اخبار اخبار .

اخبار

احراز هویت بایننس

احراز هویت بایننس
برای کاربران و فعالان دنیای ارزهای دیجیتال، امنیت و حجم معاملات دو عامل بسیار ارزشمند و مهم در انتخاب صرافی است. از آنجایی که صرافی بایننس بزرگترین صرافی جهان است، حجم تراکنش ها و لایه های امنیتی این صرافی بسیار بالاست و همین نکات باعث شده تا کاربران معامله در این صرافی را به صرافی های دیگر ترجیح دهند. به ما بپیوندید تا بهترین راه برای احراز هویت بایننس را بیابید.

تبادل بایننس و مشکلات برای کاربران ایرانی
یکی از مهم ترین نکات برای هر صرافی رعایت قوانین و نکات مالی مربوط به شرکت ها می باشد. از آنجایی که صرافی بایننس در ژاپن فعالیت می کند، ملزم به رعایت مقررات مالی ژاپن است و به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران، صرافی بایننس به کاربران ایرانی اجازه استفاده از صرافی بدون احراز هویت بایننس را نمی دهد.

صرافی در سه مرحله متوالی قوانین ماده را با پولشویی و تروریسم وضع کرد.

صرافی در گام اول همکاری خود را با شرکت Cypher Trish که یک شرکت تجزیه و تحلیل داده های بزرگ است آغاز کرد.

در مرحله دوم، صرافی سقف برداشت روزانه حساب‌های ناشناس را کاهش داد. حداکثر برداشت برای کاربران ناشناس از 2 بیت کوین در روز به 0.06 بیت کوین کاهش یافته است.

در مرحله سوم، Binance Exchange به کاربران خود چند ماه فرصت داد تا حساب Binance خود را تأیید کنند. این احراز هویت باید در سطح 2 انجام شود و از 27 اکتبر، هیچ شخصی نمی تواند بدون احراز هویت بایننس در این صرافی معامله کند.

مزایای استفاده از Bainance Exchange
اگر تا به حال با این صرافی قدرتمند کار نکرده اید، این سوال در ذهن شما ایجاد می شود که چرا استفاده از این صرافی برای کاربران و سرمایه گذاران مهم و ارزشمند است؟ برای پاسخ به سوال بهتر است با مزایای این صرافی آشنا شوید.صرافی بایننس از اکثر آلتکوین ها پشتیبانی می کند.


کارمزد تراکنش در این صرافی بسیار پایین است.
در این مبادله کاربران فعال هدایای بسیار ارزشمندی دریافت خواهند کرد.
راه اندازی بایننس یکی از ویژگی های اصلی این سایت برای شرکت در عرضه اولیه است.
امنیت صرافی بایننس به دلیل لایه های امنیتی متفاوتی که دارد بسیار بالاست.
در این بورس به دلیل حجم بالای معاملات، قدرت نقدینگی بسیار بالاست.
بورس بینز بهترین صرافی برای معاملات آتی و مارجین است.


دلایل مسدود کردن حساب در بایننس
اکنون که با این صرافی آشنا شدید، بهتر است با دلایل مسدود شدن و نحوه رفع انسداد حساب این صرافی آشنا شوید.

اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و همچنین تحریم های ایران باعث شده تا حساب های بسیاری از کاربران ایرانی مسدود شود.

حذف اکانت مسدود شده فرآیندی زمان بر، بسیار ظریف و پیچیده است و به همین دلیل بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. حل این مشکل توسط متخصصان از بروز مشکل جلوگیری می کند.

مهمترین عوامل برای مسدود کردن حساب بایننس موارد زیر است.

 

حساب های ناشناس در سراسر جهان
احراز هویت بایننس توسط اسناد ایرانی
ورود به حساب بایننس با کشورهای IP که نمی توانند به بایننس وارد شوند، مانند ایران و ایالات متحده
استفاده از مدارک شناسایی کشورهایی که ایرانی بودن اشخاص در آنها ذکر شده است.
تغییر پی در پی IP برای ورود به حساب بایننس در مدت زمان کوتاهی
3 برابر اشتباه رمز عبور حساب بایننس
استفاده بیش از حد از حساب بایننس و واریز و برداشت های متعدد در یک روز
درک دلایل مسدود کردن حساب بایننس به شما کمک می کند تا با وجدان بیشتری از حساب بایننس خود استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.بهترین راه حل برای حل مشکلات پیش آمده در صرافی بایننس
در حال حاضر، بسیاری از افراد استفاده از صرافی های دیگر را برای حل مشکل قفل شدن حساب بایننس پیشنهاد کرده اند. اما لازم است بدانید که سایر صرافی ها ویژگی ها و مزایای این صرافی قدرتمند را ندارند. پیشنهاد می کنیم برای احراز هویت بایننس و باز کردن قفل حساب خود از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید.

همانطور که می دانید برای احراز هویت بایننس نمی توانید از مدارک و پاسپورت ایرانی خود استفاده کنید. بنابراین، ما یک راه حل بسیار مطمئن و قطعی را به شما نشان می دهیم تا بتوانید از حساب بایننس خود با احراز هویت استفاده کنید.

اولین قدم ما برای جلب اعتماد و رضایت شما این است که در صورت رفع نشدن بلوک یا عدم پاسخگویی به رضایت شما، مبلغی را که پرداخت کرده اید بازگردانیم.

بنابراین، برای احراز هویت بایننس اکسچنج و دسترسی به حساب کاربری خود، تا پایان با ما باشید.

 

بهترین راه برای حل مشکل حساب در صرافی بایننس
ممکن است با دیدن پیامی مبنی بر مسدود شدن حساب بایننس خود، حتی اگر مبلغ کمی در صرافی داشته باشید، اذیت شوید. اما باید بدانید که مهمترین چیز در این مواقع این است که آرامش خود را حفظ کنید تا زمانی که بهترین راه را برای حذف بلوک پیدا کنید.

شما باید مراقب باشید که در هنگام بروز این مشکلات هرگز کاری را ناآگاهانه انجام ندهید. زیرا بی تجربگی و عدم آگاهی در این زمینه می تواند حساب شما را برای همیشه مسدود کند.

هنگام رفع انسداد، حامیان صرافی بایننس از شما سوالات زیادی می پرسند و پاسخ اشتباه به هر سوال می تواند خطر مسدود نشدن را افزایش دهد. بنابراین بهترین راه برای احراز هویت بایننس کمک گرفتن از افراد آگاه است.

بسیاری از افراد برای رفع انسداد حساب بایننس خود به توصیه های فضای مجازی اعتماد می کنند.اما باید توجه داشت که بسیاری از این نکات منجر به از دست رفتن سرمایه و حساب بایننس شما می شود.

 

وریفای بایننس چگونه است؟
وریفای بایننس برای افراد متفاوت است و این تفاوت به زمان ورود و ایجاد حساب کاربری بستگی دارد. اگر مدت زیادی است که در بایننس فعال بوده اید و پس از اعمال تحریم ها مجبور به تغییر صرافی خود شده اید، بهتر است بدانید که می توانید بایننس خود را احراز هویت کرده و حساب خود را از طریق یک شرکت مورد اعتماد مجددا راه اندازی کنید.

برای وریفای بایننس کافیست مدارک مورد نیاز را برای ما ارسال کنید تا در رفع بلاک از حساب شما در کنار شما باشیم. برای افرادی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال می شوند، برای ورود به بایننس باید از همان ابتدا احراز هویت کنند.

بنابراین اگر به تازگی تصمیم به معامله با بایننس گرفته اید، اول از همه به کارت شناسایی و خرید گوگل ویس و سایر مدارک شناسایی از کشورهایی که فعالیت بایننس در آنها ممنوع نیست نیاز دارید. در این صورت استفاده از شناسه های جعلی باید به گونه ای باشد که برای شما مشکل ثانویه ایجاد نکند و بتوانید به راحتی تراکنش های خود را در بزرگترین صرافی دنیا احراز هویت و شروع کنید.

 

تفاوت در سطوح احراز هویت بایننس
اکنون که می دانید برای تأیید حساب بایننس خود باید چه مراحلی را طی کنید، بهتر است با سطوح مختلف احراز هویت در Binance آشنا شوید تا فرآیند را بهتر درک کنید.

احراز هویت سطح 1 Bainance (BASIC)
در این سطح که کاربران ایرانی در گذشته در بایننس فعال بوده اند، تنها به آدرسی در کشورهای غیر تحریمی نیاز دارید. در این سطح احراز هویت، می توانید روزانه تا 0.06 بیت کوین برداشت کنید و معاملات آتی و اهرمی فقط برای شما تا 20 اهرم فعال می شود.احراز هویت سطح دو بایننس (متوسط)
در این سطح احراز هویت بایننس، می توانید بین 2 تا 100 بیت کوین در روز برداشت کنید. و اهرم معاملات آتی و اهرمی برای شما نامحدود خواهد بود. از 19 اکتبر این سطح از احراز هویت برای فعالیت در بایننس به سطح پایه تبدیل شده است و برای انجام این سطح از احراز هویت به مدارک شناسایی مانند گذرنامه، کارت شناسایی و همچنین گواهی معتبر از کشورهای تحریم شده توسط بایننس نیاز دارید. نیستن، تو داری..


برچسب: احراز هویت بایننس، هویت بایننس، بایننس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۳۳ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

سقف کاذب

دلایل فنی استفاده از سقف کاذب

  • عبور لوله ها و کانال های نصب
  • دلایل معماری برای استفاده از سقف کاذب
  • انسانی کردن مقیاس ساختمان
  • پشته های سازه سقف را بپوشانید.
  • ایجاد فرم های خاص معماری و نورپردازی خاص

  


انواع سقف کاذب

  • سقف کاذب قدیمی ساخته شده از چوب، که با کاشی پوشانده شده است یا می تواند از آجر ساخته شود.
  • سقف کاذب با خرگوش و آستر
  • سقف کاذب با قفسه چوبی
  • سقف کاذب با قفسه آلومینیومی
  • سقف های کاذب با قطعات پیش ساخته گچ
  • سقف های کاذب با قطعات پیش ساخته پلاستیک، شیشه، فلز


به طور کلی سقف های کاذب را می توان به دو دسته پیش ساخته و غیر پیش ساخته تقسیم کرد. انواع مدرن سقف های کاذب پیش ساخته هستند. ساختار سقف کاذب در سیستم پیش ساخته دارای مزایای زیر می باشد.


این سقف پرکاربردترین نوع سقف کاذب می باشد. رابیتس ورقی از توری فولادی است که با سیم یا سیم تقویت کننده به یک شبکه فرعی متصل می شود. یکی از ویژگی های مهم رابیتس این است که اغلب ملات ها به آن می چسبند و ترک نمی خورند. رابیتس در دو نوع تخت و برجسته تولید می شود. نوع مسطح برای دهانه های کوچک و نوع برآمده برای بازشوهای بزرگتر استفاده می شود همچنین رابیتس برای آستر کانال ها و وسایل تهویه مطبوع استفاده می شود.

سقف کاذب آلومینیومی
روکش این نوع سقف کاذب آلومینیومی بوده و پشت آن معمولاً با فایبرگلاس پر می شود. در این نوع سقف کاذب اتصالات از فولاد گالوانیزه می باشد.

سقف کاذب چوبی
در این نوع سقف، قبل از چکش کاری، دور سقف را با چهار دستگاه تراش چوبی مناسب، رول و تسطیح می کنند.شبکه اصلی این نوع روکش از فولاد یا چهار تراش و زیرشبکه آن از چوب می باشد. نوارهای چوبی از چوب صنوبر خارجی (روسی یا مشابه) ساخته شده اند.

  

سقف کاذب ترکیبی
سقف کاذب مختلط به اجرای چند نوع سقف کاذب با هم و به صورت طرح هندسی منظم یا نامنظم با ایرادات و اختلاف سطح گفته می شود. برای اجرای این سقف ها نیاز به طراحی مناسب سازه های سقف کاذب است. بنابراین با استفاده از نورپردازی و انواع نورها می توان جلوه های ویژه ایجاد کرد. برای اجرای این سقف ابتدا زیرسازی مناسب ایجاد می کنند که می تواند با سخت افزار یا بدون سخت افزار باشد. سقف های کاذب کامپوزیت عموماً در فضاهای بزرگ استفاده می شوند زیرا زیباتر به نظر می رسند.

سقف کاذب گچی پیش ساخته کناف
ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل تخته های روکش دار گچی (یا سیمانی) و پروفیل های فولادی گالوانیزه است که به عنوان روکش و پروفیل ها به عنوان زیرسازی عمل می کنند.

مزایای

  • سهولت، سرعت و دقت در اجرا
  • ایمنی در برابر آتش سوزی و زلزله
  • قیمت سقف کاذب
  • خواص عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی.
  • و سهولت نگهداری و تعمیرات باعث شده تا امروزه از سیستم های ساختمانی خشک به عنوان جایگزینی برای روش های قدیمی
  • (ساختمان) قدیمی در صنعت ساختمان استفاده شود.
  • سقف های کناف در دو سیستم یکپارچه و مشبک اجرا می شوند.

سقف های کاذب مشبک کناف
سقف های کاذب مشبک کناف از شبکه ای از سازه های محافظ (T شکل) و گچ تخته تشکیل شده است. توری با آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل شده و سپس داخل این توری تخته گچی قرار می گیرد.

نصب سریع و آسان، دسترسی آسان به فضای نصب پشت سقف کاذب و نگهداری آسان از ویژگی های این سازه است.
کاشی های مورد استفاده در این نوع سقف دارای ابعاد 60*60 سانتی متر بوده و در دو نوع ساده (بدون خاصیت حرارتی) و آکوستیک کاربرد دارند.سقف های کاذب یکپارچه کناف
سقف های کاذب یکپارچه بدون درز و ساختار آنها از اتصال صفحات گچ کاری شده به زیرسازی فولادی که به سقف اصلی متصل می شود. تشکیل می شود. این سازه از نظر معماری بسیار انعطاف پذیر بوده و در ساخت سقف های کاذب دکوراتیو کاربرد ویژه ای دارد. اجرای سریع و آسان، عبور آسان تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، انعطاف پذیری معماری بالا و امکان دستیابی به مشخصاتی مانند عایق حرارتی و صوتی و مقاومت در برابر آتش و رطوبت از ویژگی های این سازه می باشد.

 

سقف کاذب یکپارچه در موارد زیر استفاده می شود.
برای پوشش سطوح بیش از 50 متر مربع
بیش از 4 متر مربع گسترش می یابد
زمانی که ارتفاع نصب (آویز) بیش از 450 متر مربع باشد.
در این سازه می توان از یک یا چند لایه گچ تخته استفاده کرد که می تواند از انواع زیر باشد:
معمولی (RG)، مقاوم در برابر رطوبت (MR)، مقاوم در برابر آتش (FR)، مقاوم در برابر آتش و رطوبت (FM).
محدودیت های
دمای بالای 50 درجه سانتی گراد و رطوبت بالای 60 درصد برای بردهای معمولی و بالای 90 درصد برای بردهای مقاوم در برابر رطوبت باعث تغییر حالت و نقص در بردها می شود.

انواع کاشی گچی
تایل های سقفی در ابعاد 60*60 سانتی متر در دو نوع ساده (بدون خاصیت آکوستیک) و آکوستیک (با خاصیت آکوستیک) تولید و عرضه می شود.

کاشی های ساده
کاشی های بدون روکش
روکش شده (P.V.C) روی کاشی آلومینیومی در پشت کاشی
کاشی های آکوستیک
ویژگی اصلی کاشی های آکوستیک جذب صوتی بالای آنهاست. به همین دلیل از این نوع کاشی اغلب در ساختمان هایی مانند سینما، آمفی تئاتر و ادارات استفاده می شود.

سقف کاذب تایل پی وی سی
کاشی های روکش پی وی سی برای سقف های کاذب در تمامی فضاهای داخلی ساختمان مناسب هستند.مهمترین ویژگی های کاشی پی وی سی به شرح زیر است.

مقاومت دائمی در برابر آب

عدم تغییر ظاهر و تخته سنگ در مجاورت رطوبت، قابلیت شستشو و سهولت در نظافت از جمله مزایای کاشی پی وی سی است.

ساختار و ترکیب مناسب تخته های سقف کاذب پی وی سی

ساختار صحیح و درصد مواد اولیه مرغوب در ترکیب با شیارهای داخلی کاشی ها از دلایل مقاومت فیزیکی بالای این سازه می باشد. این ساختار ریتمیک باعث می شود وزن کاشی به طور مساوی در سطح مقطع کاشی توزیع شود و کاشی خم یا منحنی نشود. همچنین به دلیل ضخامت مناسب لایه سطحی، شیارهای بین کاشی ها به هیچ وجه قابل مشاهده نیست.

سقف های مشبک
سقف های مشبک سیستم کناف سقفی با قابلیت نصب سریع و آسان است که دارای ویژگی هایی مانند سرعت اجرا بالا، دسترسی آسان به فضای نصب پشت سقف کاذب و نگهداری آن، از بین بردن لکه در صورت استفاده از صفحات روکش دار می باشد. در این سازه می توان از انواع صفحات موجود مانند صفحات سوراخ دار (آکوستیک) و صاف با درب یا بدون درب استفاده کرد.

سازه های سپر شکل با فاصله محور تا محور 600 میلی متر جزء اصلی این سازه را تشکیل می دهند که توسط آویز قابل تنظیم به سقف اصلی متصل می شوند.

معیارهای طراحی
این سازه ها از شبکه ای از سازه ها و کاشی های شیلد یا T تشکیل شده اند. با توجه به اینکه کاشی های این سیستم صرفاً بر اساس وزن خود بر روی سازه ها قرار می گیرند، امکان دسترسی سریع و آسان به تاسیسات و سقف کاذب پیش بینی شده را در هر لحظه فراهم می کنند.

در این سازه می توان از انواع تخته های گچی سوراخ دار (آکوستیک) و صاف با روکش یا بدون روکش (PVC) و همچنین تایل های سقفی با الیاف معدنی (Mineral Fiber) استفاده کرد.سازه های این سیستم در دو لایه با ورق گالوانیزه گرم به روش پروفیل ساخته می شود. روکش نهایی قسمت زیرین سازه با لایه ای از ورق فولادی از پیش رنگ شده (سفید شیری) پوشانده شده و آماده نصب می باشد. ویژگی بارز این سیستم وجود ضریب اتصال کشویی یکپارچه (توکار) در ابتدا و انتهای سازه ها می باشد که ضمن دستیابی به سهولت و سرعت در نصب، مقاومت سیستم را در برابر نیروهای جانبی به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. و همچنین کشش. از دیگر مزایای این سیستم وجود شیارهای عمودی بر روی طول عمر سازه های سپر در محل دقیق اتصال پروفیل ها به یکدیگر است که دقت بالایی در حفظ ابعاد مدولار سیستم را تضمین می کند.

سقف کاذب دامپا
سقف کاذب آلومینیومی دامپا با کوپلر آلومینیومی تولید می شود و به سقف های دامپا 10، 15 و 20 معروف است که در رنگ های متنوع مورد نظر خریدار (دیوارپوش) قابل رنگ آمیزی می باشد. سقف کاذب دامپا در سه نوع تولید می شود.

برای جذب فرکانس‌های صوتی بالاتر، N1 (سوراخ‌هایی با قطر 1 میلی‌متر) تایپ کنید
نوع N2 (سوراخ هایی با قطر 1 میلی متر) برای جذب بیشتر فرکانس های صوتی بالا
نوع O (بدون سوراخ یا ساده) برای جذب فرکانس های صوتی پایین
دکوراسیون و دکوراسیون
نوع مهر در طرح های مختلف (قطر سوراخ ها یک میلی متر)

ویژگی های
سبک با نصب سریع و آسان
عایق صوتی و حرارتی
قابل اشتعال
قابلیت نصب در مناطق مرطوب و مرطوب به دلیل مقاومت در برابر زنگ زدگی با قابلیت نصب چراغ، دریچه، دریچه کانال تهویه مطبوع و گریل بازرسی
بهترین پوشش برای تاسیسات ساختمانی.
قابل نصب بر روی سقف، دیوارها و نمای ساختمان می باشد.
دارای زیرسازی گالوانیزه ضد زنگ
دامپا در مکان های عمومی
مکان های عمومی شامل مدارس، دانشگاه ها، سالن های ورزشی، استخرها و غیره است.و چون این مکان ها از نظر رطوبت، انعکاس نور، کاهش صدا و دوام بسیار مهم هستند. بهترین سقف برای این محله ها از نظر مهندسی و فنی، سقف فلزی است.

دامپا در صنعت و ساخت و ساز
صنعت ساخت و ساز شامل دفاتر، بانک ها، هتل ها، ساختمان های عمومی، فروشگاه ها، سالن های غذا و سلامت و اتاق های اسپینینگ است. با توجه به زیبایی و ظاهر شکیل این مکان ها می توان از انواع سقف کاذب با طرح های مختلف استفاده کرد که می تواند محیطی آرام را برای کارفرما فراهم کند.

چند نمونه از ویژگی های سقف کاذب فلزی در صنعت ساختمان
وزن سبک (دیوارپوش)
مقاوم در برابر آتش
بازتاب نور تا 8.
مقاوم در برابر رطوبت تا 100%
مقاوم در برابر گرما، سرما و عوامل طبیعی.
کاهش صدا
افزایش رطوبت تا 70 درصد در صنعت ریسندگی
دامپا در مکان های بهداشتی
امکانات مراقبت های بهداشتی شامل بیمارستان ها، کلینیک ها، آشپزخانه ها، حمام ها، آزمایشگاه ها و غیره است. در این مکان ها آب و هوا تاثیر زیادی بر سلامت مردم دارد. سقف های کاذب فلزی از ورق آلومینیوم یا آهن ساخته شده و در نهایت سطح خود را با رنگ پودری الکترواستاتیک می پوشانند. سقف های فلزی قابل شستشو نه تنها برای نظافت خشک و مرطوب مناسب هستند، بلکه از خطر میکروارگانیسم ها نیز جلوگیری می کنند و کاهش صدا نیز برای این مکان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توانسته ایم از درصد سوراخ شدن و لایه های پشت سقف استفاده کنیم. داشتن هر نوع فرکانس کاهش صدا


سقف های کاذب گریلیوم بخشی از سقف های تزئینی می باشد. این سقف از ورق آلومینیوم و ورق آهن یا آلیاژ ساخته شده است. سقف کاذب گریلیوم نوعی سقف باز است که دارای حفره مربع یا مستطیل می باشد.این سوراخ ها از ابعاد 3.3 سانتی متر تا سایز 60*60 سانتی متر تولید می شوند. اندازه ارتفاع این حفره ها با توجه به ابعاد آنها متفاوت است.

به سقف کبابی سقف نیز گفته می شود. زیرا پس از نصب سقف آنچه به چشم می خورد خانه های مربع و مستطیل شکل است که مدام در کنار یکدیگر قرار می گیرند. داخل و پشت آن پوششی ندارد و پشت کاور و تاسیساتی که روی آن کار شده به خوبی دیده می شود.

سقف های کاذب گریلیوم معمولاً به تنهایی یا همراه با سقف های دیگر نصب می شوند. این سقف با استفاده از سیم، سیم یا زنجیر از سقف اصلی آویزان می شود.

انواع سقف مشبک را می توان در رنگ های مختلف کوره ای یا پودری الکترواستاتیک در دو نوع ساده و سوراخ دار تولید کرد. این نوع سقف به دلیل حفره هایی که دارد از خاصیت صوتی بالایی برخوردار است.

انواع سقف کاذب گریلیوم
برگ جیرجیرک
سطح شیب دار گریل
سقف کاذب سمباده
سیستم اجرای این پوشش از طریق به هم پیوستگی سپرهای مختلف ایجاد می شود که داخل آن آینه های شیشه ای سندبلاست و سایر ورق های شفاف قرار می گیرد. این سقف در صفحه های آلومینیومی ساده، صفحه های آلومینیومی هسته ای و صفحه های سه سیم موجود است.

 

61  62 1 2 3 4


برچسب: سقف کاذب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۵۷ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

آر اف فرکشنال

هر آنچه که باید در مورد دستگاه آراف کسری بدانید.
آراف فرکشنال یا سوزن آراف وسیله ای زیبا و کم تهاجمی است که با ارسال امواج فرکانس رادیویی از طریق سر سوزن های دستگاه به عمق پوست، کلاژن را تحریک کرده و آن ناحیه از پوست را جوان می کند.

ترکیب فرکانس رادیویی و میکرونیدل به طور قابل توجهی کیفیت پوست و بافت ها را بهبود می بخشد. این ترکیب همچنین به درمان تحریکات مختلف مانند سفت شدن و روشن شدن پوست، علائم کشش (استرچ مارک) کمک می کند. این روش به درمان و حذف اسکارها (اسکارها) مانند اسکارهای عمیق آکنه، زخم های سرمازدگی، اثرات لاغری (آتروفیک)، زخم های سوختگی و محل های جراحی کمک می کند.

نفوذ امواج فرکانس رادیویی به داخل پوست باعث شروع فرآیند بازسازی بافت هدف در پوست می شود. برای بهترین نتیجه در درمان چین و چروک و جوش های عمیق، آراف Fractionated برای صاف کردن قسمت های ناهموار پوست نیز استفاده می شود.

برای اطلاع از هزینه این درمان به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید یا از ما راهنمایی بخواهید.

آراف کسری چیست؟
آراف تکه تکه شده (سوزن آراف) به منظور بهبود کارایی دستگاه معمولی جوانسازی اراف با افزایش عمق نفوذ امواج اراف به لایه های زیرین پوست توسط سوزن های دستگاه ساخته شده است. این دستگاه حتی مشکلات لیزرهای CO2 فرکشنالی که دوره نقاهت طولانی تری دارند و آسیب کمتر و بهبودی سریع تری دارند را برطرف می کند.

 

دستگاه سوزن سازی آراف دارای سوزن های بسیار ظریفی است که برای جلوگیری از حساسیت با طلا روکش شده و قطر آنها 200 میکرون می باشد. عمق نفوذ این سوزن ها از 0.5 تا 3.5 میلی متر به داخل پوست قابل کنترل است. طول این سوزن ها عایق بوده و فقط نوک آن آزاد است، بنابراین با آزاد شدن انرژی اراف، تخریب حرارتی عمیق در بافت رخ می دهد.

 

ترکیب فرکانس رادیویی و میکرونیدل به طور قابل توجهی کیفیت پوست و بافت ها را بهبود می بخشد. این ترکیب همچنین به درمان تحریکات مختلف مانند سفت شدن و روشن شدن پوست، علائم کشش (استرچ مارک) کمک می کند. این روش به درمان و حذف اسکارها (اسکارها) مانند اسکارهای عمیق آکنه، زخم های سرمازدگی، اثرات لاغری (آتروفیک)، زخم های سوختگی و محل های جراحی کمک می کند. مزایای استفاده از این روش عبارتند از:

درمان با حداقل صدمات؛
زمان درمان کوتاه تر؛
دوره بازپرداخت کوتاه؛
خطرات کمتری مانند کبودی پس از التهاب، زخم و اسکار.

این سوزن‌ها مستقیماً به عمق خاصی در پوست فرستاده می‌شوند و امواج رادیویی فرکانس به داخل پوست رها می‌شوند. این عمل به طور یکنواخت بافت های عمیق تر پوست را گرم می کند و در نتیجه کلاژن را تحریک می کند و فیبرهای کلاژن جدید تولید می کند. این سوزن ها بین 25 تا 50 سوزن بسیار ظریف هستند که به عنوان هادی عمل می کنند.

چه کسی می تواند آراف فرکشنال انجام دهد؟
اکثر افراد می توانند از این روش استفاده کنند، به جز موارد ذکر شده در زیر:

زنان حامله؛
آنهایی که در دلشان باتری دارد;
آنهایی که به طلای استفاده شده در سوزن های دستگاه حساس هستند.
اگر ناحیه درمان آلوده باشد؛
کسانی که اختلالات خونریزی دارند.

چگونه آراف فرکشنال انجام دهیم؟
قبل از انجام اراف تکه تکه شده از بی حسی موضعی استفاده می شود.برای هر فرد یک سری سوزن جداگانه استفاده می شود. با روشن کردن دستگاه و زدن این سوزن ها به ناحیه درمان، پزشک امواجی را به پوست می فرستد و کلاژن پوست را تحریک می کند. جوانسازی صورت معمولا بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد (البته بسته به محدوده عمل متفاوت خواهد بود). بلافاصله پس از عمل، ناحیه تحت درمان قرمز، گرم و ملتهب می شود، پس از چهار روز سوزن ها از بین می روند و صورت شما شروع به سفت شدن و لیفت (لیفت) می کند.

بعد از چند جلسه درمانی تفاوت چشمگیری را مشاهده خواهید کرد و نتیجه آن رفع چین و چروک، استحکام پوست، جوانسازی، کاهش اندازه منافذ پوست و ... تعداد جلسات طب سوزنی اراف عموما بر اساس ناحیه درمان بین 1 تا 4 جلسه است. جلسات با فاصله یک ماهه برای حفظ اثربخشی پس از پایان دوره درمان، می توان آن را هر چند ماه یکبار تکرار کرد.

 

برچسب: آر اف فرکشنال.دستگاه آراف،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۶:۵۲ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

هایفوتراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

ظاهر شدن چین و چروک روی پوست یک واقعیت آشناست که بارها هنگام نگاه کردن در آینه متوجه آن شده ایم. این تغییرات ناشی از افزایش سن می تواند در بسیاری از موارد زیبایی ما را تحت تاثیر قرار دهد و حتی ما را به فکر وادار کند. حتما برای شما هم پیش آمده است که با مشاهده چین و چروک در نواحی مختلف صورت و افتادگی پوست و پیدایش خطوط مختلف به دنبال درمانی برای رفع آنها باشید. لیفت صورت ممکن است اولین گزینه ای باشد که به ذهن می رسد. اما احتمالا می دانید که راه های مختلفی برای لیفت و سفت کردن پوست وجود دارد. هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتاً جدید است که توانسته است در مدت کوتاهی توجه بسیاری از متخصصان را به خود جلب کند. در این مقاله به بررسی هیپنوتیزم درمانی و نحوه انجام آن، کاربردها و مراقبت های قبل و بعد از آن می پردازیم. اگر شما نیز به لیفت صورت هیپوتراپی علاقه دارید، با ما همراه باشید.

هیپنوتیزم درمانی چیست؟
سونوگرافی متمرکز با شدت بالا که HIFU نامیده می شود، یک روش جدید زیبایی و درمانی است که می تواند پوست را سفت و سفت کند. بسیاری از این را جایگزین خوبی برای لیفت صورت تهاجمی می دانند. زیرا هایفو روشی غیر تهاجمی و بدون درد است که از انرژی اولتراسوند برای تحریک کلاژن سازی و سفت شدن پوست استفاده می کند.

این درمان می‌تواند بافت‌های بدن را در اعماق زیاد هدف قرار دهد و می‌تواند برای سفت کردن پوست، بلند کردن پوست و شکل دادن به بدن استفاده شود. دستگاه هایفو با روشن کردن لایه‌های عمیق با انرژی، بازسازی کلاژن و تولید کلاژن جدید را به ناحیه تحت درمان می‌آورد. این روش بسیار سریع، آسان و بدون نیاز به استراحت است که به آن "لیفت صورت ناهار" نیز می گویند.

 



سنگ مرمر پی وی سی - روکش دیوارپوش کامپوزیت - پوستر دیواری سه بعدی - خرید کفپوش pvc و مزایای آن - طراحی و بازسازی خانه - ورق ماربل شیت - قیمت آجر داخلی - ماربل شیت - خرید دیوارپوش - آجر داخلی - انواع دیوارپوش - ابزارهای پلی اورتان - سقف کاذب البرز - سنگ مصنوعی - پارتیشن PVC - ماربل شیت - سقف کاذب - دیوارپوش -

 

ظاهر شدن چین و چروک روی پوست یک واقعیت آشناست که بارها هنگام نگاه کردن در آینه متوجه آن شده ایم. این تغییرات ناشی از افزایش سن می تواند در بسیاری از موارد زیبایی ما را تحت تاثیر قرار دهد و حتی ما را به فکر وادار کند. حتما برای شما هم پیش آمده که با دیدن چین و چروک در نواحی مختلف صورت و افتادگی پوست و پیدایش خطوط بیانی مختلف به دنبال درمانی برای رفع آنها باشید. لیفت صورت ممکن است اولین گزینه ای باشد که به ذهن می رسد. اما احتمالا می دانید که راه های مختلفی برای لیفت و سفت کردن پوست وجود دارد. هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتاً جدید است که در مدت زمان کوتاهی توانسته نظر بسیاری از متخصصان را به خود جلب کند. در این مقاله به بررسی هیپنوتیزم درمانی و نحوه انجام آن، کاربردها و مراقبت های قبل و بعد از آن می پردازیم. اگر شما نیز به لیفت صورت هیپوتراپی علاقه دارید، با ما همراه باشید.

لیست محتوای پنهان
1 هیپنوتیزم درمانی چیست؟
2 آیا هیپنوتیزم درمانی برای چه کسانی مناسب است؟
2.1 موارد منع هیپنوتیزم درمانی چیست؟
3 کاربردهای هیپنوتیزم درمانی چیست؟
4 هایپرترمی چگونه انجام می شود؟
5 مراقبت های قبل از هیپنوتیزم
6 مراقبت های پس از هیپنوتیزم درمانی
7 عوارض هیپوتراپی چیست؟
8 هزینه هایپرترمی چقدر است؟
9 بررسی انواع دستگاه هایفوتراپی و نتایج آنها
10 کلمه آخر

11 


هیپنوتیزم درمانی چیست؟
سونوگرافی متمرکز با شدت بالا که HIFU نام دارد، یک روش آرایشی و درمانی جدید است که می تواند پوست را کشیده و سفت کند.بسیاری از هیپنوتراپیست ها این را جایگزین خوبی برای لیفت صورت تهاجمی می دانند. زیرا هایفو روشی غیر تهاجمی و بدون درد است که از انرژی اولتراسوند برای تحریک کلاژن سازی و سفت شدن پوست استفاده می کند.

این درمان می‌تواند بافت‌های بدن را در اعماق زیاد هدف قرار دهد و می‌تواند برای سفت کردن پوست، بلند کردن پوست و شکل دادن به بدن استفاده شود. دستگاه هایفو با روشن کردن لایه‌های عمیق با انرژی، بازسازی کلاژن و تولید کلاژن جدید را به ناحیه تحت درمان می‌آورد. این روش بسیار سریع، آسان و بدون نیاز به استراحت است که به آن "لیفت صورت ناهار" نیز می گویند.

هیپنوتیزم درمانی چیست؟

هیپنوتیزم درمانی برای چه کسانی مناسب است؟
افراد بالای 30 سال کاندیدای ایده آل برای هیپوتراپی هستند. این افراد که علائم طبیعی پیری در ابتدا روی صورتشان ظاهر می شود، می توانند هیپوتراپی را به خوبی انجام دهند. اگرچه افراد مسن می توانند از دستگاه هایفو برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند، اما باید توجه داشته باشند که پیری پوست آنها نباید از مقدار مشخصی بیشتر شود. تشخیص این مقدار بر عهده متخصص است.

موارد منع هیپنوتیزم درمانی چیست؟
هیپنوتیزم درمانی ممکن است برای همه مناسب نباشد و همه نتایج یکسانی از این درمان نخواهند گرفت. همانطور که گفته شد، استفاده از دستگاه هایفو برای افراد بالای 30 سال با پوست نسبتاً افتاده بهترین کار را دارد. بنابراین، افرادی که آسیب های زیادی به پوست خورده اند یا پوست آنها بسیار افتاده است، به احتمال زیاد به نتایج دلخواه خود نمی رسند. این افراد معمولا با چندین جلسه درمانی می توانند به ظاهر دلخواه خود برسند.

مجله پزشکی Healthline به افراد مسن که پیری پوست آنها بسیار شدیدتر از حد طبیعی است توصیه می کند که به جای هیپنوتیزم از روش جراحی سفت کردن پوست استفاده کنند. از سوی دیگر، افرادی که دارای عفونت‌ها و زخم‌های پوستی باز، آکنه‌های شدید یا کیستیک و کاشت‌های فلزی در ناحیه آسیب‌دیده هستند، نمی‌توانند برای درمان و جوان‌سازی پوست خود تحت هیپوتراپی قرار گیرند.

خرید SMAS
دستگاه هایفو اولترا در دو مدل سه کارتریج و 5 کارتریج از خانواده هایفو مناسب برای کلینیک های تخصصی پوست با امکان سفت شدن و جوانسازی پوست، رفع چین و چروک پوست، رفع سیاهی و گودی و همچنین لکه ها. روی پوست پوست شل، تغذیه کننده عمیق پوست، دستگاهی عالی برای رفع مشکلات و عیوب پوستی است.

 

برچسب: هایفو اولترا، هایفو اولترا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۴۰ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

لیزر تیتانیوم تک هندپیس

کیف پول دیجیتال فیزیکی
نوع دیگری از کیف پول نیز وجود دارد که از برندهای مختلف در دنیا و ایران موجود است. استفاده از این کیف پول ها برای بازرگانی که تراکنش های نسبتا سنگینی دارند توصیه می شود. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کیف پول های فیزیکی، امنیت بیشتر آنها نسبت به کیف پول های مجازی است.
ظاهر این کیف پول ها شباهت زیادی به هارد دیسک های SSD و حتی فلش ها دارد. پیشنهاد می کنیم پس از خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود از نگه داشتن آن در صرافی خودداری کرده و بلافاصله آن را به کیف پول خود انتقال دهید.

نحوه خرید ارزهای دیجیتال
گاهی اوقات شما نمی توانید برخی از توکن ها و سکه های کمتر شناخته شده مانند Shetcoins را در صرافی های ملی پیدا کنید. شما می توانید بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید را فقط در برخی صرافی های خارجی خریداری کنید. سوال اینجاست که تکلیف ایرانیان

در داخل کشور چیست؟
برای خرید ارزهای دیجیتالی که در صرافی های داخلی نمی توانید آنها را پیدا کنید، می توانید آنها را از چند طریق خریداری کنید که ما به عنوان ساده ترین و مطمئن ترین راه برای شما توضیح خواهیم داد.استفاده از مستر کارت و سایر روش های پرداخت نیز یکی از راه های خرید در این شرایط است. اما بر اساس تجربه، مخاطبان داخل ایران ترجیح می دهند از کارت های بانکی استفاده کنند و با ریال خرید کنند.

مرحله 1: بیت کوین یا تتر بخرید
همه صرافی های ملی دارای بیت کوین و تتر هستند. این ارزها به عنوان ارزهای میانی استفاده می شوند. با استفاده از کارت بانکی می توانید این سکه ها را از صرافی های محلی دریافت کنید.


مرحله دوم: تبدیل بیت کوین یا تتر به ارز مورد نظر
بعد از اینکه تتر یا بیت کوین خود را خریدید، می توانید با مراجعه به یک صرافی معتبر ارز دیجیتال مورد نظر خود را در ازای تتر یا بیت کوین دریافت کنید.


مرحله سوم: انتقال پول الکترونیکی به کیف پول شخصی
برای کاهش خطر مسدود شدن حساب خود، پیشنهاد می کنیم پس از اتمام تراکنش، تمام سکه های خریداری شده را به کیف پول خود منتقل کنید.


نتیجه گیری
سال ها پیش آشنایی با زبان انگلیسی و کامپیوتر یک مهارت و یک مزیت محسوب می شد. در حالی که امروزه این ویژگی ها جزئی از الزامات زندگی (در کشورهای درجه یک) محسوب می شود. آشنایی با ارزهای دیجیتال و امکان معامله در بازار کریپتو نیز همین داستان است.در مقاله پیش روی شما بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی به آموزش صفر تا صد ورودی ارزهای دیجیتال و پاسخ به سوالات چالش برانگیز مبتدیان پرداخته شده است. این اطلاعات مانند الفبای رمزهای عبور است. مثل جرقه ای برای ورود به دنیای هیجان انگیز و بی پایان او.


برچسب: لیزر تیتانیوم، سوپرانو ایس تیتانیوم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۰:۲۴ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)