اخبار اخبار .

اخبار

خرید پاسپورت دومینیکا

 

روش‌های خرید پاسپورت دومینیکا
دستیابی به پاسپورت دومینیکا و اخذ آن مانند هر کشور دیگری به روش‌های مختلفی امکان پذیر است که از آن جمله می توان به خرید پاسپورت دومینیکا از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی اشاره کرد. اما اغلب برای درخواست تابعیت و پاسپورت دومینیکا دو انتخاب زیر معمولتر و در دسترس تر هستند:

کمک مالی به دولت دومینیکا
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
در ادامه قصد داریم به این دو مورد که عمومیت بیشتری دارند بپردازیم.

 

خرید پاسپورت دومینیکا به روش کمک مالی دولت دومینیکا
دولت دومینیکا پروژه های بخش دولتی و خصوصی در کشور را تامین می کند که این پروژهها برای افزایش توسعه ملی و حمایت از پیشرفت اجتماعی و امنیت مالی جزایر و تأمین مالی آنها صورت میپذیرند. پروژه های بخش دولتی که برای تأمین مالی توسط صندوق مشخص شده اند شامل بازسازی بیمارستان محلی، ساخت مدارس جدید، ساخت استادیوم ورزشی ملی و ارتقا صنعت دریایی جزیره دومنیکا هستند. پروژه های بخش خصوصی که توسط این صندوق تأمین می شوند، عمدتاً بر پیشرفت فناوری اطلاعات کشور، جهانگردی و بخش های کشاورزی تمرکز دارند. برای خرید پاسپورت دومینیکا به این روش، کمک های مالی غیر قابل استرداد می باشد.

 

 

اخذ پاسپورت به روش سرمایه گذاری
خرید پاسپورت دومینیکا به روش سرمایه گذاری دومین راه ارزان برای دریافت پاسپورت این کشور تحت عنوان پاسپورت دوم است. این روش با سرمایه گذاری از ۲۰۰۰۰۰ دلار برای یک فرد شروع می شود و از این طریق می توانید پاسپورت خود را تنها در مدت ۳ تا ۴ ماه دریافت کنید. هزینه این پاسپورت برای یک خانواده چهار نفره ۳۰۰۰۰۰ دلار تخمین زده شده است.

اما در اینجا به این مطلب می پردازیم که چگونه می توان پاسپورت دومینیکا را با روش سرمایه گذاری دریافت کرد. روند معمول برای اینکار ساده است. پس از انتخاب گزینه سرمایه گذاری خود، یک نماینده مجاز برای رسیدگی به درخواست خود انتخاب کنید. پس از ارسال درخواست، مدارک شما معمولاً ظرف ۳ ماه توسط واحد شهروندی و واحد سرمایه گذاری (CIU) ارزیابی می شوند. سپس گواهی ثبت نام برای شما صادر می شود و می توانید برای پاسپورت اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شهروندی و خرید پاسپورت دومینیکا، میتوانید از راهنمایی نهایی مشاوران متخصص ما در مورد شهروندی دومینیکا بهره مند شوید.

 

رتبه و مزایای خرید پاسپورت دومینیکا
دومینیکا دارای رتبه عالی پاسپورت در میان پاسپورت‌های دوم سرتاسر جهان است. شهروندان این کشور با امضای پیمان نامه ای با منطقه شینگن در سال ۲۰۱۵ مجاز به سفر سراسر جهان از جمله کل اتحادیه اروپا، سوئیس، انگلستان، سنگاپور، روسیه و برزیل بدون محدودیت ویزا هستند.

علاوه بر این، از آنجا که قوانین محلی هیچ محدودیتی در داشتن تابعیت دوگانه ندارد، اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری در این کشور، یک روند محرمانه است که شخص را ملزم به انصراف از تابعیت اول خود نمی کند و این امر از مهمترین مزایای تابعیت و پاسپورت این کشور محسوب می شود. پاسپورت دومینیکا طبق گزارش شاخص Henleyدر رتبه ۲۹ قرار دارد و دسترسی به ۱۴۰ مقصد را بدون نیاز به ویزا فراهم می کند. از جمله مزایای خرید پاسپورت دومینیکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همه اعضای خانواده می توانند طی ۳-۳ ماه تابعیت دومینیکا بگیرند.
بدون نیاز به اقامت در کشور
امکان سفر بدون ویزا یا ویزا هنگام ورود به ۱۴۰ کشور
بدون نیاز به پرداخت مالیات
 

آیا خرید پاسپورت دومینیکا ارزش دارد؟
اگر به دنبال رشد و پیشرفتی جهانی برای خود و خانواده خود هستید، خرید پاسپورت دومینیکا مطمئناً یک روش خارق العاده است. خرید پاسپورت دومینیکا راهی مطمئن و مقرون به صرفه برای دستیابی سریع و در عین حال راحت به چنین اهداف و آرزوهایتان است.

 

شرایط آسان درخواست پاسپورت
علاوه بر عدم نیاز به اقامت فیزیکی متقاضی در کشور دومینیکا، تابعیت مشترک المنافع این کشور از طریق برنامه سرمایه گذاری، عدم نیاز به مدرک زبان، عدم محدودیت سنی، تجربه شغلی یا شرایط تحصیلی امکان پذیر است و در طی مراحل اخذ آن مصاحبه اجباری وجود ندارد. این کشور از نظر اقتصادی دارای دموکراسی پارلمانی است و از بالاترین سطح زندگی در دریای کارائیب برخوردار است. همچنین افراد غیر مقیم نباید مالیات پرداخت کنند.

 

واجد شرایط بودن برای خرید پاسپورت دومینیکا
بند ۱۰۱ قانون اساسی دومینیکا و بند ۸ و اصلاحیه ۲۰ (۱) «قانون شهروندی به روش سرمایه گذاری» را بدین صورت تعریف می کند که بنا بر آن، به طور قانونی به افراد واجد شرایط، تابعیت فوری با اعطای یک گواهی تابعیت ارائه می شود. برای واجد شرایط بودن متقاضی اصلی باید تمامی شرایط مهاجرت دومینیکا را که در زیر ذکر شده اند، داشته باشد:

متقاضیان باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشند.
متقاضیان نباید سابقه کیفری قبلی داشته باشند.
متقاضیان باید از سلامتی کامل برخوردار باشند و فاقد هرگونه بیماری مسری باشند.
متقاضی باید کمک اقتصادی قابل توجهی به یک صندوق دولتی کند یا املاک و مستغلات مورد تایید در جزیره را خریداری کند.
فرایند برنامه پاسپورت حداقل ۸ هفته طول می کشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۰:۵۹ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)