اخبار اخبار .

اخبار

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای در واقع همان دیوار شیشه ای است که دو ناحیه را از هم جدا می کند. که برای شخصی سازی یک بخش بسیار مفید است.

در عصری که طراحی ساختمان ها و محیط های کاری مسیر متفاوتی را طی کرده است و همه تجار به دنبال ایجاد تمایز در دفاتر خود هستند، داشتن یک دفتر کار مدرن و مدرن بسیار حائز اهمیت است و در ارائه و نمایش شخصیت و ویژگی های ما بسیار حائز اهمیت است. کار می تواند موثر باشد به عنوان یک قاعده، یک فضای کاری خاص، افزایش تعداد مشتریان، میزان موفقیت در تجارت، افزایش راندمان فروش و رشد تعداد قراردادهای کاری را به همراه دارد. یکی از راه های داشتن یک دفتر کار مدرن استفاده از پارتیشن شیشه ای زیبا است.

کارفرمایان محترم می توانند با توجه به کارایی پارتیشن و نیاز خود از انواع پارتیشن شیشه ای استفاده نمایند. پارتیشن شیشه ای اداری که یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن شیشه ای می باشد عموما توسط کارفرمایانی که فضای باز برای خود می خواهند استفاده می شود. آنها شغل خود را انتخاب کرده اند و می خواهند که هر کارمند فضایی اختصاصی برای بهره وری بیشتر در کار داشته باشد.

 

انواع پارتیشن شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای بر اساس نوع نصب، نوع کارایی و نوع شیشه به کار رفته در آن تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این مدل ها بسته به موقعیت پروژه قابل استفاده هستند. نوع تقسیم بندی در پارتیشن های شیشه ای بستگی به نوع شیشه به کار رفته در پارتیشن دارد، شیشه تک جداره یا دوجداره یا رنگی که هر کدام در دسته بندی جداگانه قرار می گیرند.

تقسیم بندی دیگر برای پارتیشن های شیشه ای مربوط به نوع قاب گرد است، اگر پارتیشن ها دارای فریم گرد باشند و از قاب برای چسباندن بین پانل های شیشه ای استفاده شود، از نوع قاب دار می شوند.در پارتیشن شیشه ای فریم لس از فریم ها نیز استفاده می شود اما از فریم های بسیار نازک استفاده می شود و در قسمت بالا و پایین لیوان و بین شیشه ها از چسب برای چسباندن لیوان ها به یکدیگر استفاده می شود تا دید بهتر و وسیع تری داشته باشد.

 

پارتیشن شیشه ای اداری
پارتیشن اداری برای جداسازی فضا در محیط اداری استفاده می شود پارتیشن اداری به دو صورت بدون فریم و فریم نصب می شود شیشه اداری دو جداره می باشد.

قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به اینکه از هیچ گونه مصالح ساختمانی در آن استفاده نمی شود کاملاً ارزان است، البته گاهی برخی از افراد برای پرداخت هزینه کمتر از پارتیشن شیشه ای دست دوم استفاده می کنند و در دفتر کار خود نیز از پارتیشن استفاده می کنند.

در رابطه با ضخامت پارتیشن های شیشه ای باید توجه داشت که معمولاً از شیشه های سکوریت ده هزار استفاده می شود همچنین در پارتیشن اداری شیشه ای می توان از شیشه سکوریت رنگی و مات برای کل فضا یا قسمتی از آن استفاده کرد. . این است.

پارتیشن شیشه ای برای ادارات مزایای متعددی را به همراه دارد، یکی از این موارد می توان به کاهش هزینه مصالح ساختمانی اشاره کرد، پارتیشن ها می توانند هم شفاف و هم مات، مات یا نیمه مات برای استفاده در اتاق های کنفرانس و یا شخصی سازی باشند. . همچنین پارتیشن شیشه ای فریم لس فضای کمتری را نسبت به نوع قاب دار اشغال می کند. شما می توانید درخواست کنید که لوگو یا لوگوی شرکت خود بر روی عینک حک شود.

 

پارتیشن دو شیشه ای


اگر به دنبال پارتیشن شیشه ای عایق صدا هستید، گزینه مناسب برای فضای خود استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره است.پارتیشن شیشه ای دو جداره از دو لایه شیشه با ضخامت های مختلف تشکیل شده است و فضای بین آنها با گاز آرگون پر شده است، بنابراین هم عایق صدا و هم عایق سرما می باشد.

پارتیشن شیشه ای عایق صدا را می توان به گونه ای اجرا کرد که بین دو لایه شیشه پرده های لوور قرار داده شود تا در صورت نیاز کارفرمایان محترم برای مات نمودن فضای داخلی از آنها استفاده شود. دادن.

پارتیشن شیشه ای دوجداره اداری عمدتا به صورت فریم اجرا می شود و در صورتی که کارفرما نیازی به پرده میانی نداشته باشد بدون قاب نیز قابل ارائه می باشد. فریم های پارتیشن شیشه ای دوجداره در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند، اما به طور کلی فریم های پارتیشن شیشه ای دو جداره عریض تر و بزرگتر از تک جداره هستند.

 

   

 

پارتیشن شیشه ای متحرک


پارتیشن های شیشه ای به دو صورت ثابت و متحرک قابل ساخت و اجرا هستند و انواع پارتیشن های شیشه ای متحرک انواع مختلفی دارند. پارتیشن شیشه ای متحرک برای فضاهایی که ساخت موقت دارند مناسب است. زیرا این دیوارهای شیشه ای را می توان به راحتی باز کرد و به مکان دیگری منتقل کرد. پارتیشن متحرک شیشه ای از صفحات شیشه ای تشکیل شده است که توسط بست هایی به کف متصل می شوند.

1- در حالت اول قسمتی از دیوار شیشه ای می تواند شیشه ثابت و قسمتی متحرک باشد. که این مبل اقتدار درب ورودی را هم دارد. درب های ریلی، درب های چرخشی و درب های اتوماتیک برای تقسیم درب های ورودی توصیه می شود.

2. مدل دیگری از پارتیشن شیشه ای متحرک وجود دارد که در آن دیوار شیشه ای به لت های مساوی تقسیم می شود که به کاربر اجازه می دهد در صورت تمایل کل دیوار شیشه ای یا بخشی از آن را باز کند.از انواع پارتیشن شیشه ای متحرک خارجی می توان به شیشه بالکن نیز اشاره کرد.

بسته به محل نصب، پارتیشن متحرک را می توان به صورت پارتیشن شیشه ای ریلی یا تاشو تولید و نصب کرد. شیشه های به کار رفته در این نوع دیوار شیشه ای 10 میل سکوریت می باشد و شیشه های سکوریت رنگی و سندبلاست نیز در این زمینه قابل استفاده است.

دیوار متحرک شیشه ای اغلب در مکان هایی که نیاز به تزیین موقت دارند استفاده می شود به گونه ای که در مواقع لزوم پارتیشن باز می شود و پس از رفع نیاز بدون اشغال فضای اضافی بسته می شود و در گوشه ای از دیوار به هم متصل می شود. . . .

پارتیشن متحرک به صورت پانل هایی هم اندازه است که به صورت افقی در داخل ریل حرکت می کنند، این پارتیشن ها در صورت نیاز می توانند درب شیشه ای داشته باشند، همچنین در زمان بسته شدن پارتیشن، پانل ها روی هم جمع شده و پانل ها قرار می گیرند. عمودی

 

پارتیشن شیشه ای بدون فریم


پارتیشن شیشه ای فریم لس یا فریم لس (فریم گرد) یکی از مدل هایی است که بسیار مورد توجه و استقبال طراحان قرار گرفته است. این نوع پارتیشن شیشه ای سکوریت به دلیل نداشتن قاب و ریل فقط به صورت ثابت اجرا می شود و تاجران قبل از اتمام کار نجاری باید زیرسازی مناسب این نوع پارتیشن را انجام دهند.

این نوع پارتیشن بندی بدون داشتن قاب در اطراف پنجره های ثابت انجام می شود و این پنجره ها قبل از اتمام کار نجاری محل اجرا به وسیله یراق های عنکبوتی و یا توسط قاب هایی که در داخل کف قرار می گیرند بر روی زمین ثابت می شوند. ایستاده در پارتیشن شیشه ای فریم لس حتی از کوچکترین فریمی استفاده نمی شود و در معنای لغوی شیشه ها کاملا برهنه و بدون فریم فلزی هستند.پارتیشن فریم لس یکی از مدرن ترین و خاص ترین انواع پارتیشن شیشه ای است و از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است.

پارتیشن بدون فریم یا بدون فریم را می توان با شیشه سکوریت تک جداره ساخت. شیشه پارتیشن بدون فریم را می توان از شیشه های مات یا سندبلاست نیز انتخاب کرد. پارتیشن بدون فریم فضای بیشتری دارد زیرا فریم ندارد. به همین دلیل است که این مدل از شیشه های جداکننده اتاق بسیار محبوب است. در فضاهای اداری

 

پارتیشن شیشه ای قاب دار(قیمت پارتیشن شیشه ای)


پارتیشن شیشه ای قاب دار نوعی پارتیشن شیشه ای است که دارای فریم های آلومینیومی یا انواع دیگر فریم در اطراف شیشه می باشد و برای شیشه قاب ایجاد می کند. پارتیشن شیشه ای قاب دار به اشکال مختلف ثابت و متحرک طراحی و تولید می شود و انواع متحرک آن به صورت های لولایی و تاشو، لولای آکاردئونی و نرده ای نیز موجود است.

این نوع پارتیشن شیشه ای عمدتاً در ادارات، ادارات و مراکز صنعتی و به دلیل وجود قاب دور شیشه برای مکان هایی که احتمال آسیب به شیشه وجود دارد (با توجه به آسیب پذیری شیشه از طرفین) استفاده می شود. ) یا محل اجرا کاملا آماده است و امکان انجام اصلاحات مانند کنده کاری و قرار دادن قاب برای پارتیشن های فریم لس نیز وجود ندارد. پارتیشن های فریم دار به دلیل قاب بلندشان فضای بیشتری نسبت به پارتیشن های بدون فریم اشغال می کنند، بنابراین از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

علاوه بر این استفاده از قاب دور شیشه برای بسیاری از سلیقه ها جذاب است و استفاده از تضاد رنگی قاب ها و شیشه سکوریت در معماری و طراحی مکان در نهایت جلوه ای منحصر به فرد ایجاد می کند.قاب ها بنا به خواست و نظر شما کارفرمایان عزیز می توانند از آلومینیوم ساخته شوند. که با پوشش رنگ الکترواستاتیک در کیفیت های مختلف رنگی از شرکت دارتیس و یا از جنس استنلس استیل تهیه شده اند، به همین ترتیب برای شیشه از شیشه سکوریت 10 میلی متری یا سکوریت لمینت دولایه یا چند لایه می توان استفاده کرد که با توجه به کاربری پیشنهاد می شود. مورد


برچسب: پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۲۴ توسط:mehdi موضوع: پارتيشن نظرات (0)