اخبار اخبار .

اخبار

پاسپورت دومینیکا

مهمترین مواردی که باید بدانید مزایایی است که پس از اخذ پاسپورت دومینیکا حاصل میشود. در اینجا لیست برخی از مزایای پاسپورت دومینیکا آورده شده است:

• آزادی سفر: بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور از جمله کشورهای حوزه شنگن و بریتانیا؛
• تابعیت دوگانه: تابعیت دوم فوری و غیرقابل فسخ، با حفظ تابعیت اول و بدون قرار گرفتن اطلاعات شخصی در اختیار کشورهای دیگر؛
• بدون مالیات: رژیم مالیاتی سخاوتمندانه، بدون مالیات بر دارایی، هدیه، ارث، درآمد خارجی یا سود سرمایه
• قابل انتقال به نسل بعد: تابعیت شامل فرزندان جدید متولد شده میشود؛
• بدون نیاز به حضور در کشور دومینیکا: الزام به زندگی کردن در خاک دومینیکا نیست؛
• پاسپورت ۱۰ ساله: پاسپورت صادره دارای اعتبار ۱۰ ساله میباشد؛
• تمدید پاسپورت: پس از ۱۰ سال براحتی در هر یک از سفارتهای دومینیکا و یا خود دومینیکا قابل تمدید است؛
• ویزای آسان ۱۰ ساله کانادا و آمریکا: برای دارندگان پاسپورت دومینیکا ویزای بلند مدت آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند در دسترس است (بر اساس میزان اعتبار باقیمانده تا تاریخ انقضای پاسپورت) ؛
• اقامت بلند مدت و تحصیل در کشور انگلستان

 

 

شماره مجازی Google چیست؟
Google Weiss در واقع یک سرویس ارتباط از راه دور است. Google از این سرویس در سال 2009 رونمایی کرد. Google Weiss به صورت آنلاین کار می کند ، و تماس و ارسال این ابزار برای مشتریان کانادایی و ایالات متحده رایگان است. می توانید تماس و پیام های متنی نامحدود با Google Weiss ایجاد کنید. بیشتر افرادی که از صدای گوگل استفاده می کنند فقط هزینه سیم کارت را پرداخت می کنند. این سرویس برای بسیاری از کشورها مشمول هزینه ای است. مانند اولین کارتهای موبایل و اعتباری ایرانسل که برای استفاده از خدمات خود خریداری می شود. امروزه بسیاری از کاربران در سراسر جهان از شماره های Google Weiss استفاده می کنند.

چگونه Google Weiss را روی تلفن همراه خود نصب کنیم؟
در مرحله اول خرید گوگل ویس ، برنامه Google Weiss را از تلفن Android یا iPhone خود بارگیری کنید.
پس از نصب برنامه و باز کردن آن ، ابتدا حساب Google مورد نظر را از طریق شماره صوتی وصل کنید و سپس روی دکمه ادامه کلیک کنید.
در صفحه جدید ، روی گزینه جستجو در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید تا شماره Google Weiss خود را انتخاب کنید.
اکنون وارد منطقه یا کد شهر خود شوید تا شماره ها را به منطقه خود وصل کنید.
سپس روی دکمه انتخاب سبز کنار شماره خود کلیک کنید.
اگر چنین است ، پس Google Weiss شماره شما را تأیید کرده است. برای ادامه روند نصب ، روی دکمه بعدی در دو صفحه ای که می بینید کلیک کنید.

  


شماره تلفن مورد نظر خود را به Google Weiss وارد کنید تا به این حساب متصل شوید.
در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود ، کد ارسال شده را به تلفن خود وارد کرده و روی دکمه تأیید کلیک کنید.
برای تأیید و اتصال حساب Google Weiss ، روی گزینه اعتراض اینجا کلیک کنید و در آخر روی دکمه تکمیل کلیک کنید.تمام این مراحل را با دقت انجام دهید. اگر هنگام انجام هر یک از این مراحل مشکل یا ابهامی داشتید، فوراً به بخش پشتیبانی ما مراجعه کنید.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای جفت آباد: برای تامین حداکثر اکسیژن بیماران، مخزن اکسیژن مایع 10 تنی در بیمارستان شهدای یافت آباد نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت. این مخزن که با کمک خیرین سلامت، اداره خیرین و بیمارستان خریداری و نصب شده است توانسته به تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کمک کند. این مخزن در حال حاضر تنها در تعداد محدودی از بیمارستان های استان تهران خریداری شده و فعالیت می کند. با توجه به نیاز بیماران مبتلا به کووید 19 به میزان قابل توجه اکسیژن و افزایش مصرف اکسیژن در بیمارستان ها، این مرکز علاوه بر تامین دستگاه اکسیژن ساز در ماه های اخیر اقدام به تهیه و نصب مخزن اکسیژن مایع 10 تنی کرد.

  

هزینه بالای پر کردن این مخزن به طور مستمر مشاهده شده است: برای تامین هزینه مخزن اکسیژن مایع به شدت نیازمند کمک خیرین عزیز و تمامی هموطنان هستیم زیرا با تامین اکسیژن بیشتر و افزایش خلوص آن شاهد بهبود هستیم. بیشتر از بیماران عزیزمان باشید. لذا خیرین عزیزی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارند می توانند هدایای خود را به شماره حساب 4814023457 بیمارستان شهدای جفت آباد واریز و یا با واحد مالی بیمارستان تماس حاصل نمایند.

 


برچسب: اخبار،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۴:۲۶ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)