اخبار اخبار .

اخبار

هایفوتراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

ظاهر شدن چین و چروک روی پوست یک واقعیت آشناست که بارها هنگام نگاه کردن در آینه متوجه آن شده ایم. این تغییرات ناشی از افزایش سن می تواند در بسیاری از موارد زیبایی ما را تحت تاثیر قرار دهد و حتی ما را به فکر وادار کند. حتما برای شما هم پیش آمده است که با مشاهده چین و چروک در نواحی مختلف صورت و افتادگی پوست و پیدایش خطوط مختلف به دنبال درمانی برای رفع آنها باشید. لیفت صورت ممکن است اولین گزینه ای باشد که به ذهن می رسد. اما احتمالا می دانید که راه های مختلفی برای لیفت و سفت کردن پوست وجود دارد. هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتاً جدید است که توانسته است در مدت کوتاهی توجه بسیاری از متخصصان را به خود جلب کند. در این مقاله به بررسی هیپنوتیزم درمانی و نحوه انجام آن، کاربردها و مراقبت های قبل و بعد از آن می پردازیم. اگر شما نیز به لیفت صورت هیپوتراپی علاقه دارید، با ما همراه باشید.

هیپنوتیزم درمانی چیست؟
سونوگرافی متمرکز با شدت بالا که HIFU نامیده می شود، یک روش جدید زیبایی و درمانی است که می تواند پوست را سفت و سفت کند. بسیاری از این را جایگزین خوبی برای لیفت صورت تهاجمی می دانند. زیرا هایفو روشی غیر تهاجمی و بدون درد است که از انرژی اولتراسوند برای تحریک کلاژن سازی و سفت شدن پوست استفاده می کند.

این درمان می‌تواند بافت‌های بدن را در اعماق زیاد هدف قرار دهد و می‌تواند برای سفت کردن پوست، بلند کردن پوست و شکل دادن به بدن استفاده شود. دستگاه هایفو با روشن کردن لایه‌های عمیق با انرژی، بازسازی کلاژن و تولید کلاژن جدید را به ناحیه تحت درمان می‌آورد. این روش بسیار سریع، آسان و بدون نیاز به استراحت است که به آن "لیفت صورت ناهار" نیز می گویند.

 



سنگ مرمر پی وی سی - روکش دیوارپوش کامپوزیت - پوستر دیواری سه بعدی - خرید کفپوش pvc و مزایای آن - طراحی و بازسازی خانه - ورق ماربل شیت - قیمت آجر داخلی - ماربل شیت - خرید دیوارپوش - آجر داخلی - انواع دیوارپوش - ابزارهای پلی اورتان - سقف کاذب البرز - سنگ مصنوعی - پارتیشن PVC - ماربل شیت - سقف کاذب - دیوارپوش -

 

ظاهر شدن چین و چروک روی پوست یک واقعیت آشناست که بارها هنگام نگاه کردن در آینه متوجه آن شده ایم. این تغییرات ناشی از افزایش سن می تواند در بسیاری از موارد زیبایی ما را تحت تاثیر قرار دهد و حتی ما را به فکر وادار کند. حتما برای شما هم پیش آمده که با دیدن چین و چروک در نواحی مختلف صورت و افتادگی پوست و پیدایش خطوط بیانی مختلف به دنبال درمانی برای رفع آنها باشید. لیفت صورت ممکن است اولین گزینه ای باشد که به ذهن می رسد. اما احتمالا می دانید که راه های مختلفی برای لیفت و سفت کردن پوست وجود دارد. هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتاً جدید است که در مدت زمان کوتاهی توانسته نظر بسیاری از متخصصان را به خود جلب کند. در این مقاله به بررسی هیپنوتیزم درمانی و نحوه انجام آن، کاربردها و مراقبت های قبل و بعد از آن می پردازیم. اگر شما نیز به لیفت صورت هیپوتراپی علاقه دارید، با ما همراه باشید.

لیست محتوای پنهان
1 هیپنوتیزم درمانی چیست؟
2 آیا هیپنوتیزم درمانی برای چه کسانی مناسب است؟
2.1 موارد منع هیپنوتیزم درمانی چیست؟
3 کاربردهای هیپنوتیزم درمانی چیست؟
4 هایپرترمی چگونه انجام می شود؟
5 مراقبت های قبل از هیپنوتیزم
6 مراقبت های پس از هیپنوتیزم درمانی
7 عوارض هیپوتراپی چیست؟
8 هزینه هایپرترمی چقدر است؟
9 بررسی انواع دستگاه هایفوتراپی و نتایج آنها
10 کلمه آخر

11 


هیپنوتیزم درمانی چیست؟
سونوگرافی متمرکز با شدت بالا که HIFU نام دارد، یک روش آرایشی و درمانی جدید است که می تواند پوست را کشیده و سفت کند.بسیاری از هیپنوتراپیست ها این را جایگزین خوبی برای لیفت صورت تهاجمی می دانند. زیرا هایفو روشی غیر تهاجمی و بدون درد است که از انرژی اولتراسوند برای تحریک کلاژن سازی و سفت شدن پوست استفاده می کند.

این درمان می‌تواند بافت‌های بدن را در اعماق زیاد هدف قرار دهد و می‌تواند برای سفت کردن پوست، بلند کردن پوست و شکل دادن به بدن استفاده شود. دستگاه هایفو با روشن کردن لایه‌های عمیق با انرژی، بازسازی کلاژن و تولید کلاژن جدید را به ناحیه تحت درمان می‌آورد. این روش بسیار سریع، آسان و بدون نیاز به استراحت است که به آن "لیفت صورت ناهار" نیز می گویند.

هیپنوتیزم درمانی چیست؟

هیپنوتیزم درمانی برای چه کسانی مناسب است؟
افراد بالای 30 سال کاندیدای ایده آل برای هیپوتراپی هستند. این افراد که علائم طبیعی پیری در ابتدا روی صورتشان ظاهر می شود، می توانند هیپوتراپی را به خوبی انجام دهند. اگرچه افراد مسن می توانند از دستگاه هایفو برای جوانسازی پوست خود استفاده کنند، اما باید توجه داشته باشند که پیری پوست آنها نباید از مقدار مشخصی بیشتر شود. تشخیص این مقدار بر عهده متخصص است.

موارد منع هیپنوتیزم درمانی چیست؟
هیپنوتیزم درمانی ممکن است برای همه مناسب نباشد و همه نتایج یکسانی از این درمان نخواهند گرفت. همانطور که گفته شد، استفاده از دستگاه هایفو برای افراد بالای 30 سال با پوست نسبتاً افتاده بهترین کار را دارد. بنابراین، افرادی که آسیب های زیادی به پوست خورده اند یا پوست آنها بسیار افتاده است، به احتمال زیاد به نتایج دلخواه خود نمی رسند. این افراد معمولا با چندین جلسه درمانی می توانند به ظاهر دلخواه خود برسند.

مجله پزشکی Healthline به افراد مسن که پیری پوست آنها بسیار شدیدتر از حد طبیعی است توصیه می کند که به جای هیپنوتیزم از روش جراحی سفت کردن پوست استفاده کنند. از سوی دیگر، افرادی که دارای عفونت‌ها و زخم‌های پوستی باز، آکنه‌های شدید یا کیستیک و کاشت‌های فلزی در ناحیه آسیب‌دیده هستند، نمی‌توانند برای درمان و جوان‌سازی پوست خود تحت هیپوتراپی قرار گیرند.

خرید SMAS
دستگاه هایفو اولترا در دو مدل سه کارتریج و 5 کارتریج از خانواده هایفو مناسب برای کلینیک های تخصصی پوست با امکان سفت شدن و جوانسازی پوست، رفع چین و چروک پوست، رفع سیاهی و گودی و همچنین لکه ها. روی پوست پوست شل، تغذیه کننده عمیق پوست، دستگاهی عالی برای رفع مشکلات و عیوب پوستی است.

 

برچسب: هایفو اولترا، هایفو اولترا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۴۰ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)