اخبار اخبار .

اخبار

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم
برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، یکی از سخت ترین حالت های لیزر، لیزر ND YAG است که می تواند اشعه مادون قرمز با طول موج کم تولید کند. این مدل قدرت نفوذ به عمق پوست را دارد و پس از آن به راحتی توسط کروموفورهای هموگلوبین و ملانین جذب می شود. ND

YAG Nano Electro در واقع کریستالی است که توسط یک لامپ با شدت بالا پمپاژ می شود. برای افزایش استحکام این کریستال از رزوناتور یا رزوناتور استفاده می شود. تشدید کننده در واقع سوراخی است که لیزر از طریق آن تقویت می شود. این دستگاه لیزر ND YAG با تولید طول های مختلف پالس و اندازه مورد نیاز می تواند گرمای زیادی را به پوست و بافت های آن مانند رگ های خونی و ضایعات عروقی وارد کند. به پوست و بافت های آن آسیب نمی رساند و اصلاً آسیب نمی رساند. بدین ترتیب این روش برای لیزر پوست با رنگ های تیره و پوست های بسیار خاص مانند انواع 5 و 6 بسیار مناسب است.این نوع لیزر معمولا از دو طول موج مختلف 1064 نانومتر و 532 نانومتر استفاده می کند. این طول موج های مختلف توسط ملانین جذب می شوند و گرمای تولید شده می تواند به راحتی پوست آسیب دیده را ترمیم کند، اگرچه این نوع لیزر برای اهداف مختلف پزشکی و تحقیقاتی نیز استفاده می شود. از ویژگی های اصلی استفاده از این لیزر می توان به مصرف کم، عملکرد بسیار خوب، دمای مناسب در حین کار، مناسب بودن دستگاه ها از نظر مکانیکی و مکانیزمی و بهبود نسبت به لیزرهای روبی اشاره کرد.(1 2 3 4 )

خرید لیزر تیتانیوم
همانطور که اشاره کردیم این دستگاه با ویژگی های جدیدی عرضه شده است که هر کدام نشان از موفقیت علم پزشکی دارد. از آنجایی که کیفیت و سلامت پوست هر فرد برای او بسیار مهم است، می توان گفت ساخت چنین دستگاه هایی کاملا مطابق با سلیقه افراد است. یکی از ویژگی هایی که با خرید دستگاه لیزر پلاتین به همراه دارد، سیستم خنک کننده آن است که به TEC معروف است. می دانید که در حین لیزر اشعه یا نور به پوست برخورد می کند و احتمال افزایش گرما وجود دارد که می تواند منجر به سوختگی پوست شود که با استفاده از این سیستم خنک کننده نگرانی در این مورد تا حد زیادی کاهش یافته است.(68  69 70  71 72  73 74  75 76 77  78 79)

یکی دیگر از ویژگی های عالی لیزر پلاتینیوم این است که دارای سه طول موج در هندپیس است که دست افراد حرفه ای را برای استفاده از هر یک به صورت جداگانه یا حتی ترکیبی باز نگه می دارد. این ویژگی به متخصصان کمک می کند تا بافت های مختلف پوست را با هر یک از این طول موج ها هدف قرار دهند تا کیفیت کار بهبود یابد.


برچسب: دستگاه لیزر تیتانیوم،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۵:۳۸ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)