهاجمي را توصيه مي كنيم؟ مزاياي استفاده از دستگاه كاهش وزن غير تهاجمي چيست؟

كاهش وزن غيرتهاجمي نيازي به بيهوشي ندارد و هيچ قسمتي از بدن را بريده يا آسيب نمي رساند. حداقل عوارض جانبي كاهش وزن غيرتهاجمي، اين درمان را به يك روند جهاني تناسب اندام تبديل كرده است. زمان ريكاوري كوتاه است، اما برخي از افراد بسته به نوع و اندازه چربي ممكن است به چندين جلسه نياز داشته باشند. به طور كلي، نتايج به تدريج و بدون جراحي و زخم حاصل مي شود، به اين معني كه افراد در طول درمان هيچ استرس، تنش يا دردي را تجربه نخواهند كرد.

پس از اتمام مراحل درمان، براي حفظ تعادل وزن بايد به متخصص تغذيه مراجعه كنيد تا بتوانيد زيبايي تناسب اندام خود را براي مدت طولاني با ورزش و رژيم غذايي متناسب با بدن خود حفظ كنيد. شركت تجهيزات پزشكي آفا سه دستگاه پيشرفته لاغري غيرتهاجمي را وارد ايران كرده و به كلينيك هاي پزشكي و زيبايي عرضه مي كند. بهترين دستگاه هاي لاغري غيرتهاجمي در ايران عبارتند از: دستگاه هاي انعقادي TRUSCULPT ID، RAFOS و LIPOLEX.

قيمت دستگاه لاغري غير تهاجمي در ايران چقدر است؟
براي اطلاع از خريد دستگاه لاغري غير تهاجمي آفتاب فروزان آريا بايد با اين شركت تماس بگيريد. اعلام قيمت و روش هاي پرداخت مستلزم صحبت با متخصص دستگاه هاي پزشكي آفا مي باشد. در اين راستا مي توانيد جهت استعلام قيمت و موجودي با شماره تلفن 88107070-021 تماس حاصل فرماييد.آفا قديمي ترين وارد كننده دستگاه لاغري غيرتهاجمي در ايران
شركت آفا از سال 1383 مفتخر است با واردات تجهيزات لاغري غيرتهاجمي از آمريكا و كره جنوبي گامي بزرگ در جهت سلامت و تناسب اندام در ايران بردارد. آفا داراي 3 دستگاه لاغري غير تهاجمي مي باشد كه براي اطلاعات بيشتر، استعلام موجودي و يا درخواست همكاري مي توانيد با متخصصين مجرب اين طيف قدرتمند با شماره تلفن تماس حاصل فرماييد.

تناسب اندام يكي از آرزوهاي خاص هر كسي است. وزن ايده آل منجر به سلامت جسمي و رواني مي شود و بعيد است كه كسي به دنبال آن باشد. اما چاقي مي‌تواند براي هر كسي ژنتيكي باشد، يا به دلايلي فرد در حال حاضر چاق بوده و از سلامتي خود ناراضي است. زماني كه نام جراحي چاقي به ميان مي آيد، بسياري از افراد به دليل چاقي جزئي يا هر نوع چاقي ديگر مي ترسند و از جراحي امتناع مي كنند. اما خوشبختانه، به عنوان انسان، علم و فناوري دوباره به ما كمك كرده است و به ما اين امكان را مي دهد كه از طريق دستگاه هاي كاهش وزن غير تهاجمي بدون جراحي به تناسب اندام مطلوب دست پيدا كنيم.

كاهش وزن غير تهاجمي چيست؟
كاهش وزن غير تهاجمي راهي براي خلاص شدن از شر چربي هاي اضافي بدن بدون جراحي است. كاهش وزن غيرتهاجمي عوارض كمي دارد، بنابراين افرادي كه فاصله زيادي با وزن ايده آل خود ندارند نيز از اين روش موثر و مفيد براي رسيدن به تناسب اندام ايده آل استفاده مي كنند؛ اين افراد مي توانند براي خروجي بهتر از دستگاه كاهش وزن غيرتهاجمي استفاده كنند.جديدترين روش كاهش وزن غير تهاجمي
فناوري هر روز امكانات و زيرساخت هاي مختلفي را براي دستيابي به خروجي با كيفيت بالاتر با عضله سازي با دستگاه در اختيار انسان قرار مي دهد. امروزه درمان هاي زيادي براي چاقي موضعي وجود دارد. دستگاه كاهش وزن غير تهاجمي نيازي به جراحي ندارد و دوره نقاهت به كاهش تدريجي چربي بدن كمك مي كند. كاهش چربي در پهلوها، ران ها و شكم را مي توان به صورت غير تهاجمي براي كاهش چربي زير جلدي، به شكل رسوب چربي در زير پوست و روي ماهيچه ها انجام داد. كاهش وزن غير تهاجمي يكي از جديدترين روش هاي كاهش چربي بدن در سراسر جهان است.

بهترين روش كاهش وزن غير تهاجمي بدون جراحي
چرا كاهش وزن غير تهاجمي را توصيه مي كنيم؟ مزاياي استفاده از دستگاه كاهش وزن غير تهاجمي چيست؟

كاهش وزن غيرتهاجمي نيازي به بيهوشي ندارد و هيچ قسمتي از بدن را بريده يا آسيب نمي رساند. حداقل عوارض جانبي كاهش وزن غيرتهاجمي، اين درمان را به يك روند جهاني تناسب اندام تبديل كرده است. زمان ريكاوري كوتاه است، اما برخي از افراد بسته به نوع و اندازه چربي ممكن است به چندين جلسه نياز داشته باشند. به طور كلي، نتايج به تدريج و بدون جراحي و زخم حاصل مي شود، به اين معني كه افراد در طول درمان هيچ استرس، تنش يا دردي را تجربه نخواهند كرد.

پس از اتمام مراحل درمان، براي حفظ تعادل وزن بايد به متخصص تغذيه مراجعه كنيد تا بتوانيد زيبايي تناسب اندام خود را براي مدت طولاني با ورزش و رژيم غذايي متناسب با بدن خود حفظ كنيد. شركت تجهيزات پزشكي آفا سه دستگاه پيشرفته لاغري غيرتهاجمي را وارد ايران كرده و به كلينيك هاي پزشكي و زيبايي عرضه مي كند.بهترين دستگاه عضله سازي غيرتهاجمي در ايران عبارتند از: دستگاه هاي انعقادي TRUSCULPT ID، RAFOS و LIPOLEX.

قيمت دستگاه لاغري غير تهاجمي در ايران چقدر است؟
براي اطلاع از قيمت انواع دستگاه هاي لاغري غير تهاجمي آفتاب فروزان آريا بايد با اين شركت تماس بگيريد. اعلام قيمت و روش هاي پرداخت مستلزم صحبت با متخصص دستگاه هاي پزشكي آفا مي باشد. در همين راستا جهت استعلام قيمت و موجودي كالا مي توانيد با شماره تلفن تماس حاصل فرماييد.


برچسب: خريد دستگاه لاغري، دستگاه لاغري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۶:۵۹ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)