اخبار اخبار .

اخبار

احراز هویت بایننس

احراز هویت بایننس
برای کاربران و فعالان دنیای ارزهای دیجیتال، امنیت و حجم معاملات دو عامل بسیار ارزشمند و مهم در انتخاب صرافی است. از آنجایی که صرافی بایننس بزرگترین صرافی جهان است، حجم تراکنش ها و لایه های امنیتی این صرافی بسیار بالاست و همین نکات باعث شده تا کاربران معامله در این صرافی را به صرافی های دیگر ترجیح دهند. به ما بپیوندید تا بهترین راه برای احراز هویت بایننس را بیابید.

تبادل بایننس و مشکلات برای کاربران ایرانی
یکی از مهم ترین نکات برای هر صرافی رعایت قوانین و نکات مالی مربوط به شرکت ها می باشد. از آنجایی که صرافی بایننس در ژاپن فعالیت می کند، ملزم به رعایت مقررات مالی ژاپن است و به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران، صرافی بایننس به کاربران ایرانی اجازه استفاده از صرافی بدون احراز هویت بایننس را نمی دهد.

صرافی در سه مرحله متوالی قوانین ماده را با پولشویی و تروریسم وضع کرد.

صرافی در گام اول همکاری خود را با شرکت Cypher Trish که یک شرکت تجزیه و تحلیل داده های بزرگ است آغاز کرد.

در مرحله دوم، صرافی سقف برداشت روزانه حساب‌های ناشناس را کاهش داد. حداکثر برداشت برای کاربران ناشناس از 2 بیت کوین در روز به 0.06 بیت کوین کاهش یافته است.

در مرحله سوم، Binance Exchange به کاربران خود چند ماه فرصت داد تا حساب Binance خود را تأیید کنند. این احراز هویت باید در سطح 2 انجام شود و از 27 اکتبر، هیچ شخصی نمی تواند بدون احراز هویت بایننس در این صرافی معامله کند.

مزایای استفاده از Bainance Exchange
اگر تا به حال با این صرافی قدرتمند کار نکرده اید، این سوال در ذهن شما ایجاد می شود که چرا استفاده از این صرافی برای کاربران و سرمایه گذاران مهم و ارزشمند است؟ برای پاسخ به سوال بهتر است با مزایای این صرافی آشنا شوید.صرافی بایننس از اکثر آلتکوین ها پشتیبانی می کند.


کارمزد تراکنش در این صرافی بسیار پایین است.
در این مبادله کاربران فعال هدایای بسیار ارزشمندی دریافت خواهند کرد.
راه اندازی بایننس یکی از ویژگی های اصلی این سایت برای شرکت در عرضه اولیه است.
امنیت صرافی بایننس به دلیل لایه های امنیتی متفاوتی که دارد بسیار بالاست.
در این بورس به دلیل حجم بالای معاملات، قدرت نقدینگی بسیار بالاست.
بورس بینز بهترین صرافی برای معاملات آتی و مارجین است.


دلایل مسدود کردن حساب در بایننس
اکنون که با این صرافی آشنا شدید، بهتر است با دلایل مسدود شدن و نحوه رفع انسداد حساب این صرافی آشنا شوید.

اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و همچنین تحریم های ایران باعث شده تا حساب های بسیاری از کاربران ایرانی مسدود شود.

حذف اکانت مسدود شده فرآیندی زمان بر، بسیار ظریف و پیچیده است و به همین دلیل بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. حل این مشکل توسط متخصصان از بروز مشکل جلوگیری می کند.

مهمترین عوامل برای مسدود کردن حساب بایننس موارد زیر است.

 

حساب های ناشناس در سراسر جهان
احراز هویت بایننس توسط اسناد ایرانی
ورود به حساب بایننس با کشورهای IP که نمی توانند به بایننس وارد شوند، مانند ایران و ایالات متحده
استفاده از مدارک شناسایی کشورهایی که ایرانی بودن اشخاص در آنها ذکر شده است.
تغییر پی در پی IP برای ورود به حساب بایننس در مدت زمان کوتاهی
3 برابر اشتباه رمز عبور حساب بایننس
استفاده بیش از حد از حساب بایننس و واریز و برداشت های متعدد در یک روز
درک دلایل مسدود کردن حساب بایننس به شما کمک می کند تا با وجدان بیشتری از حساب بایننس خود استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.بهترین راه حل برای حل مشکلات پیش آمده در صرافی بایننس
در حال حاضر، بسیاری از افراد استفاده از صرافی های دیگر را برای حل مشکل قفل شدن حساب بایننس پیشنهاد کرده اند. اما لازم است بدانید که سایر صرافی ها ویژگی ها و مزایای این صرافی قدرتمند را ندارند. پیشنهاد می کنیم برای احراز هویت بایننس و باز کردن قفل حساب خود از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید.

همانطور که می دانید برای احراز هویت بایننس نمی توانید از مدارک و پاسپورت ایرانی خود استفاده کنید. بنابراین، ما یک راه حل بسیار مطمئن و قطعی را به شما نشان می دهیم تا بتوانید از حساب بایننس خود با احراز هویت استفاده کنید.

اولین قدم ما برای جلب اعتماد و رضایت شما این است که در صورت رفع نشدن بلوک یا عدم پاسخگویی به رضایت شما، مبلغی را که پرداخت کرده اید بازگردانیم.

بنابراین، برای احراز هویت بایننس اکسچنج و دسترسی به حساب کاربری خود، تا پایان با ما باشید.

 

بهترین راه برای حل مشکل حساب در صرافی بایننس
ممکن است با دیدن پیامی مبنی بر مسدود شدن حساب بایننس خود، حتی اگر مبلغ کمی در صرافی داشته باشید، اذیت شوید. اما باید بدانید که مهمترین چیز در این مواقع این است که آرامش خود را حفظ کنید تا زمانی که بهترین راه را برای حذف بلوک پیدا کنید.

شما باید مراقب باشید که در هنگام بروز این مشکلات هرگز کاری را ناآگاهانه انجام ندهید. زیرا بی تجربگی و عدم آگاهی در این زمینه می تواند حساب شما را برای همیشه مسدود کند.

هنگام رفع انسداد، حامیان صرافی بایننس از شما سوالات زیادی می پرسند و پاسخ اشتباه به هر سوال می تواند خطر مسدود نشدن را افزایش دهد. بنابراین بهترین راه برای احراز هویت بایننس کمک گرفتن از افراد آگاه است.

بسیاری از افراد برای رفع انسداد حساب بایننس خود به توصیه های فضای مجازی اعتماد می کنند.اما باید توجه داشت که بسیاری از این نکات منجر به از دست رفتن سرمایه و حساب بایننس شما می شود.

 

وریفای بایننس چگونه است؟
وریفای بایننس برای افراد متفاوت است و این تفاوت به زمان ورود و ایجاد حساب کاربری بستگی دارد. اگر مدت زیادی است که در بایننس فعال بوده اید و پس از اعمال تحریم ها مجبور به تغییر صرافی خود شده اید، بهتر است بدانید که می توانید بایننس خود را احراز هویت کرده و حساب خود را از طریق یک شرکت مورد اعتماد مجددا راه اندازی کنید.

برای وریفای بایننس کافیست مدارک مورد نیاز را برای ما ارسال کنید تا در رفع بلاک از حساب شما در کنار شما باشیم. برای افرادی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال می شوند، برای ورود به بایننس باید از همان ابتدا احراز هویت کنند.

بنابراین اگر به تازگی تصمیم به معامله با بایننس گرفته اید، اول از همه به کارت شناسایی و خرید گوگل ویس و سایر مدارک شناسایی از کشورهایی که فعالیت بایننس در آنها ممنوع نیست نیاز دارید. در این صورت استفاده از شناسه های جعلی باید به گونه ای باشد که برای شما مشکل ثانویه ایجاد نکند و بتوانید به راحتی تراکنش های خود را در بزرگترین صرافی دنیا احراز هویت و شروع کنید.

 

تفاوت در سطوح احراز هویت بایننس
اکنون که می دانید برای تأیید حساب بایننس خود باید چه مراحلی را طی کنید، بهتر است با سطوح مختلف احراز هویت در Binance آشنا شوید تا فرآیند را بهتر درک کنید.

احراز هویت سطح 1 Bainance (BASIC)
در این سطح که کاربران ایرانی در گذشته در بایننس فعال بوده اند، تنها به آدرسی در کشورهای غیر تحریمی نیاز دارید. در این سطح احراز هویت، می توانید روزانه تا 0.06 بیت کوین برداشت کنید و معاملات آتی و اهرمی فقط برای شما تا 20 اهرم فعال می شود.احراز هویت سطح دو بایننس (متوسط)
در این سطح احراز هویت بایننس، می توانید بین 2 تا 100 بیت کوین در روز برداشت کنید. و اهرم معاملات آتی و اهرمی برای شما نامحدود خواهد بود. از 19 اکتبر این سطح از احراز هویت برای فعالیت در بایننس به سطح پایه تبدیل شده است و برای انجام این سطح از احراز هویت به مدارک شناسایی مانند گذرنامه، کارت شناسایی و همچنین گواهی معتبر از کشورهای تحریم شده توسط بایننس نیاز دارید. نیستن، تو داری..


برچسب: احراز هویت بایننس، هویت بایننس، بایننس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۳۳ توسط:mehdi موضوع: بايننس نظرات (0)