اخبار اخبار .

اخبار

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021

فناوری خنک کننده ICE PLUS

فناوری خنک کننده ICE Plus تضمین می کند که پوست برای درمان بدون وقفه و بدون درد خنک و راحت است. این فناوری به طور مداوم ناحیه تحت درمان را هدف قرار می دهد و فرد احساس خنکی می کند و از صدمات و ناراحتی های پوستی جلوگیری می کند.

کانکتور دوتایی

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک اتصال دوگانه است که امکان استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را فراهم می کند. این کانکتور دوتایی می تواند به کاربران کمک کند تا در طول درمان با لیزر به تنظیمات مختلف دسترسی پیدا کرده و آن ها را تغییر دهند و درمان ها را سریع تر و ایمن تر کند.

مزایای لیزر تیتانیوم

یکی از مزایای لیزر تیتانیوم تک هندپیس این است که به فرد این امکان را می دهد که موهای زائد را برای هر نوع پوست و رنگی به طور دائم از بین ببرد و از شر آن خلاص شود. این دستگاه حذف موهای زائد دارای سه طول موج مختلف است که می تواند به چندین لایه پوست برسد. در ادامه به برخی از مزایای این دستگاه اشاره می شود.

  • پوست صاف بدون مو
  • درمان های راحت و بدون درد
  • مناسب برای انواع پوست و رنگ بدن
  • تعمیر لیزر


نتیجه

این دستگاه دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری می باشد که تمامی افرادی که از آن استفاده می کنند بسیار راضی هستند، این دستگاه برای هر نوع پوستی حتی پوست های تیره کاربرد دارد. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده برای جلوگیری از آسیب جدی به سطح پوست می باشد.

 

برچسب: دستگاه لیزر تیتانیوم،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۰:۲۹ توسط:mehdi موضوع: نظرات (0)