اخبار اخبار .

اخبار

احراز هويت بايننس

احراز هويت بايننس
براي كاربران و فعالان دنياي ارزهاي ديجيتال، امنيت و حجم معاملات دو عامل بسيار ارزشمند و مهم در انتخاب صرافي است. از آنجايي كه صرافي بايننس بزرگترين صرافي جهان است، حجم تراكنش ها و لايه هاي امنيتي اين صرافي بسيار بالاست و همين نكات باعث شده تا كاربران معامله در اين صرافي را به صرافي هاي ديگر ترجيح دهند. به ما بپيونديد تا بهترين راه براي احراز هويت بايننس را بيابيد.

تبادل بايننس و مشكلات براي كاربران ايراني
يكي از مهم ترين نكات براي هر صرافي رعايت قوانين و نكات مالي مربوط به شركت ها مي باشد. از آنجايي كه صرافي بايننس در ژاپن فعاليت مي كند، ملزم به رعايت مقررات مالي ژاپن است و به دليل تحريم هاي اعمال شده عليه ايران، صرافي بايننس به كاربران ايراني اجازه استفاده از صرافي بدون احراز هويت بايننس را نمي دهد.

صرافي در سه مرحله متوالي قوانين ماده را با پولشويي و تروريسم وضع كرد.

صرافي در گام اول همكاري خود را با شركت Cypher Trish كه يك شركت تجزيه و تحليل داده هاي بزرگ است آغاز كرد.

در مرحله دوم، صرافي سقف برداشت روزانه حساب‌هاي ناشناس را كاهش داد. حداكثر برداشت براي كاربران ناشناس از 2 بيت كوين در روز به 0.06 بيت كوين كاهش يافته است.

در مرحله سوم، Binance Exchange به كاربران خود چند ماه فرصت داد تا حساب Binance خود را تأييد كنند. اين احراز هويت بايد در سطح 2 انجام شود و از 27 اكتبر، هيچ شخصي نمي تواند بدون احراز هويت بايننس در اين صرافي معامله كند.

مزاياي استفاده از Bainance Exchange
اگر تا به حال با اين صرافي قدرتمند كار نكرده ايد، اين سوال در ذهن شما ايجاد مي شود كه چرا استفاده از اين صرافي براي كاربران و سرمايه گذاران مهم و ارزشمند است؟ براي پاسخ به سوال بهتر است با مزاياي اين صرافي آشنا شويد.صرافي بايننس از اكثر آلتكوين ها پشتيباني مي كند.


كارمزد تراكنش در اين صرافي بسيار پايين است.
در اين مبادله كاربران فعال هداياي بسيار ارزشمندي دريافت خواهند كرد.
راه اندازي بايننس يكي از ويژگي هاي اصلي اين سايت براي شركت در عرضه اوليه است.
امنيت صرافي بايننس به دليل لايه هاي امنيتي متفاوتي كه دارد بسيار بالاست.
در اين بورس به دليل حجم بالاي معاملات، قدرت نقدينگي بسيار بالاست.
بورس بينز بهترين صرافي براي معاملات آتي و مارجين است.


دلايل مسدود كردن حساب در بايننس
اكنون كه با اين صرافي آشنا شديد، بهتر است با دلايل مسدود شدن و نحوه رفع انسداد حساب اين صرافي آشنا شويد.

اجراي قوانين مبارزه با پولشويي و همچنين تحريم هاي ايران باعث شده تا حساب هاي بسياري از كاربران ايراني مسدود شود.

حذف اكانت مسدود شده فرآيندي زمان بر، بسيار ظريف و پيچيده است و به همين دليل بهتر است از افراد متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. حل اين مشكل توسط متخصصان از بروز مشكل جلوگيري مي كند.

مهمترين عوامل براي مسدود كردن حساب بايننس موارد زير است.

 

حساب هاي ناشناس در سراسر جهان
احراز هويت بايننس توسط اسناد ايراني
ورود به حساب بايننس با كشورهاي IP كه نمي توانند به بايننس وارد شوند، مانند ايران و ايالات متحده
استفاده از مدارك شناسايي كشورهايي كه ايراني بودن اشخاص در آنها ذكر شده است.
تغيير پي در پي IP براي ورود به حساب بايننس در مدت زمان كوتاهي
3 برابر اشتباه رمز عبور حساب بايننس
استفاده بيش از حد از حساب بايننس و واريز و برداشت هاي متعدد در يك روز
درك دلايل مسدود كردن حساب بايننس به شما كمك مي كند تا با وجدان بيشتري از حساب بايننس خود استفاده كنيد تا دچار مشكل نشويد.بهترين راه حل براي حل مشكلات پيش آمده در صرافي بايننس
در حال حاضر، بسياري از افراد استفاده از صرافي هاي ديگر را براي حل مشكل قفل شدن حساب بايننس پيشنهاد كرده اند. اما لازم است بدانيد كه ساير صرافي ها ويژگي ها و مزاياي اين صرافي قدرتمند را ندارند. پيشنهاد مي كنيم براي احراز هويت بايننس و باز كردن قفل حساب خود از يك تيم حرفه اي كمك بگيريد.

همانطور كه مي دانيد براي احراز هويت بايننس نمي توانيد از مدارك و پاسپورت ايراني خود استفاده كنيد. بنابراين، ما يك راه حل بسيار مطمئن و قطعي را به شما نشان مي دهيم تا بتوانيد از حساب بايننس خود با احراز هويت استفاده كنيد.

اولين قدم ما براي جلب اعتماد و رضايت شما اين است كه در صورت رفع نشدن بلوك يا عدم پاسخگويي به رضايت شما، مبلغي را كه پرداخت كرده ايد بازگردانيم.

بنابراين، براي احراز هويت بايننس اكسچنج و دسترسي به حساب كاربري خود، تا پايان با ما باشيد.

 

بهترين راه براي حل مشكل حساب در صرافي بايننس
ممكن است با ديدن پيامي مبني بر مسدود شدن حساب بايننس خود، حتي اگر مبلغ كمي در صرافي داشته باشيد، اذيت شويد. اما بايد بدانيد كه مهمترين چيز در اين مواقع اين است كه آرامش خود را حفظ كنيد تا زماني كه بهترين راه را براي حذف بلوك پيدا كنيد.

شما بايد مراقب باشيد كه در هنگام بروز اين مشكلات هرگز كاري را ناآگاهانه انجام ندهيد. زيرا بي تجربگي و عدم آگاهي در اين زمينه مي تواند حساب شما را براي هميشه مسدود كند.

هنگام رفع انسداد، حاميان صرافي بايننس از شما سوالات زيادي مي پرسند و پاسخ اشتباه به هر سوال مي تواند خطر مسدود نشدن را افزايش دهد. بنابراين بهترين راه براي احراز هويت بايننس كمك گرفتن از افراد آگاه است.

بسياري از افراد براي رفع انسداد حساب بايننس خود به توصيه هاي فضاي مجازي اعتماد مي كنند.اما بايد توجه داشت كه بسياري از اين نكات منجر به از دست رفتن سرمايه و حساب بايننس شما مي شود.

 

وريفاي بايننس چگونه است؟
وريفاي بايننس براي افراد متفاوت است و اين تفاوت به زمان ورود و ايجاد حساب كاربري بستگي دارد. اگر مدت زيادي است كه در بايننس فعال بوده ايد و پس از اعمال تحريم ها مجبور به تغيير صرافي خود شده ايد، بهتر است بدانيد كه مي توانيد بايننس خود را احراز هويت كرده و حساب خود را از طريق يك شركت مورد اعتماد مجددا راه اندازي كنيد.

براي وريفاي بايننس كافيست مدارك مورد نياز را براي ما ارسال كنيد تا در رفع بلاك از حساب شما در كنار شما باشيم. براي افرادي كه به تازگي وارد بازار ارزهاي ديجيتال مي شوند، براي ورود به بايننس بايد از همان ابتدا احراز هويت كنند.

بنابراين اگر به تازگي تصميم به معامله با بايننس گرفته ايد، اول از همه به كارت شناسايي و خريد گوگل ويس و ساير مدارك شناسايي از كشورهايي كه فعاليت بايننس در آنها ممنوع نيست نياز داريد. در اين صورت استفاده از شناسه هاي جعلي بايد به گونه اي باشد كه براي شما مشكل ثانويه ايجاد نكند و بتوانيد به راحتي تراكنش هاي خود را در بزرگترين صرافي دنيا احراز هويت و شروع كنيد.

 

تفاوت در سطوح احراز هويت بايننس
اكنون كه مي دانيد براي تأييد حساب بايننس خود بايد چه مراحلي را طي كنيد، بهتر است با سطوح مختلف احراز هويت در Binance آشنا شويد تا فرآيند را بهتر درك كنيد.

احراز هويت سطح 1 Bainance (BASIC)
در اين سطح كه كاربران ايراني در گذشته در بايننس فعال بوده اند، تنها به آدرسي در كشورهاي غير تحريمي نياز داريد. در اين سطح احراز هويت، مي توانيد روزانه تا 0.06 بيت كوين برداشت كنيد و معاملات آتي و اهرمي فقط براي شما تا 20 اهرم فعال مي شود.احراز هويت سطح دو بايننس (متوسط)
در اين سطح احراز هويت بايننس، مي توانيد بين 2 تا 100 بيت كوين در روز برداشت كنيد. و اهرم معاملات آتي و اهرمي براي شما نامحدود خواهد بود. از 19 اكتبر اين سطح از احراز هويت براي فعاليت در بايننس به سطح پايه تبديل شده است و براي انجام اين سطح از احراز هويت به مدارك شناسايي مانند گذرنامه، كارت شناسايي و همچنين گواهي معتبر از كشورهاي تحريم شده توسط بايننس نياز داريد. نيستن، تو داري..


برچسب: احراز هويت بايننس، هويت بايننس، بايننس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۳۳ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

سقف كاذب

دلايل فني استفاده از سقف كاذب

  • عبور لوله ها و كانال هاي نصب
  • دلايل معماري براي استفاده از سقف كاذب
  • انساني كردن مقياس ساختمان
  • پشته هاي سازه سقف را بپوشانيد.
  • ايجاد فرم هاي خاص معماري و نورپردازي خاص

  


انواع سقف كاذب

  • سقف كاذب قديمي ساخته شده از چوب، كه با كاشي پوشانده شده است يا مي تواند از آجر ساخته شود.
  • سقف كاذب با خرگوش و آستر
  • سقف كاذب با قفسه چوبي
  • سقف كاذب با قفسه آلومينيومي
  • سقف هاي كاذب با قطعات پيش ساخته گچ
  • سقف هاي كاذب با قطعات پيش ساخته پلاستيك، شيشه، فلز


به طور كلي سقف هاي كاذب را مي توان به دو دسته پيش ساخته و غير پيش ساخته تقسيم كرد. انواع مدرن سقف هاي كاذب پيش ساخته هستند. ساختار سقف كاذب در سيستم پيش ساخته داراي مزاياي زير مي باشد.


اين سقف پركاربردترين نوع سقف كاذب مي باشد. رابيتس ورقي از توري فولادي است كه با سيم يا سيم تقويت كننده به يك شبكه فرعي متصل مي شود. يكي از ويژگي هاي مهم رابيتس اين است كه اغلب ملات ها به آن مي چسبند و ترك نمي خورند. رابيتس در دو نوع تخت و برجسته توليد مي شود. نوع مسطح براي دهانه هاي كوچك و نوع برآمده براي بازشوهاي بزرگتر استفاده مي شود همچنين رابيتس براي آستر كانال ها و وسايل تهويه مطبوع استفاده مي شود.

سقف كاذب آلومينيومي
روكش اين نوع سقف كاذب آلومينيومي بوده و پشت آن معمولاً با فايبرگلاس پر مي شود. در اين نوع سقف كاذب اتصالات از فولاد گالوانيزه مي باشد.

سقف كاذب چوبي
در اين نوع سقف، قبل از چكش كاري، دور سقف را با چهار دستگاه تراش چوبي مناسب، رول و تسطيح مي كنند.شبكه اصلي اين نوع روكش از فولاد يا چهار تراش و زيرشبكه آن از چوب مي باشد. نوارهاي چوبي از چوب صنوبر خارجي (روسي يا مشابه) ساخته شده اند.

  

سقف كاذب تركيبي
سقف كاذب مختلط به اجراي چند نوع سقف كاذب با هم و به صورت طرح هندسي منظم يا نامنظم با ايرادات و اختلاف سطح گفته مي شود. براي اجراي اين سقف ها نياز به طراحي مناسب سازه هاي سقف كاذب است. بنابراين با استفاده از نورپردازي و انواع نورها مي توان جلوه هاي ويژه ايجاد كرد. براي اجراي اين سقف ابتدا زيرسازي مناسب ايجاد مي كنند كه مي تواند با سخت افزار يا بدون سخت افزار باشد. سقف هاي كاذب كامپوزيت عموماً در فضاهاي بزرگ استفاده مي شوند زيرا زيباتر به نظر مي رسند.

سقف كاذب گچي پيش ساخته كناف
ساختار كلي سيستم هاي ساخت و ساز خشك شامل تخته هاي روكش دار گچي (يا سيماني) و پروفيل هاي فولادي گالوانيزه است كه به عنوان روكش و پروفيل ها به عنوان زيرسازي عمل مي كنند.

مزاياي

  • سهولت، سرعت و دقت در اجرا
  • ايمني در برابر آتش سوزي و زلزله
  • قيمت سقف كاذب
  • خواص عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي.
  • و سهولت نگهداري و تعميرات باعث شده تا امروزه از سيستم هاي ساختماني خشك به عنوان جايگزيني براي روش هاي قديمي
  • (ساختمان) قديمي در صنعت ساختمان استفاده شود.
  • سقف هاي كناف در دو سيستم يكپارچه و مشبك اجرا مي شوند.

سقف هاي كاذب مشبك كناف
سقف هاي كاذب مشبك كناف از شبكه اي از سازه هاي محافظ (T شكل) و گچ تخته تشكيل شده است. توري با آويزهاي قابل تنظيم به سقف اصلي متصل شده و سپس داخل اين توري تخته گچي قرار مي گيرد.

نصب سريع و آسان، دسترسي آسان به فضاي نصب پشت سقف كاذب و نگهداري آسان از ويژگي هاي اين سازه است.
كاشي هاي مورد استفاده در اين نوع سقف داراي ابعاد 60*60 سانتي متر بوده و در دو نوع ساده (بدون خاصيت حرارتي) و آكوستيك كاربرد دارند.سقف هاي كاذب يكپارچه كناف
سقف هاي كاذب يكپارچه بدون درز و ساختار آنها از اتصال صفحات گچ كاري شده به زيرسازي فولادي كه به سقف اصلي متصل مي شود. تشكيل مي شود. اين سازه از نظر معماري بسيار انعطاف پذير بوده و در ساخت سقف هاي كاذب دكوراتيو كاربرد ويژه اي دارد. اجراي سريع و آسان، عبور آسان تاسيسات مكانيكي و الكتريكي، انعطاف پذيري معماري بالا و امكان دستيابي به مشخصاتي مانند عايق حرارتي و صوتي و مقاومت در برابر آتش و رطوبت از ويژگي هاي اين سازه مي باشد.

 

سقف كاذب يكپارچه در موارد زير استفاده مي شود.
براي پوشش سطوح بيش از 50 متر مربع
بيش از 4 متر مربع گسترش مي يابد
زماني كه ارتفاع نصب (آويز) بيش از 450 متر مربع باشد.
در اين سازه مي توان از يك يا چند لايه گچ تخته استفاده كرد كه مي تواند از انواع زير باشد:
معمولي (RG)، مقاوم در برابر رطوبت (MR)، مقاوم در برابر آتش (FR)، مقاوم در برابر آتش و رطوبت (FM).
محدوديت هاي
دماي بالاي 50 درجه سانتي گراد و رطوبت بالاي 60 درصد براي بردهاي معمولي و بالاي 90 درصد براي بردهاي مقاوم در برابر رطوبت باعث تغيير حالت و نقص در بردها مي شود.

انواع كاشي گچي
تايل هاي سقفي در ابعاد 60*60 سانتي متر در دو نوع ساده (بدون خاصيت آكوستيك) و آكوستيك (با خاصيت آكوستيك) توليد و عرضه مي شود.

كاشي هاي ساده
كاشي هاي بدون روكش
روكش شده (P.V.C) روي كاشي آلومينيومي در پشت كاشي
كاشي هاي آكوستيك
ويژگي اصلي كاشي هاي آكوستيك جذب صوتي بالاي آنهاست. به همين دليل از اين نوع كاشي اغلب در ساختمان هايي مانند سينما، آمفي تئاتر و ادارات استفاده مي شود.

سقف كاذب تايل پي وي سي
كاشي هاي روكش پي وي سي براي سقف هاي كاذب در تمامي فضاهاي داخلي ساختمان مناسب هستند.مهمترين ويژگي هاي كاشي پي وي سي به شرح زير است.

مقاومت دائمي در برابر آب

عدم تغيير ظاهر و تخته سنگ در مجاورت رطوبت، قابليت شستشو و سهولت در نظافت از جمله مزاياي كاشي پي وي سي است.

ساختار و تركيب مناسب تخته هاي سقف كاذب پي وي سي

ساختار صحيح و درصد مواد اوليه مرغوب در تركيب با شيارهاي داخلي كاشي ها از دلايل مقاومت فيزيكي بالاي اين سازه مي باشد. اين ساختار ريتميك باعث مي شود وزن كاشي به طور مساوي در سطح مقطع كاشي توزيع شود و كاشي خم يا منحني نشود. همچنين به دليل ضخامت مناسب لايه سطحي، شيارهاي بين كاشي ها به هيچ وجه قابل مشاهده نيست.

سقف هاي مشبك
سقف هاي مشبك سيستم كناف سقفي با قابليت نصب سريع و آسان است كه داراي ويژگي هايي مانند سرعت اجرا بالا، دسترسي آسان به فضاي نصب پشت سقف كاذب و نگهداري آن، از بين بردن لكه در صورت استفاده از صفحات روكش دار مي باشد. در اين سازه مي توان از انواع صفحات موجود مانند صفحات سوراخ دار (آكوستيك) و صاف با درب يا بدون درب استفاده كرد.

سازه هاي سپر شكل با فاصله محور تا محور 600 ميلي متر جزء اصلي اين سازه را تشكيل مي دهند كه توسط آويز قابل تنظيم به سقف اصلي متصل مي شوند.

معيارهاي طراحي
اين سازه ها از شبكه اي از سازه ها و كاشي هاي شيلد يا T تشكيل شده اند. با توجه به اينكه كاشي هاي اين سيستم صرفاً بر اساس وزن خود بر روي سازه ها قرار مي گيرند، امكان دسترسي سريع و آسان به تاسيسات و سقف كاذب پيش بيني شده را در هر لحظه فراهم مي كنند.

در اين سازه مي توان از انواع تخته هاي گچي سوراخ دار (آكوستيك) و صاف با روكش يا بدون روكش (PVC) و همچنين تايل هاي سقفي با الياف معدني (Mineral Fiber) استفاده كرد.سازه هاي اين سيستم در دو لايه با ورق گالوانيزه گرم به روش پروفيل ساخته مي شود. روكش نهايي قسمت زيرين سازه با لايه اي از ورق فولادي از پيش رنگ شده (سفيد شيري) پوشانده شده و آماده نصب مي باشد. ويژگي بارز اين سيستم وجود ضريب اتصال كشويي يكپارچه (توكار) در ابتدا و انتهاي سازه ها مي باشد كه ضمن دستيابي به سهولت و سرعت در نصب، مقاومت سيستم را در برابر نيروهاي جانبي به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد. و همچنين كشش. از ديگر مزاياي اين سيستم وجود شيارهاي عمودي بر روي طول عمر سازه هاي سپر در محل دقيق اتصال پروفيل ها به يكديگر است كه دقت بالايي در حفظ ابعاد مدولار سيستم را تضمين مي كند.

سقف كاذب دامپا
سقف كاذب آلومينيومي دامپا با كوپلر آلومينيومي توليد مي شود و به سقف هاي دامپا 10، 15 و 20 معروف است كه در رنگ هاي متنوع مورد نظر خريدار (ديوارپوش) قابل رنگ آميزي مي باشد. سقف كاذب دامپا در سه نوع توليد مي شود.

براي جذب فركانس‌هاي صوتي بالاتر، N1 (سوراخ‌هايي با قطر 1 ميلي‌متر) تايپ كنيد
نوع N2 (سوراخ هايي با قطر 1 ميلي متر) براي جذب بيشتر فركانس هاي صوتي بالا
نوع O (بدون سوراخ يا ساده) براي جذب فركانس هاي صوتي پايين
دكوراسيون و دكوراسيون
نوع مهر در طرح هاي مختلف (قطر سوراخ ها يك ميلي متر)

ويژگي هاي
سبك با نصب سريع و آسان
عايق صوتي و حرارتي
قابل اشتعال
قابليت نصب در مناطق مرطوب و مرطوب به دليل مقاومت در برابر زنگ زدگي با قابليت نصب چراغ، دريچه، دريچه كانال تهويه مطبوع و گريل بازرسي
بهترين پوشش براي تاسيسات ساختماني.
قابل نصب بر روي سقف، ديوارها و نماي ساختمان مي باشد.
داراي زيرسازي گالوانيزه ضد زنگ
دامپا در مكان هاي عمومي
مكان هاي عمومي شامل مدارس، دانشگاه ها، سالن هاي ورزشي، استخرها و غيره است.و چون اين مكان ها از نظر رطوبت، انعكاس نور، كاهش صدا و دوام بسيار مهم هستند. بهترين سقف براي اين محله ها از نظر مهندسي و فني، سقف فلزي است.

دامپا در صنعت و ساخت و ساز
صنعت ساخت و ساز شامل دفاتر، بانك ها، هتل ها، ساختمان هاي عمومي، فروشگاه ها، سالن هاي غذا و سلامت و اتاق هاي اسپينينگ است. با توجه به زيبايي و ظاهر شكيل اين مكان ها مي توان از انواع سقف كاذب با طرح هاي مختلف استفاده كرد كه مي تواند محيطي آرام را براي كارفرما فراهم كند.

چند نمونه از ويژگي هاي سقف كاذب فلزي در صنعت ساختمان
وزن سبك (ديوارپوش)
مقاوم در برابر آتش
بازتاب نور تا 8.
مقاوم در برابر رطوبت تا 100%
مقاوم در برابر گرما، سرما و عوامل طبيعي.
كاهش صدا
افزايش رطوبت تا 70 درصد در صنعت ريسندگي
دامپا در مكان هاي بهداشتي
امكانات مراقبت هاي بهداشتي شامل بيمارستان ها، كلينيك ها، آشپزخانه ها، حمام ها، آزمايشگاه ها و غيره است. در اين مكان ها آب و هوا تاثير زيادي بر سلامت مردم دارد. سقف هاي كاذب فلزي از ورق آلومينيوم يا آهن ساخته شده و در نهايت سطح خود را با رنگ پودري الكترواستاتيك مي پوشانند. سقف هاي فلزي قابل شستشو نه تنها براي نظافت خشك و مرطوب مناسب هستند، بلكه از خطر ميكروارگانيسم ها نيز جلوگيري مي كنند و كاهش صدا نيز براي اين مكان ها از اهميت ويژه اي برخوردار است و توانسته ايم از درصد سوراخ شدن و لايه هاي پشت سقف استفاده كنيم. داشتن هر نوع فركانس كاهش صدا


سقف هاي كاذب گريليوم بخشي از سقف هاي تزئيني مي باشد. اين سقف از ورق آلومينيوم و ورق آهن يا آلياژ ساخته شده است. سقف كاذب گريليوم نوعي سقف باز است كه داراي حفره مربع يا مستطيل مي باشد.اين سوراخ ها از ابعاد 3.3 سانتي متر تا سايز 60*60 سانتي متر توليد مي شوند. اندازه ارتفاع اين حفره ها با توجه به ابعاد آنها متفاوت است.

به سقف كبابي سقف نيز گفته مي شود. زيرا پس از نصب سقف آنچه به چشم مي خورد خانه هاي مربع و مستطيل شكل است كه مدام در كنار يكديگر قرار مي گيرند. داخل و پشت آن پوششي ندارد و پشت كاور و تاسيساتي كه روي آن كار شده به خوبي ديده مي شود.

سقف هاي كاذب گريليوم معمولاً به تنهايي يا همراه با سقف هاي ديگر نصب مي شوند. اين سقف با استفاده از سيم، سيم يا زنجير از سقف اصلي آويزان مي شود.

انواع سقف مشبك را مي توان در رنگ هاي مختلف كوره اي يا پودري الكترواستاتيك در دو نوع ساده و سوراخ دار توليد كرد. اين نوع سقف به دليل حفره هايي كه دارد از خاصيت صوتي بالايي برخوردار است.

انواع سقف كاذب گريليوم
برگ جيرجيرك
سطح شيب دار گريل
سقف كاذب سمباده
سيستم اجراي اين پوشش از طريق به هم پيوستگي سپرهاي مختلف ايجاد مي شود كه داخل آن آينه هاي شيشه اي سندبلاست و ساير ورق هاي شفاف قرار مي گيرد. اين سقف در صفحه هاي آلومينيومي ساده، صفحه هاي آلومينيومي هسته اي و صفحه هاي سه سيم موجود است.

 

61  62 1 2 3 4


برچسب: سقف كاذب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۵۷ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)

مزايا و معايب ديوارپوش

ديوارپوش محصولي است كه امروزه توسط بسياري از گروه ها در دكوراسيون استفاده مي شود. در حالي كه اين محصولات داراي مزاياي زيادي هستند، معايبي نيز وجود دارد كه هنگام خريد بايد به آنها توجه كنيد. در ادامه به مزايا و معايب ديوارپوش ها مي پردازيم تا با ويژگي هاي آن ها بيشتر آشنا شويد تا در هنگام خريد شك نكنيد و بتوانيد انتخاب بهتري داشته باشيد.

ديواركوب هاي متنوعي وجود دارد كه عمدتا از محصولات ام دي اف و پي وي سي ساخته شده اند. البته ديواركوب هاي ديگري مانند سنگ، چرم، آلومينيوم و كه اغلب مورد توجه عموم قرار نمي گيرد، وجود دارد.

 

سيستم ديوارپوش پي وي سي
پي وي سي (سنگ مصنوعي) نوعي پلاستيك است كه در بسياري از صنايع مورد استفاده قرار مي گيرد. شايان ذكر است كه اين پلاستيك از قيمت پايين و مقاومت بالايي برخوردار است و همين امر باعث استفاده از آن در ساخت و ساز به خصوص فضاهاي داخلي مانند سقف هاي كاذب و ديواركوب ها شده است. پانل هاي پي وي سي معمولا از سه قسمت اصلي به نام هاي: كناره ها، ضلع هاي نري و پل تشكيل شده اند. مي توان گفت اصلي ترين قسمتي كه در پارچه استحكام ايجاد مي كند پل است.

مزاياي ديوارهاي PVC
ديوارهاي پي وي سي اغلب براي زيبايي مورد استفاده قرار مي گيرند و اين محصولات را مي توان در هر قسمت از واحد مانند پذيرايي، اتاق نشيمن، سرويس بهداشتي استفاده كرد. ديوارپوش سنگ مصنوعي به دليل توليد پلاستيك در برابر آب و مايعات بسيار مقاوم بوده و به راحتي با نظافت تميز مي شوند. از بارزترين ويژگي ها و مزاياي اين محصولات مي توان به موارد زير اشاره كرد:

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگي و فرسايش
استحكام بالا در برابر فشار و ضربه
عملكرد بالا كه نصب آنها را در بسياري از مكان ها آسان مي كند
مقاوم در برابر آتش


قيمت مناسب
نصب آسان در زمان كوتاه
آنها در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و مي توان آنها را در مكان هاي مرطوب قرار داد
در شكل ها و رنگ ها انواع مختلفي وجود دارد
اين عناصر ذكر شده را مي توان از اجزاي اصلي اين محصولات دانست و با كمي دقت در هر يك از اين موارد به اهميت آنها پي برد.عدم وجود ديوارهاي پي وي سي

 


همانطور كه قبلاً گفتيم، اين محصولات مزاياي زيادي دارند، اما اين بدان معنا نيست كه هيچ گونه معايبي در آنها وجود ندارد. البته بسته به امكانات و انتخاب درست مي تواند به طور كلي خلأها را پوشش دهد. اولين عيب اين محصولات را مي توان در ساختار پلاستيك خلاصه كرد كه از پلي وينيل كلرايد ساخته شده است و همانطور كه بسياري از ما مي دانيم پلاستيك مدت زيادي در طبيعت مي ماند و دود نمي كند. همين دليل باعث شده بسياري از دوستداران محيط زيست از خريد اين محصولات صرف نظر كنند و به دنبال گزينه هاي ديگري باشند.

دومين نقطه ضعفي كه مي توان به اين محصولات نسبت داد، كارايي آنها در هنگام آتش سوزي است. اگرچه اين محصولات در برابر آتش مقاوم هستند، اما در صورت بروز حادثه مي توانند گازهاي سمي را منتشر كنند كه مي تواند آلرژي و عفونت هاي تنفسي را در انسان افزايش دهد.

سومين عيب ديوارپوش ها حساسيت آنها به نور خورشيد و اشعه ماوراء بنفش است. اگر اين محصولات را در معرض نور خورشيد قرار دهيد، پس از مدتي تغيير رنگ داده و كدر مي شوند. البته بايد بگوييم كه اين پديده در مدت زمان طولاني رخ مي دهد و مي توان از آن چشم پوشي كرد.

مزايا و معايب ديوارپوش هاي ام دي اف
ديوارپوش هاي ام دي اف همانطور كه از نامش پيداست از چوب ساخته شده اند. اين نمونه نيز برخلاف نمونه پي وي سي بسيار متداول است. ديواركوب هاي ام دي اف چوبي بوده و در سايزهاي 16، 8 و 3 ميلي متري در بازار موجود مي باشد. البته اين محصولات تنها خام نيستند و در رنگ هاي مختلف مانند ملامينه، چوب طبيعي، هايگلاس يا اكريليك قابل سفارش هستند.مراقبت از ديوار چرمي
اين نوع روكش اغلب در مكان هاي آبرومند استفاده مي شود و دليل اين امر گراني اين محصولات است. نمونه هايي از اين ديواركوب ها را مي توان در لابي هتل ها، مراكز خريد، مهدكودك ها و مكان هاي ديگر يافت.

 

فوايد محصولات پوستي به شرح زير است:

زيبايي و چشم
ايجاد مدل هاي سه بعدي سفارشي از محيط
عايق مناسب در برابر آتش و صدا
ديوارپوش در كرج

بدون نياز به آب بندي و رنگ آميزي
بررسي مزايا و معايب ديوارهاي چرمي

  

اما بهتر است به برخي از كاستي هاي اين محصولات اشاره كنيم كه برچسب قيمت يكي از مهمترين آنهاست. همچنين اين محصولات نسبت به ساير موارد نياز به توجه بيشتري دارند و در صورتي كه نور مناسبي در قبر نداشته باشند و تاثير مثبتي نخواهند داشت. البته نصب پانل هاي ديواري چرمي نيز بايد روي زيرسازي انجام شود.

ديوارهاي پوشيده از سنگ
نمونه ديگري كه در دكوراسيون داخلي استفاده مي شود، سنگ است. استفاده از اين محصولات نيز اخيرا افزايش يافته است. نمونه هاي سنگ اغلب همراه با مدل هاي ديگر استفاده مي شود. شايان ذكر است كه ساختار محصولات تركيبي از پي وي سي و گرد و غبار سنگ است كه باعث مي شود در برابر ضربه، خط و خش بسيار مقاوم باشند. در زير مي توانيد مزايا و معايب ديوارهاي سنگي را مشاهده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۲۷ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)

ماربل شيت

ورق هاي ماربل شيت عمدتا از سنگ پودر (پودر كربنات كلسيم) و پلاستيك (توليد كننده ديوارپوش) ساخته شده و براي تزئين ديوارهاي داخلي ايده آل هستند. اين ورق مرمر PVC به دليل ويژگي هاي عالي آن ، به ويژه براي مكان هاي تجاري عمومي ، در بسياري از مكان ها قابل استفاده است. بسيار جذاب ، مقرون به صرفه ، ضد آب ، ضد آب با شرايط نصب و نگهداري آسان است و مي تواند براي صاحبان مشاغل در دكوراسيون ديوار ، تعمير ديوار و نوسازي ديوار پس انداز كند. اين ماده جايگزين ساير ديوارهاي داخلي و مواد زينتي مانند چوب ، فلز ، سنگ طبيعي و ساير مواد مصنوعي و كامپوزيت مي شود.

 

خصوصيات ورق هاي ماربل شيت
ورق هاي استون شيت طراحي سنگي به دليل جذابيت و رنگهاي زيبا از سنگ مرمر و طراحي كلاسيك ، مي توان از آن براي مكانهايي مانند شركت ها ، محل هاي اداري ، جلسات ، فروشگاه هاي مد و سنگ تراشي ، بوتيك ها ، هتل ها و مسافرخانه هاي استفاده شده ، رستوران ها ، كافي شاپ ها ، قهوه ، قهوه استفاده كرد. مغازه ها ، تئاترها ، چين و سالن هاي كنسرت ، خانه ها و ويلاها ، نمايشگاه ها ، كلوپ هاي ورزشي و سالن هاي پذيرايي و غيره.

به دليل خاصيت ضد آب ، مي توان از آن براي ديوارهاي آشپزخانه ، ديوارپوش سنگ مصنوعي استخر ، ديوارپوش حمام و غيره استفاده كرد. به دليل وزن سبك ، مي توان از آن براي تزئين سقف استفاده كرد. براي تزئين سطح ، از اين ورق مرمر PVC مي توان براي پوشاندن سطحي مانند مبلمان ، كابينت آشپزخانه ، درها ، چمدان ها ، كيسه ها ، سطل زباله و ميزهاي ناهار خوري استفاده كرد.

اگر قصد داريد از سنگ مرمر براي تزئينات خود استفاده كنيد ، بايد بدانيد كه اين سنگ اشكالاتي دارد. به عنوان مثال ، بسيار گران است و وزن زيادي دارد ، بنابراين حمل و نصب آن دشوار است. همچنين به اسيدها حتي در اسيدهاي طبيعي مانند آب ليمو و سركه حساس است و مي تواند باعث خوردگي و لكه ها شود.پس چه راهي بهتر از اين كه بتوانيم از هر نظر جايگزين بهتري پيدا كنيم؟

  

تفاوت ورق ماربل شيت
ورق ماربل شيت در صورتي كه قيمت بسيار پايين و وزن سبك و استحكام بالايي داشته باشد همين زيبايي را به شما ارائه مي دهد. تنوع باورنكردني نيز وجود دارد. همچنين مي توانيد به راحتي از مواد شوينده براي تميز كردن آنها استفاده كنيد. همچنين در مقايسه با سنگ مرمر يك تكه و بدون درز هستند كه زيبايي آنها را چندين برابر مي كند.

 

 

نصب آسان و ضد باكتري هستند. در برابر تمام شرايط آب و هوايي و رطوبت مقاوم است و براي اين منظور در حمام ها و استخرها استفاده مي شود. مقاومت خوبي در برابر سايش و خراش دارد و همچنين در برابر آتش نيز مقاوم است. به عنوان عايق صدا نيز استفاده مي شود و البته انتقال نور خوبي دارد. قابل سفارش در هر سايز بزرگ يا كوچك.

شما مي توانيد ورق هاي پي وي سي طرح دار و همچنين ورق هاي مرمري را با نازلترين قيمت از راديشن شاپ خريداري كرده و در دكوراسيون خود استفاده كنيد. متخصصين ما در فروشگاه تابش آماده پاسخگويي به تمامي سوالات عمومي و تخصصي شما در زمينه خريد ورق پي وي سي مي باشند.

60 61 62 63 64 65


برچسب: ماربل شيت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۹:۰۱ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)