اخبار اخبار .

اخبار

لیفت صورت با نخ دندان

چه سنی برای لیفت با نخ مناسب است؟
پاسخ به این سوال این است که همه ما می دانیم که جراحی لیفت برای افراد 35 سال به بالا انجام می شود. لیفت با نخ برای افراد جوان مناسب است. مثلاً جوانی که 25 سال دارد و دوست دارد گونه هایش را بالا بکشد، لیفت با نخ برای او مناسب است، اما کسانی که سنشان بالاست و صورتشان افتاده است. با افتادگی و افتادگی پوست همراه است.

این افتادگی بسیار شدید است، قطعا نباید انتظار داشته باشید که با لیفت با نخ جواب بگیرید و چون پوست اضافی دارند و لیفت با نخ آن پوست ها را از بین نمی برد، اگر این مشکل در جراحی لیفت حل شود، لیفت با نخ یک مشکل است. قدرتی که پوست ها را به سمت بالا نمی کشد. نخ ها قدرت شل شدن و افتادگی پوست را ندارند که کمی هم سنگین است.(آموزش لیزر)

مقایسه هزینه نخ دندان و جراحی لیفت صورت
اگر لیفت با نخ فقط یک بار انجام شود، ممکن است یک چهارم هزینه لیفت جراحی هزینه داشته باشد، اما مشکل اینجاست که به همین جا ختم نمی شود. آنها جذب این تاپیک شده اند و با توجه به مطالب دیگری که ما خوانده ایم و تا یک سال یا شش ماه نوشته شده است، می توانیم آن را زیر پا بگذاریم و درست نیست.

به عبارت دیگر لیفت با نخ باید هر شش ماه یکبار تمدید شود. چون بدن افراد متفاوت است و شاید آن نخ فقط تا 3 ماه آن پوست ها را تحمل کند، نخ ها بعد از سه ماه یا 4 ماه بسیار ضعیف شده اند و ما انتظار داریم بعد از سه ماه این نخ از بین برود. کلاژن تولید شده توسط نخ ها بسیار ضعیف است و ممکن است پس از مدتی از بین برود.

اگر هزینه برای شما بسیار مهم است، بدانید که لیفت با نخ برای شما مناسب نیست و باید هر شش ماه یک بار آن را تعمیر کنید و به طور مرتب باید هزینه زیادی را پرداخت کنید، اما اگر فقط یک بار می خواهید این کار را انجام دهید، جراحی لیفت انجام می شود. مناسب تر از لیفت با نخ است.

بسیاری از سایت‌ها بر دو مورد تأکید دارند که لیفت با نخ دو تأثیر دارد:

مورد 1: اسفنکتر عضلات و پوست صورت را کش می دهد

و حالت دوم: این نخ ها زیر پوست دیده نمی شوند. هنگامی که نخ ها در جای خود قرار گرفتند، روند طبیعی کلاژن سازی و سلول سازی پوست با جذب نخ در بدن فعال تر می شود و رشته های کلاژن بلند می شوند و اثر آنها تا یک سال باقی می ماند.

اما این دو حقیقت ندارند. درست است که بافت کلاژن در اطراف نخ ایجاد می شود، اما این کلاژن ها مقدار کمی دارند و نخ ضعیف می شود. از طرفی بافت کلاژن به راحتی دیده می شود و بسیار ضعیف است و پس از مدتی از بین می رود.(آموزش هایفو)

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۴:۵۵ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)